Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] Variklio keitimas 2.0 i 2.5
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=12824
Puslapis 12

Autorius:  valdass [ 29 Lie 2006, 12:48 ]
Pranešimo tema:  [E34] Variklio keitimas 2.0 i 2.5

sveiki bmw'ieciai, atsitiko ziauri beda, uzstrigo gazas laisva ismetus ir persigazavo variklis, o nespejau nei uzgestinti, nei pavaros aukstesnes imest, atsitiko tai atsitiko. Tai va, stumokliai suskalde zvakes atrodo, tai variliui labanaktis.
Ar galiu vietoj 2 l. plytos ideti 2.5 l. ar negribaus kompas? dekoju...

Autorius:  Hellscream [ 29 Lie 2006, 13:27 ]
Pranešimo tema: 

Kaip galejo persigazuot ant laisvo, jei yra apsuku ribotuvas?

Autorius:  Javelin [ 29 Lie 2006, 13:29 ]
Pranešimo tema: 

Kiek žinau, tai yra toks dalykas kaip apsukų ribotuvas, kuris turėtu nutraukti kuro padavimą, todėl sunkiai įsivaizduoju kaip čia galėjo atsitikti.
Jeigu stumokliai su kuo ir susitinka, tai turbut su vožtuvais, kurios galėjo sulankstyti.
Manau, kad keičiant variklį, valdymo kompą (DME) t. p. reikėtu keisti. Be to M50 varikliai (tau plytos) gali būti su VANOS sistema (nuo 09/92), tai irgi turi reikšmės.
Ir dar...kitą kartą pasistenk normaliai kalbėti, o ne "karocia" ir pan. :evil:
Apie ribotuą iki manes spėjo parašyti :lol:

Autorius:  valdass [ 30 Lie 2006, 00:22 ]
Pranešimo tema: 

ribotuvas tai yra, bet nepadejo, kad galva suskalde. Vaziavau ant duju, o mano tai tikriausiai ir yra tas Vanos, kad V raide, 94 m. mano bmw. nu dekuj, uz informacija, tai reiks ieskoti 2 l. tada, beje kiek gali kainuoti kompas 2.5 matorui. ir butu galima gauti varikli bmw kaune arba klaipedoj?

Autorius:  stashas [ 30 Lie 2006, 01:02 ]
Pranešimo tema: 

na gauti turbut kad galima ten kur masinas dalimis ardo :wink: jau 2.0 arba 2.5 tikrai privaryta nemazai yra ardymui 8)

Autorius:  valdass [ 30 Lie 2006, 01:29 ]
Pranešimo tema: 

nu tai suprantu, kad ne ten kur surenka, bet koks lauzynas normalesnis bmw?

Autorius:  stashas [ 30 Lie 2006, 08:41 ]
Pranešimo tema: 

o cia jau kaip kam. as pvz i tanku zavoda tik vaziuoju nes normalus zmones dirba nusidereti galima kitiems sitas srotas nepatinka.visiem visi itikti gi negali :lol:

Autorius:  rokis2 [ 31 Lie 2006, 09:13 ]
Pranešimo tema: 

Nepamirsk, kad pakeites varikli, gali tureti bedu su Regitra. Variklio numeris tai registruojamas...

Autorius:  Anekdotas [ 31 Lie 2006, 10:24 ]
Pranešimo tema: 

rokis2 rašė:
Nepamirsk, kad pakeites varikli, gali tureti bedu su Regitra. Variklio numeris tai registruojamas...


pas mane prieš mėnesį registruota mašina, variklio Nr nenustatytas. taip kad kažin ar jis registruojamas. kažkur jau buvo ši tema

Autorius:  rokis2 [ 31 Lie 2006, 13:45 ]
Pranešimo tema: 

Regitroje pasake: "variklio numeris visada buvo registruojamas, tik nuo 2006 01.01 yra rasomas i tech. pasa"...

Autorius:  T-reX [ 31 Lie 2006, 14:20 ]
Pranešimo tema: 

prie to paties noreciau dar pridurti, pas mane 2litru ne plyta. bmw 89 pabaigos.
jei noresiu idet 2l plyta irgi reikes kompa keisti?

Autorius:  Hellscream [ 31 Lie 2006, 14:46 ]
Pranešimo tema: 

Be abejo. Ten visai skirtingi kompai eina.

Autorius:  tomce [ 31 Lie 2006, 15:15 ]
Pranešimo tema: 

T-reX rašė:
prie to paties noreciau dar pridurti, pas mane 2litru ne plyta. bmw 89 pabaigos.
jei noresiu idet 2l plyta irgi reikes kompa keisti?
Dar papildomai reikes keist skydeli,laidus skydelio,nes nerodys nei temperaturos nei tepalo,išmetimo kolektoriu,deže pavaru,kardanas,gal but reduktorius su pusašiais,be abejo visa variklio laidu komplekta su kompu,dar visa kruva smulkmenu....pats galvoju apie keitima bet labai daug reikia padaryt

Autorius:  bigminas [ 31 Lie 2006, 15:23 ]
Pranešimo tema: 

Speju pigiau ir maziau nervu kainuotu pasikeisti visa masina :)

Autorius:  Piktas_pinigas [ 31 Lie 2006, 15:31 ]
Pranešimo tema: 

rokis2 rašė:
Nepamirsk, kad pakeites varikli, gali tureti bedu su Regitra. Variklio numeris tai registruojamas...

Seip tai nera ten itin dideliu bedu, jei nelaikyt beda to, kad po variklio keitimo reik pas ekspertus varyt ir gaut ju patvirtinima apie tinkama keitima. T.y. kad keitimas padarytas kokybiskai, viskas pajungta ir eksploatuot galima. Kaip aiskino regitros atstovas, sitas dalykas padarytas tam, kad neribojant tokiu dalyku atsirado absurdisku reiskiniu - pakeitus varikli ne visi mechanizmai pajungti, draikosi nukarpytos pravodkes, slangos ir t.t. ir pan. Cia aisku pati regitra daugiau pakomentuotu ka ir kaip reikia daryt nenorint uzstrigt su registracija. Rekomenduociau ta daryt (jei vistik nuspresi keist varikli kitokiu) pries pradedant keitimo procedura.

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/