Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] Hidraulines touringo pakabos aukscio reguliavimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=12714
Puslapis 11

Autorius:  Sauberis [ 25 Lie 2006, 22:35 ]
Pranešimo tema:  [E34] Hidraulines touringo pakabos aukscio reguliavimas

Tai vat - girdejau, kad lygtais yra kazkokia svirtele, kuri leidzia ji nustatyti i norima lygi.. Ar tai tiesa :?: jei yra - kur jos ieskotis?

Autorius:  Tata [ 25 Lie 2006, 22:46 ]
Pranešimo tema: 

As irgi toki dalyka girdejau, sake "kazkur gale", taciau po auto palindes nieko panasaus neradau.

Autorius:  Sauberis [ 25 Lie 2006, 23:42 ]
Pranešimo tema: 

mes va su Stashu irgi galva sukam kur ji gali buti. Jis netgi yra E34 visa isrinkes :lol: , gaila sedana - tai irgi nezino kaip savo iX pareguliuot. Cia ne i tema - bet paziurejau, kad mobile.de yra tik 6 egzemplioriai tokiu vat 525iX touring. Blin koks ekskliuzivas :shock:

Autorius:  stashas [ 25 Lie 2006, 23:51 ]
Pranešimo tema: 

tai kad net hidraulikos ten nebuve jame :) tuo metu net nzn kad yra tokiu bmw su hidraulika gale :oops:

Autorius:  Genadijus (Gena) [ 26 Lie 2006, 08:26 ]
Pranešimo tema: 

TIS'e nera parashyta, man atrodo Auto dat'oje machiau, ten reikai auzhvesti auti. ideti i bagazhine maishai 25 kg + benzo bakas turi buti pilnas. matuoti atstuma... ir t.t. reiks grizhus namo pazhiureti ir jei isheis koki pdf padaryti...

Autorius:  BIMBALASS_525touring [ 26 Lie 2006, 15:41 ]
Pranešimo tema: 

jei pas jus butent pas tauringus(2.0l. atkrenta tik pas 2.5l. ir ixsus ji randasi) yra hidrauline pakaba tai jus tos svirteles galit jieskoti ir surasit masinos galineja dalyja vairuotojop puseja,ji prijungta prie stabilizatoriaus(chamuto pagalba).pasiimt desimties rakteli ir pareguliuot masinos auksti.jei jusu masinoje ner hidrauliniu amortu jus tos traukeles nei neieskokit nes jos ir nerasit :!: tik jei ruosieties padaryt is savo masinos bagi ar dzipa tai as nepatariu jums tai daryti nes kuro sanaudos isaugs ir amortams tai laaaaaaaaabai kenkia(jus vazinesite vien tik ant amortu tai kam tada spranzinos)masinos auksti turi buti nedaugiau kaip du pirtai ratas nuo arkos. :wink: :idea: klauskit daugiau jei kas neaisku tai as jau puse tauringo buvau isardes ir sudejas :D

Autorius:  Sauberis [ 26 Lie 2006, 18:21 ]
Pranešimo tema: 

pas mane siaip toks jausmas kad vien ant spyruokliu ir laikosi. Nes vaziuojant per duobe galas nesakysiu kad visai neamortizuoja, bet kazkaip kietokai. Kai priseda i masina zmoniu - tada jau kitas reikalas. Be to pastebejau, kad tarkim masina neuzvesta - virs rato yra nedidelis tarpelis, bet uzvedus - jis toks pat. Masina nepasikelia. Reiketu biskeli pakelt ja - idomu kaip ten pagal taisykles daroma :)

Autorius:  BIMBALASS_525touring [ 26 Lie 2006, 19:10 ]
Pranešimo tema: 

su hidrauline pakaba masina vislaika kietesne,o del tarpo tai nebutinai turi ji keltis nes tau cia ne citroenas,jei nori pakelt tai lisk po masina,odar del nusedimo tai tu dar nematei kiek ji gali nusileist beveik iki zemes,aisku jei tu tik ant spranzinku vazineji tai nera gerai,reik reguliuot.ir dar pasiziurek kai buna vilktos guma sprazinos tai buna ir luzusiu,patikrink tai :wink: :idea:

Autorius:  Sauberis [ 27 Lie 2006, 16:34 ]
Pranešimo tema: 

tai vat - paskaciau manuala. Anglu nelabai oku, bet supratau yra reguliatorius ir buna jo trys padetys: vidutine, zema ir auksta ;) Reikes bandytis...

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/