Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 01:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Bir 2009, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
45
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
Automobilio, apie kuri norite paklausti E34
Pagaminimo metai:1989
Variklis:m20b25
Degalai:benz/gas

Problema/klausimas:sveiki .problemele tokia, kad salta visai ne traukia ant benzino, pridusta, bet uzsiveda ir dirba ant laisvu gerai. O pradejus vaziuot paspaudus pedala apsukos sumazeja o paskui staigiai dideja ir smirda nesudegusiu benzu. Visa masina sokineja. viskas vyksta iki mazdaug 2500 aps , toliau geriau.Perejus ant duju , nuo 1000iki 2000 aps. netolygiai begejasi. Pasiekus darbine temp. viskas normalizuojasi. Visada kuriasi benzu , suviu nebuvo, Zvakes naujos. Oro matuokle nesulankstyta. Liambda mirusi seniai. bet sitos problemos atsirado tik dabar ir staigiai.. Itariu koki nors davikli., gal kas patars kur problemos ieskoti.


StandartinėParašytas: 29 Bir 2009, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
pirmiau paziurek ar netraukia oro pro gofra ar kazkur aplinkui.


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 13:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
45
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
patikrinau gofra , buvo itrukimu , tai uzsandarinau su hermetiku, lygtai pagerejo bet po dienos vel tas pats , ko gero reikes ta gofra mest lauk i det nauja , o po to vel ziuret.
bet kas idomiausia tai vaziujant benzu kol saltas variklis tai paspaudus pedala iskart pridusta, atleidus vaziuoja . butu karbiuratorius :lol: tai pasakyciau kad perpilineja kura. o kai susila tai viskas lyg ir normalizuojasi. Cia man vienas sake kad jo audi a6 benz. buvo panasus simptomai , tai kaltas buvo temp. daviklis kuris siuncia signala kompui. Kaip manot?


StandartinėParašytas: 30 Bir 2009, 13:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
34
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
Mano atveju gofrai hermetikas padejo.

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 13 Lie 2009, 20:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
45
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
padariau diagnostika, pirmiausiai parode dvi klaidos : purkstuku ir lambda zondo, bet cia pasake del duju, klaidos istryne ir jos daugiau nesikartojo , patiktrino Lev, patikrino ar oro niekur nesiurbia, viskas tvarkoj ir bet problema liko :x , dabar galvoju paliksiu jiems masina ir tegul ryte tikrina kol variklis saltas.


StandartinėParašytas: 30 Lie 2009, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
39
Pranešimai:
276
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E90
ex BMW E39 M54 01
ex BMW E39 M52 99
ex BMW E34 M50 91
Skype:
dariuxnr1
Nikas:
Darius BMW
Na issiaiskinai kas buvo?

_________________
Vulkangrau


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2009, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.19
Amžius:
44
Pranešimai:
30
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
BMW E61 525d 120kw
E30 m62b44 Turbo
Daznai pasitaikainti beda kurie vazineja dujomis.Purkstukai turbut prikepe jei mazai benzo mate,LZ neveikiantis perpila kura nera net ko tiketis,kad gerai dirbtu vaziuotu ant benzino.Neaisku kas is benzino siurbliuko like,koki jis ten slegi besulia.Tikrai nemazai bus neveikianciu mazgu #-o


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2009, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
39
Pranešimai:
276
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E90
ex BMW E39 M54 01
ex BMW E39 M52 99
ex BMW E34 M50 91
Skype:
dariuxnr1
Nikas:
Darius BMW
o jei tik benzinas, be duju. Nuo 2000 vos apsukos kyla kai saltas, o kai temperatura pakyla virs melyno tada jau normaliai vaziuoja? :roll:

_________________
Vulkangrau


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2009, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
temperaturos davikli ziureti reikia.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
45
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
tai va, padare diagnostika saltam - klaidu nemeta, patikrino siurbli tai rodo 2,5 bar o sake kad turi buti 3,5 bar, tai pakeisiu ta siurbli ir ziuresiu toliau, :D


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
45
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
temperaturos davikli pakeiciau , bet jokio efekto.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2009, 16:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
dann rašė:
tai va, padare diagnostika saltam - klaidu nemeta, patikrino siurbli tai rodo 2,5 bar o sake kad turi buti 3,5 bar, tai pakeisiu ta siurbli ir ziuresiu toliau, :D

nezinau kaip M20, bet M50 siurblys turi pusti ~5-6bar, o sistema turi laikyti 3bar, bet uzvedus gali nukristi slegis apie 0.3bar del vakumo.
dar prisegu kaip tikrinamas siurblys, gali megint pasitikrint, tik tavo motorui gali buti kiti skaiciai, kiti gal patars...

ir jei diagnostika nieko nerodo ir temperaturos daviklis keistas, tai gali buti ir del alkuninio veleno daviklio cia bedos.


Prikabinti failai:
pompos tikrinimas.JPG
pompos tikrinimas.JPG [ 46.84 KiB | Peržiūrėta 7105 kartus(ų) ]

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...
StandartinėParašytas: 18 Rgp 2009, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
45
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
kalbejau su meistru kuris restauruoja benz. siurblius , tai jis pasake kad minimalus siurblio sudaromas slegis dirbant varikliui turi buti 3,5 bar, sake kad restauravimas kainuos apie 200 pinigu ir duoda garantija metams,


StandartinėParašytas: 21 Rgp 2009, 22:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.07
Amžius:
37
Pranešimai:
74
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
2xE46 320cD ir 320tD
manau kad per daug pinigų paprašė :shock: :?


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2009, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
45
Pranešimai:
27
Miestas:
Vilnius
tai va, pakeiciau kuro siurbli ir nieko nepasikeite , tai dabar turbut reikia ta alkuninio veleno davikli ziuret? o gal pati kompa pakeist? :(


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery