Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Sau 2025, 17:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:06 
  
 
 
Važinėju BMW 540 automobiliu.
Variklis: Laisvoj eigoj variklis dirbo švelniai tariant netolygiai. Rida 250 000 Km. Resume - po ilgų ..... - pakeičiau grandinę - perkat naują , pertraukiat ją , Firmoj ALBA nusiperkat sujungimo spyną , seną grandinę išardot , teisiog nušlifuojat užkernijimus ir iškalat šplintus (svarbu pasidaryti "apravkę" , kad nepabėgtų grandinė - labai gerai tinka 23 raktas) , prijungiat prie jos naują ir pertempiat , ir finale sujungiat su spyna. Labai svarbu turėti Spec. įrankius išstatyti velenams.
Variklio darbas super , trauka super , kuro sanaudos nukrito.
Pasistačiau dujas - daug diskusijų buvo :D , - esu labai patenkintas , viena smulkmenėlė - priekinio smagračio daviklį paankstinau. Kaip tai daroma: Daviklis įsistato į lizdą - pusę jo nupjoviau , kad atlaisvines priveržimo varžtą galėčiau pasukti tiek kiek reikia . Pasukau 4 laipsniais , kaip rekomenduotina dujoms. Rezultatas - trauka ant dujų pagerėjo ženkliai , sanaudos nukrito.
Automatinė greičių dėžė: - pavaros persijunginėjo nelabai maloniai. Ant dėžės užrašas - All life time ... , nu žudžiu tepalas nesikeičia ir t.t.
Nuleidau tepalą , nuėmiau karterį , filtrą - tepalas buvo apgailėtinos spalvos ir kvapo , filtą bandžiau plauti , bet niekam to daryti nepatariu - ten ne koks tai tinkliukas , o tikras popierinis filtras , kurį visais įmanomais būdais ploviau 1,5 h. Karterio tarpinės nekeičiau , - žodžiu surinkau viską , užpyliau naujus tepalus ir viskas o.k.
Oro matuoklė: - sugedus oro matuoklei a/m dirba avariniu režimu , įdomiausia tai , kad greičių dėžė taip pat. Prietaisų skydelije dingsta užrašas koks režimas bei pavara. -pvz. "ED"
Amortizatoriai: daug prisiklausiau apie juos: pasitačiau "Bilstein" , dujinius , net ne "Sport" klasės. Esu labai patenkintas. - pirmi 200 km. kiek buvo kietesni , ir a/m "stovėjo" kiek iškilęs. A/m neprarado nei konforto , nei BMW būdingo valdymo.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
nu visai neblogai. bet su daviklio pjovimu prajuokinai :D filtro plovimas irgi [CENZŪRA]...

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:14 
  
 
 
Donis rašė:
Automatinė greičių dėžė: - pavaros persijunginėjo nelabai maloniai. Ant dėžės užrašas - All life time ... , nu žudžiu tepalas nesikeičia ir t.t.
Nuleidau tepalą , nuėmiau karterį , filtrą - tepalas buvo apgailėtinos spalvos ir kvapo , filtą bandžiau plauti , bet niekam to daryti nepatariu - ten ne koks tai tinkliukas , o tikras popierinis filtras , kurį visais įmanomais būdais ploviau 1,5 h. Karterio tarpinės nekeičiau , - žodžiu surinkau viską , užpyliau naujus tepalus ir viskas o.k.


apie ka as seniau bandau gincytis su chebra, kad NEGALI buti lifetiminio tepalo, nors tu nusisauk, tokio neegzistuoja is principo.
o jie man kisa manuala (kur rekomendacijos galioja tik garantinio aptarnavimo laikotarpiu) ir bando irodyti, kad gamintojas PATS yra baisiai pries tepalu keitima ir grieztai to nerekomenduoja...

p.s. beje gal uztektu tiesiog pakeisti tepala? ar tas filtra daug ka duoda ir yra labai uzterstas? o gal ji galima toki nusipirkti ir pakeisti?


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
yra pirkt tu filtru pilna

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:27 
  
 
 
Filtrų tai tikrai yra pirkti , bet kad ... sekmadienį jau nebuvo kaip . Juolab maniau kad bus tiesiog tinklelis


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
46
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
Lifetime reiškia kol tas daiktas yra gaminamas,o ne kol egzistuoja,kaip kas pagalvos,tai E34 senai nustojo gaminti ir tepaliukus reik keist :D


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 11:53 
  
 
 
Tomce: vienareikšmiškai Tu teisus


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
paaiskink kaip ten tiksliau su tuo davikliu reik daryt ant duju? :)


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 12:24 
  
 
 
Atsuki priekinio smagračio daviklį (vienas varžtelis). Išimi daviklį . Tvirtinimo kronšteinas yra "O" raidės , o reik padaryti "C". Tuomet išpjauta dalis netrukdys daviklio sukti pagal laikrodžio pusę - jis slinks prieš smagračio sukimasi. Skriestuvo principas:


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 13:55 
  
 
 
tomce rašė:
Lifetime reiškia kol tas daiktas yra gaminamas,o ne kol egzistuoja,kaip kas pagalvos,tai E34 senai nustojo gaminti ir tepaliukus reik keist :D


ne visai taip, bet point'as pagautas teisingai. tepala netgi "neaptarnaujamoje lifetime" dezeje" reikia keist. bmw nieko naujo nesugalvojo, ten toks pat tepalas kaip bet kokiam "aptarnaujamam" vag'e arba citroene arba daugelyje kitu automobiliu.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 14:53 
  
 
 
Auksines rankos. Liuks, kad patirtimi pasidalini, nes informacija tikrai naudinga.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
kiek cilindru tas 4,0l motoras ? kiek kainavo iranga duju jam ?

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
RamasV rašė:
Auksines rankos. Liuks, kad patirtimi pasidalini, nes informacija tikrai naudinga.

ypac gerai su tuo veleno padeties davikliu sugalvojo :) reiks ir man taip pasidaryt :)


StandartinėParašytas: 05 Bir 2006, 15:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.31
Amžius:
46
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
O gal geriau sutelkt jegas ir paješkot budu kaip programiškai pastumdyt laipsnius,kad ir benzuj butu gerai ir pachipuot galima butu,kokios mintys?Labai idomu :D


StandartinėParašytas: 06 Bir 2006, 08:31 
  
 
 
Dujų įranga "Tartarini" , daugiataškis įpurškimas , -Kaina su montavimu 4000 Lt., - Atsiperka per 16 000 Km.
Variklis: 4.0 Ltr., V8


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery