Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Lie 2024, 11:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Bal 2006, 23:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
37
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
Sveiki, apturejau problema:
uzhkaito motoras, patikrinau antifrizo lygi, jo truko, dapyliau. toliau kaista. pakeichiau termostata, vistiek kaista. vandens pompa priesh 2-3 metus keista, zaadno pakeiste termomova ir termostata.
nuorinau jau 2 kartus (viena ishkart uzhpylus sistema nauju antifrizu, antra sekanchia diena, mashinai bishki padirbus), tachiau motoras kaista. per kelis kartus nusiorina zhmonishkai? priekis mashinos buvo pakeltas protingam lygije.
ar gali but blogas naujas termostatas? kai nebeveikia normaliai vandens pompa ji ishvis numirshta ar po bishki nusibaigineja? ar galetu turet reikshmes termomova? ji berods tik uzhkaitus iki uzhvirimo turetu isijungt.
tikiuosi kad kasnors ish shitu bus, nes kitu atveju prapusta galvos tarpine, arba blogiausiu atveju pati galva.
gal galit kasnors papasakot kaip galvos trukimas veikia sistema kad ji kaista? (tepalas be baltu antifrizo putu, antifrizas be jokiu tepalo zhymiu)

Dekui
P.S. searchinau, vieningos nuomones neradau del galvos trukimo ir aushinimo sistemos gedimu.

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 08:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.25
Amžius:
48
Pranešimai:
327
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
Mini Contryman 2,0 sd
Skype:
robertas4664
Nikas:
Robas
O tau kaip su slangom jos kieteja ar ne . Turejau viena bmw tai ramiai vazinedamas nekaisdavo o tik truputi apsuku iskart viskas uzvirdavo ir isvarydavo lauk pro bakelio propke isvada buvo trukus galva . :wink:

_________________
bmw geriausia masina marijos zemeje


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 09:49 
  
 
 
Pries pora metu irgi tokia auto turejau. Simptomai tie patys: kaisdavo, slangos akmenines, ispusdavo antifryza pro virsu. Buvo galva pasilankscius, tarpine pramuse. Nusiardzius buvo pastebeta kad dar blokas iskorejes. Teko bloka keist, galva slifuot, varztus galvos naujus nes sriegiai istempti buvo. Viska sudejo lyg ir normaliai vaziavo, visa ziema prasivazinejau, taciau pavasaris atejo, autostrada paspaudziau truputi ir vel tas pats. Nebeiskenciau ir pardaviau. :oops:


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 10:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.21
Amžius:
42
Pranešimai:
126
Miestas:
Kaunas-Prienai
Automobiliai:
E34 M50 B25 Touring ix, E30 M20 B20 Touring,E30 M30 B35
Ir pas many lygiai kaip pas tave tas pat buvo, chana galvos tarpinei garantuoju! galva gal ir sveika greiciausei bus bet reiks slifuot bus susikraipius :cry:


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 10:56 
  
 
 
1. Ar varikliui pasiekus darbine temperatura radiatorius bunas siltas-karstas? (ta prasme ar yra cirkuliacija? ir ar atsidaro termostatas)
2. Ar saltam varikliui slangos kietos - didelis sapudimas ausinimo sistemoje? jei taip tada tikrai su galva ar tarpine bedos.
2. Kada pradeda varyti ausinimo skysti lauk? tik kai uzkaista?
nes jei varytu visada tai galetu buti tarpine bet jei tik uzkaitus varikliui tai daug sansu kad ir ne tarpine ar galva kalta.
3. Ar neleidzia kur antifrizo (nes man buvo kad leido per slanga ir radiatorius parejas buvo, ausinimo skyscio issipletimo bacioke nemazejo - bet variklyje mazedavo ausinimo skyscio - pradedavo kilti po truputi temperatura ir atidarai kapota o ten apsimyzes visas radiatorius - isvarydavo kazkiek antifrizo ir 4-5 litrai pirmyn i varikli + lauki kol atves, tai va pakeiciau viena slanga ir radiatoriu ir visos bedos dingo)

Nes pastebejau toki dalyka - kad kai ausinimo sistemoje truksta daugiau truputi antifrizo tai variklis pradeda kaist ir pradeda varyt lauk ausinimo skysti.

Pradziai siulau ieskot gal kur leidzia ausinimo skysti (nes labai retai buna tokiu bajeriu kad butu bedu su tarpine ar galva, o nebutu tepale antifrizo ar antifrize tepalo.
Gal netycia tavo issipletimo bacioko kamstis parejo ir nebelaiko spaudimo? isvaro kazkiek skyscio ir pradeda kaisti?


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
prie to pacio - kai vaziuoju, netgi ir pjaudamas - temperatura OK. Per viduri kaip ir priklauso. Bet kai uzgesinu ir isijungio tarkim po poros minuciu - strelyte nuejusi kokius 3mm toliau. Per 20 sek atsistoja vel per viduri. Kodel taip? Jei isjungtas variklis - ventiliatorius jau nebeveikia? Taip ir turetu but? Nes pvz vasara - kai bus +30 manau dar labiau kais... :?:

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
37
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
motorui sushilus, virshutine shlanga karshta BET NEKIETA. apatine shilta, radijatorius VISAS karshtas. vadinasi termostatas veikia. temperaturos rodykle visados laikosi vienoje vietoje, ishkart uzh vidurinio brukshnio per 2mm i deshne ir nekrenta, nekyla.
termostatas idetas 87C, buvo 79C. antifrizo nebevaro, jo netruksta, laikosi tiek kiek buvau ipyles. sistema nuorinta.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=35
03 THERMOSTAT 80CEL

parashyta kad turi but 80C termostatas, idetas 8 laipsniais karshtesnis, todel laiko sistemos temperatura aukshtesne.

dekui uzh informacija, rakinam tema.

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
ard rašė:
motorui sushilus, virshutine shlanga karshta BET NEKIETA. apatine shilta, radijatorius VISAS karshtas. vadinasi termostatas veikia.


pala pala. motoras isiles. virsutine slanga karsta, radiatorius karstas, apatine salta, ir termostatas veikia? isilusiam pilnai varikliui ir apatine slanga turi but silta. termostata tikrina kai saltas variklis, ji sildo, ir ziuri ar abi slabgos syla (termostatas atsdares pastoviai), ar tik viena. o kai pilnai mataras isyla, turi atsidaryt termostatas, ir didysis ausinimo sistemos ratas, ir bent kiek turi isilt ir apatine slanga.

termostata visgi rekomenduociau isidet toki koks priklauso... ne siaip sau gamintojas skaiciuoja, bando, ir paskiau padaro isvadas kad reik tokio o ne kitokio


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 14:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
37
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
apatine ne tokia karshta kaip virshutine bet shilta. cirkuliacija tikrai yra ir ji gera, nes meginau vazhiuot ramiai, neijunges pechiuko, ir meginau drozht atsakanchiai irgi neijunges ir taippat ijunges pechiuka ant maximalaus shildymo. temperatura motoro buvo aukshchiau normos bet nekintanti. ish to sprendzhiu kad temostatas visgi veikia.
svarbiausia kad galva netrukus, neishsikraipius, tarpine neprapusta, blokas sveikas. temostata pasikeisiu kai tik ishtaikysiu laisvesne dienele :D
buvo jau paranoja uzhpuolus kad man bmw labai brangiai kainuos :D

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 09 Bal 2006, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
tada gerai, nes jei apatine visai salta, tai negerai


StandartinėParašytas: 10 Bal 2006, 08:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.13
Pranešimai:
67
Miestas:
Kaunas
Karalaitis rašė:
tada gerai, nes jei apatine visai salta, tai negerai

O kas butent negerai (jeigu apatine salta)? Ar tai reiskia, kad termostatas nedirba, ar yra dar ir kitu bedu?

_________________
520i E34 M50
TOURING


StandartinėParašytas: 10 Bal 2006, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
37
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
jei apatine shalta, o virshutine karshta, vadinasi nera geros cirkuliacijos radijatoriuje. arba termostatas arba vandens siurblys.

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 10 Bal 2006, 21:00 
  
 
 
cia gal as isiterpsiu truputi su savo bedom prie to pocio :roll: pas mane isvis termostatas neveikia, tai reiskia, kad man vasara kais variklis visada?? ziema, tai budavo visada ant melynos linijos galo, o dabar, jau siektiek atsilus, pakyla iki normos, bet auksciau nebekyla, nu gal gerai padroziant ir pakyla kokius 2mm virs normos, bet pradedant normaliai vazinet vel nukrenta iki normos.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2006, 21:55 
  
 
 
sev7n rašė:
cia gal as isiterpsiu truputi su savo bedom prie to pocio :roll: pas mane isvis termostatas neveikia, tai reiskia, kad man vasara kais variklis visada?? ziema, tai budavo visada ant melynos linijos galo, o dabar, jau siektiek atsilus, pakyla iki normos, bet auksciau nebekyla, nu gal gerai padroziant ir pakyla kokius 2mm virs normos, bet pradedant normaliai vazinet vel nukrenta iki normos.

kaip tik nekais tau variklis vadinasi tavo termostatas yra atsidares ir pastriges jis yra atidares ausinimo sistemoje dydiji rata ir tikrai del to nekais vasara tik va tau turetu dabar ir aisku vasara valgyt kuro daugiau nes jei variklis nepasyla iki darbines temperaturos tai kompui duodamas signalas kaip salto variklio ir kuro sanaudos didesnes.


StandartinėParašytas: 10 Bal 2006, 22:05 
  
 
 
ta tai jau zinau, nes dabar ryna apie 17ltr, aisku kartais padroziant, beto dar voztuvai nesureguliuoti, tai irgi kazkiek dadeda, bet siandien nuvariau i serviza, tai ryt vakare pasiimsiu jau sureguliuotus. tikiuos, kad uzteks vien sureguliuot ir nebecakses voztuvai, sako dar gali buti ir veleneliui chana, kad caksi kaip koks dyzelis :cry:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery