Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] 525tds susukus vaira supulsuoja apsukos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=12844 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Denisas [ 30 Lie 2006, 17:16 ] |
Pranešimo tema: | [E34] 525tds susukus vaira supulsuoja apsukos |
Pas mane susukus vaira supulsuoja apsukos,tai turbut ateina siurblio galvai ragas?ar kazka reikia daryti ar tiesiog nekreipti demesio ir vazineti,nes siaip normaliai dirba ir kuriasi |
Autorius: | AndriusB [ 30 Lie 2006, 18:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Sveikas, turiu ir dyzeli ir benza, ir kaip ne keista benzui vykdavo tas pats, susukus vaira apsukos pakrisdavo. Yra du variantai arba vairo stiprintuvo skyscio truksta arba kazkas netvarkoj su kolonele. Pas mane skyscio truko. |
Autorius: | Jurgis [ 30 Lie 2006, 18:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del tds apsuku... |
Denisas rašė: Pas mane susukus vaira supulsuoja apsukos,tai turbut ateina siurblio galvai ragas?ar kazka reikia daryti ar tiesiog nekreipti demesio ir vazineti,nes siaip normaliai dirba ir kuriasi Pas mane tas pats,dizridoij sake kad 99% siurblio valdymas,jokiu variantu tik pakeisti siurblio valdyma,reguliavo 2 kartus,jokiu pokyciu,nors as taip nemanau pas mane tokie apsuku kritimai atsiranda apkrovus generatoriu:ijungus peciuko ventiliatoriu,kondicionieriu,sviesas,ar galinio stiklo apsildyma,artiesiog pasukant vaira,mano manymu gali buti kaltas generatorius del per mazos sroves kurios tuo metu truksta siurbliui ir tai labiausiai pastebima,jei as neteisus ar kas buvot susidure su tokia problema galit pasidalinti patirtim
|
Autorius: | Denisas [ 30 Lie 2006, 18:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Skyscio tai tikrai uztenka,gal kas su kolonele,nes ijungus sviesas, peciuka,galinio langa sildyma tai nieko,o jau kai ijungiu kondiske tai jau pradeda nervuotis,bet labiausiai jauciasi kai vietoj vaira pasukineji... |
Autorius: | adas [ 30 Lie 2006, 19:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Sveiki, Butu idomu issiaiskinti si klausima... Is mano puses buvo toks pastebejimas, jog nusibaigus akumui sis supulsavimas susukus vaira buvo zymiai stipresnis nei pakrovus akuma... Toks jausmas, kad padidejus generatoriaus apkrovai(ar seip seip padidejus variklio apkrovai) generatorius stengiasi palaikyti krovima vienoda itampa ir srove, tam bene yra kazkoks itampos stabilizatorius(rele), kuris atsiradus apkrovimams sistemoj bando atsatyti teisinga krovima... butu idomu patikrinti, kas turi testeri, ar susvyruoja tuo momentu itampa, kol vyksta supulsavimas... Mano pamastymu, padidejus variklio apkrovai, susilpenja generatoriaus krovimas, tada ivyksta bandymas pakelti apsukas kad atsistatytu krovimas, atstacius krovima generatorius dirba lengviau ir apsukos uzkyla per daug, tada kompas vel jas bando numesti i norma... ir taip daugiau ar maziau kol nusistovi, kai viskas tvarkoje sis supulsavimas turetu ivykti tik viena karta, bet "suedus" generatoriaus relei, gal ir susilpnejus siurbliui ar grybaujant kompui tai ivyksta daugiau... adas 525 tds tou |
Autorius: | AndriusB [ 30 Lie 2006, 19:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano nuomone: Kodel susukus vaira padideja apkrova varikliui? Nemanau taip, tai beda arba skystyje kurio truksta arba koloneleje.... Siaip apkrova negali buti didesne susukus vaira iki galo nei susukus puse jo.... realiai jei yra beda koloneleje kuri susukus vaira pvz. praleidzia sukelta slegi arba atvirksciai ji dar labiau sukelia to pasekoje stabdo stiprintuva kuris tiesiogiai dirzu sujungtas ir variklio apsukos pakrenta....... tai tik mano mintys.... |
Autorius: | sanchez [ 02 Rgp 2006, 19:49 ] |
Pranešimo tema: | |
jo man tas pats, kartais ir uzgesta buvau servise tai kai kompa prijunge (o ten jisai shustras kazkoks buvo). ta parode ir ipurskimo kampa, ir kiek miligramu per takta sudega ir dar daug ko, tai meistras pasake kad ne siurblis o purkstukai uzsisike, ipile valvoline kazkoki valykli nu sake prasivalys. i parode kompa ten beveik is karto matesi kad purkstukai valosi nes didejo po truputi kuro kiekis per takta. nu karoce lyg ir geriau db pasidare bet apsukos visvien nukrenta, vakar net uzgeso. tai net nzn kame cia problemos |
Autorius: | V@ldas [ 04 Rgp 2006, 23:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Man irgi tas pats. Susukus vaira apsusukos ima sokinet, kartais vaziuojent nuemus gaza uzgesta. Buvau senden dizelvitoj ir dizridoj tai visi sako, kad siurblio elektronikos gedimas. Dizridoj uz si malonuma pasiule apie 2000lt. Tai net nezinau ka daryt. Deveta siurbli nupirkes tai pat nezinai koks jis bus. Gal kas zinot kur but galima nusipirkti ta siurblio galva, vis gal pigiau iseitu |
Autorius: | sanchez [ 05 Rgp 2006, 20:56 ] |
Pranešimo tema: | |
tai jei elektronikos gedimas, tai kodel taip brangiai? negi is sroto negalima nusipirkt? |
Autorius: | 3coupe [ 05 Rgp 2006, 22:19 ] |
Pranešimo tema: | |
AndriusB rašė: Mano nuomone:
Kodel susukus vaira padideja apkrova varikliui? Nemanau taip, tai beda arba skystyje kurio truksta arba koloneleje.... Siaip apkrova negali buti didesne susukus vaira iki galo nei susukus puse jo.... realiai jei yra beda koloneleje kuri susukus vaira pvz. praleidzia sukelta slegi arba atvirksciai ji dar labiau sukelia to pasekoje stabdo stiprintuva kuris tiesiogiai dirzu sujungtas ir variklio apsukos pakrenta....... tai tik mano mintys.... Sutikciau su sia nuomone. Laimei pas mane tokiu fintu nera |
Autorius: | Denisas [ 23 Rgp 2006, 19:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Kokios pas jus buna ant salto variklio apsukos?nes su vienu snekejau ,tai pas ji omegoj(ten toks pat variklis) ant salto 1100rpm,pas mane tai ner skirtumo ar karstas ar saltas 850rpm |
Autorius: | Dinus [ 23 Rgp 2006, 21:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane kai saltas tai 800-850,tame tarpe,o kai karstas tai 650-700. |
Autorius: | sanchez [ 23 Rgp 2006, 22:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Denisas rašė: Kokios pas jus buna ant salto variklio apsukos?nes su vienu snekejau ,tai pas ji omegoj(ten toks pat variklis) ant salto 1100rpm,pas mane tai ner skirtumo ar karstas ar saltas 850rpm
pas mane kazkaip irgi nesiskiria karsto ar salto apsukos manau turetu ant salto buti didesnes. ka manot? |
Autorius: | Einhell [ 24 Rgp 2006, 08:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Del tu variklio uzgesimu, tai kai aiskinausi vokietijoj su tokiu lietuviu jis dirba seniai autocentre, tai sake, kad elektronine siurblio dalis reguliuja apsukas, nes apatinej siurblio daly yra kazkoks kaip stumokliukas jisten vaiskto austyn ar kazkas panasaus kuris praleidzia kura, ir regulioja kuro kieky ir padidejus apkrovai kompas nepadidina kuro sanaudu (tipo visai nereguoja i tai, butu kad dirba be apkrovos) ir nepadidejus kuro sanaudoms (apsukoms) variklis uzgesta. |
Autorius: | Thomeez [ 24 Rgp 2006, 08:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane taip pat buvo praeitoje E34 problemos su vairo isukimu, kaip vienas toks patpolnas meistras sake kad cia tipo kazkas su vairo kolonele:) " atseit ja keisti reikia" na o kiek cia tos teisybes nezinau, taip ja ir pardaviau su tuo gedimu, bet siaip tai nelabai tai ir maise man vairuoti. Joje apsukos krisdavo iki ~0.500 apsuku ir atsirasdavo vibracija per vaira atmusinejanti atgal. Osiaip del apsuku tai kai saltas (vasara) tai apsukos pakyla gal iki 0.900 aps. ir tai labai trumpam, gal kokias 2 min. o veliau susireguliuoja iki ~0.7500. tai va. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |