Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E34] 525tds variklio problema / netolygus darbas ant laisvu https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=114 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | AJAnas [ 04 Geg 2004, 14:27 ] |
Pranešimo tema: | [E34] 525tds variklio problema / netolygus darbas ant laisvu |
Sveiki, susiduriau su problema, daznai ant laisvu pradeda netolygiai dirbti motaras, apsukos lyg ir vienodos ( 800 ) bet masina pradeda "linguoti" , gal kas susidure ? Ir dar viena nesamone, pirmu kai isvaziuoji masina sudreba ir tai kai kokso nemazai duodi. kai kokso mazai tai kartais ir uzgesta.Kai salta , viskas normaliai. Kituose begiuose tokio dalyko ner. Greiciu dezeje ar kur kitur ? [/img][/i] |
Autorius: | Antanas L. [ 26 Geg 2004, 14:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Del vibravimo tai reiketu pagalves variklio pasitikrint... Jos taip juokingai nuplysta kad tik pajudinus motora pasimato. Del uzgesimo... tai geru minciu neturiu.. Siaip gest dyzelis turetu tik kai kuro negauna, jei siurblys veikiantis ir kampas jo geras. Gesinima organizuoja gesinimo voztuvas - toks elektromagnetas gyvenantis ant siurblio, su vienu laidu ateinanciu. Ant to laido turi but + kai uzvesta. Ai dar pagalvojau paskaites... Jei ant salto gerai, o ant karsto blogai - manau problemos su siurblio reguliavimu. Saltas jis turi paankstinta degima (ipurskimo momenta), uz visa tai atsako kompas, besijungiantis su siurbliu pirsto storio kabeliu. |
Autorius: | AJAnas [ 26 Geg 2004, 15:32 ] |
Pranešimo tema: | |
ačiū uz mintis , o kas uzsiima siurblio reguliavimu gal zino kas ? ir ar isvis toks dalykas yra ymanomas ? |
Autorius: | Antanas L. [ 21 Lie 2004, 17:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Turetu Krasta moket kampa isstatineti, Dar Dyzel Servisas jei Vilniuje. O dar apie drebejima - gali but isdiles kazkoks magnetas siublyje... Tas tai brangus malonumas, ~ 1kEU.... Praktiskai jei atmintis manes neapgauna uz +1000 LTL gali Krastoje visa siurbli nauja nusipirkt |
Autorius: | Greenas [ 22 Lie 2004, 10:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Panasi problema ir man: saltas dirba graziai, pasilus varikliui apsukos nuo 800 nukrenta iki 600-650 ir variklis po truputi pradeda pulsuoti, pradeda jaustis pulsacijos salone. Bet ir nevisada: pvz jei prie sviesoforo sustoju kelioms (keliolikai) sekundems, tai viskas ok, o va jei padirba ant laisvu minute ar ilgiau - po truputi isisupa.. Bet gest negesta niekada (nu pas mane nera kondiskes, bei pavaru deze - automatine). Kuriasi ir saltas ir karstas puikiai... Apie sita problema daugiau yra diskutuota omnitel.autos.bmw (news.omnitel.net) newsgroup'e. (tema "TDS apsukos") As BMW isigijau neseniai, todel nezinau kaip turetu buti/anksciau buvo. Gerai butu kad kas atsilieptu kas pastebejo nuo ko tas dalykas atsirado, ar staiga ir pan. ____________________________________________ 525 tdsA '91 |
Autorius: | Antanas L. [ 22 Lie 2004, 16:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Sakiau gi yra magnitas kuris rupinas tikslumu sukiu. Jei pulsuoje - 90% hana magnitui. Ar hana gali patikrint taip: sukali sviesas, posukius, kitus energijos vartotojus, susuki vaira iki galo ir ziuri ar pulsuoja (reik sugeneruot apkrova). Pas automatus labiau issitampes magnitas tas buna. Turi nepulsuoti |
Autorius: | RED_LINE [ 19 Vas 2005, 21:24 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mane buvo tokia problema 100 procentu kuro siurblio elektronika |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |