Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E34] Keli patarimai / variklis, deze, dujos, osm, ammo
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=61&t=11190
Puslapis 12

Autorius:  Donis [ 05 Bir 2006, 11:06 ]
Pranešimo tema:  [E34] Keli patarimai / variklis, deze, dujos, osm, ammo

Važinėju BMW 540 automobiliu.
Variklis: Laisvoj eigoj variklis dirbo švelniai tariant netolygiai. Rida 250 000 Km. Resume - po ilgų ..... - pakeičiau grandinę - perkat naują , pertraukiat ją , Firmoj ALBA nusiperkat sujungimo spyną , seną grandinę išardot , teisiog nušlifuojat užkernijimus ir iškalat šplintus (svarbu pasidaryti "apravkę" , kad nepabėgtų grandinė - labai gerai tinka 23 raktas) , prijungiat prie jos naują ir pertempiat , ir finale sujungiat su spyna. Labai svarbu turėti Spec. įrankius išstatyti velenams.
Variklio darbas super , trauka super , kuro sanaudos nukrito.
Pasistačiau dujas - daug diskusijų buvo :D , - esu labai patenkintas , viena smulkmenėlė - priekinio smagračio daviklį paankstinau. Kaip tai daroma: Daviklis įsistato į lizdą - pusę jo nupjoviau , kad atlaisvines priveržimo varžtą galėčiau pasukti tiek kiek reikia . Pasukau 4 laipsniais , kaip rekomenduotina dujoms. Rezultatas - trauka ant dujų pagerėjo ženkliai , sanaudos nukrito.
Automatinė greičių dėžė: - pavaros persijunginėjo nelabai maloniai. Ant dėžės užrašas - All life time ... , nu žudžiu tepalas nesikeičia ir t.t.
Nuleidau tepalą , nuėmiau karterį , filtrą - tepalas buvo apgailėtinos spalvos ir kvapo , filtą bandžiau plauti , bet niekam to daryti nepatariu - ten ne koks tai tinkliukas , o tikras popierinis filtras , kurį visais įmanomais būdais ploviau 1,5 h. Karterio tarpinės nekeičiau , - žodžiu surinkau viską , užpyliau naujus tepalus ir viskas o.k.
Oro matuoklė: - sugedus oro matuoklei a/m dirba avariniu režimu , įdomiausia tai , kad greičių dėžė taip pat. Prietaisų skydelije dingsta užrašas koks režimas bei pavara. -pvz. "ED"
Amortizatoriai: daug prisiklausiau apie juos: pasitačiau "Bilstein" , dujinius , net ne "Sport" klasės. Esu labai patenkintas. - pirmi 200 km. kiek buvo kietesni , ir a/m "stovėjo" kiek iškilęs. A/m neprarado nei konforto , nei BMW būdingo valdymo.

Autorius:  bebr [ 05 Bir 2006, 11:14 ]
Pranešimo tema: 

nu visai neblogai. bet su daviklio pjovimu prajuokinai :D filtro plovimas irgi [CENZŪRA]...

Autorius:  Dede_Pranas [ 05 Bir 2006, 11:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Keli patarimai

Donis rašė:
Automatinė greičių dėžė: - pavaros persijunginėjo nelabai maloniai. Ant dėžės užrašas - All life time ... , nu žudžiu tepalas nesikeičia ir t.t.
Nuleidau tepalą , nuėmiau karterį , filtrą - tepalas buvo apgailėtinos spalvos ir kvapo , filtą bandžiau plauti , bet niekam to daryti nepatariu - ten ne koks tai tinkliukas , o tikras popierinis filtras , kurį visais įmanomais būdais ploviau 1,5 h. Karterio tarpinės nekeičiau , - žodžiu surinkau viską , užpyliau naujus tepalus ir viskas o.k.


apie ka as seniau bandau gincytis su chebra, kad NEGALI buti lifetiminio tepalo, nors tu nusisauk, tokio neegzistuoja is principo.
o jie man kisa manuala (kur rekomendacijos galioja tik garantinio aptarnavimo laikotarpiu) ir bando irodyti, kad gamintojas PATS yra baisiai pries tepalu keitima ir grieztai to nerekomenduoja...

p.s. beje gal uztektu tiesiog pakeisti tepala? ar tas filtra daug ka duoda ir yra labai uzterstas? o gal ji galima toki nusipirkti ir pakeisti?

Autorius:  bebr [ 05 Bir 2006, 11:15 ]
Pranešimo tema:  Re: Keli patarimai

yra pirkt tu filtru pilna

Autorius:  Donis [ 05 Bir 2006, 11:27 ]
Pranešimo tema: 

Filtrų tai tikrai yra pirkti , bet kad ... sekmadienį jau nebuvo kaip . Juolab maniau kad bus tiesiog tinklelis

Autorius:  tomce [ 05 Bir 2006, 11:46 ]
Pranešimo tema: 

Lifetime reiškia kol tas daiktas yra gaminamas,o ne kol egzistuoja,kaip kas pagalvos,tai E34 senai nustojo gaminti ir tepaliukus reik keist :D

Autorius:  Donis [ 05 Bir 2006, 11:53 ]
Pranešimo tema: 

Tomce: vienareikšmiškai Tu teisus

Autorius:  studentas [ 05 Bir 2006, 12:03 ]
Pranešimo tema: 

paaiskink kaip ten tiksliau su tuo davikliu reik daryt ant duju? :)

Autorius:  Donis [ 05 Bir 2006, 12:24 ]
Pranešimo tema: 

Atsuki priekinio smagračio daviklį (vienas varžtelis). Išimi daviklį . Tvirtinimo kronšteinas yra "O" raidės , o reik padaryti "C". Tuomet išpjauta dalis netrukdys daviklio sukti pagal laikrodžio pusę - jis slinks prieš smagračio sukimasi. Skriestuvo principas:

Autorius:  Dede_Pranas [ 05 Bir 2006, 13:55 ]
Pranešimo tema: 

tomce rašė:
Lifetime reiškia kol tas daiktas yra gaminamas,o ne kol egzistuoja,kaip kas pagalvos,tai E34 senai nustojo gaminti ir tepaliukus reik keist :D


ne visai taip, bet point'as pagautas teisingai. tepala netgi "neaptarnaujamoje lifetime" dezeje" reikia keist. bmw nieko naujo nesugalvojo, ten toks pat tepalas kaip bet kokiam "aptarnaujamam" vag'e arba citroene arba daugelyje kitu automobiliu.

Autorius:  RamasV [ 05 Bir 2006, 14:53 ]
Pranešimo tema: 

Auksines rankos. Liuks, kad patirtimi pasidalini, nes informacija tikrai naudinga.

Autorius:  sickdog [ 05 Bir 2006, 15:09 ]
Pranešimo tema: 

kiek cilindru tas 4,0l motoras ? kiek kainavo iranga duju jam ?

Autorius:  studentas [ 05 Bir 2006, 15:27 ]
Pranešimo tema: 

RamasV rašė:
Auksines rankos. Liuks, kad patirtimi pasidalini, nes informacija tikrai naudinga.

ypac gerai su tuo veleno padeties davikliu sugalvojo :) reiks ir man taip pasidaryt :)

Autorius:  tomce [ 05 Bir 2006, 15:52 ]
Pranešimo tema: 

O gal geriau sutelkt jegas ir paješkot budu kaip programiškai pastumdyt laipsnius,kad ir benzuj butu gerai ir pachipuot galima butu,kokios mintys?Labai idomu :D

Autorius:  Donis [ 06 Bir 2006, 08:31 ]
Pranešimo tema: 

Dujų įranga "Tartarini" , daugiataškis įpurškimas , -Kaina su montavimu 4000 Lt., - Atsiperka per 16 000 Km.
Variklis: 4.0 Ltr., V8

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/