Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Gru 2024, 05:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 945 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 63  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Spa 2006, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
manau autorius is vis dar nezino ko nori jei renkasi nuo 520 iki 524 ir 525. as kai turejas 520 tikrai nepatarciau imt jei kazkiek norisi traukos.o 524 ir 525 tai pat nelabai lyginamos.jei vazineji ramiai imk dyzeli.o jei pedala megsti spausti iki 525


StandartinėParašytas: 23 Spa 2006, 09:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
2 litrų varikliuko tikrai pakanka trečiukams, bet penktukams jis kiek per silpnas. Be to, 2,5 palyginus su 2,0 yra pastebimai galingesnis ir tik vos vos ėdresnis (galios skirtumas akivaizdus, o ekonomijos skirtumas vos pastebimas). Taigi, pasiėmęs 520 keiksies dėl jo silpnumo, o benzo sutaupytum apie 0,5-1 litrą/100km, palyginus su 525.


StandartinėParašytas: 23 Spa 2006, 10:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.15
Amžius:
41
Pranešimai:
219
Miestas:
Vilnius LT - UK
Automobiliai:
E-34 m20b25 89'
E-39 m54b25 00'
Nikas:
wiperis
520 524 525...gal autorius turi omeny..m20 ir m21 tipo motorus?
Na pats vazineju su m20b25 ir esu tikrai patenkintas...turi tu savo igimtu trukumu sie motorai...bet jei skrupulingai priziuresi..tarnaus ji tau ir kaprizu nerodys..Dinamika-na is visu triju isvardintu variantu zinoma 2,5 uzima pirma vieta..2,0 litrai siai masinai isties per mazai,na bet issukus si motoriuka galima irgi smagiai pralekti..2,4 dyzelis..kaip dyzeliui dinamika l. gera (nepamirskim,kad sis motoras nuo 1978 i bmw statomas..aisku per tiek metu buvo ir modernizuojamas)
Kas liecia kuro sanaudas...jei perki BMW tas tau turetu maziausiai rupeti..o jei sako,kad su 8litrais benzino mieste 100 km prisuka..tai visiska nesamone..is visu triju vardintu dyz.ekonomiskiausias.
Dalys..na cia ne golfo,kurias kilogramais parduoda..tai kad eksplotacija ne is pigiuju,bet netepsi,tai ir nevaziuosi...BMW-tai ne seip auto..tai gyvenimo stilius... :D

_________________
Dede Juozas


StandartinėParašytas: 23 Spa 2006, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
cia kas sake kad mieste 8 litrai 100km? :D O del dyzelio, man rodos tikrai ne nuo 78 metu jis ejo :?

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 24 Spa 2006, 08:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.09
Amžius:
43
Pranešimai:
163
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 530D '01 touring
Markooo rašė:
Noreciau patarimo is zinovu


Jo cia tau tiek zinovu ir tokiu geru patarimu pridalins kad oi.... :mrgreen:

_________________
Kalbėk tik tada, jei gali pasakyti kažką daugiau nei iškalbinga tyla!


StandartinėParašytas: 23 Lap 2006, 15:37 
  
 
 
Sveiki,
noriu pirkti 1992 metu varikilis 3.5 ltr 208 arklio (155Kw). i ka atkreipti demesi?


Paskutinį kartą redagavo Donatas79 23 Lap 2006, 17:34. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Lap 2006, 17:56 
  
 
 
siaip masinukai su tokiais piktais motorais neperkami vazinetis ramiai.... pradek nuo variklio....


StandartinėParašytas: 23 Lap 2006, 17:56 
  
 
 
Siulyciau neatkreipti demesi,o nuvesti ji pries perkant i koki gera servisa,kad ant stendo pastatytu ir tau viska pasakytu kas jame blogai ir kiek kainuos pataisymas...man rodos butu geriausia iseitis


StandartinėParašytas: 23 Lap 2006, 19:11 
  
 
 
siandien varau paziuresiu, reikia tartis pirmadieni i servisa tada. Dekui, jei kiltu kokios dar idejos ar minciu su malonumu perskaitysiu.

Donatas


StandartinėParašytas: 23 Lap 2006, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
38
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
nelabai jau ir kils kokiu ideju, kaip kolega sake tokiu atveju geriausia i servisa patikrint, tik ne i ta, kuri pardavejas sako, bet i tavo pasirinkta :wink:


StandartinėParašytas: 23 Lap 2006, 19:25 
  
 
 
Vilniaus mieste kuris servisas labiausiai tiktu?
varikliui ir pakabai patikrinti? gal dar ka reiktu patikrinti?


StandartinėParašytas: 24 Lap 2006, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.14
Amžius:
55
Pranešimai:
28
Miestas:
Vilnius
"Krasta Auto"
brangu, bet iskratys normaliai


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 00:34 
  
 
 
Sveiki. Sorry jei kas ne taip. Zodziu, uz keletos dienu planuoju pasiimt BMW 525 plyta 90-92 metu. Tai va. Ka vyrai is patirties galit pasakyt? Kokios ir ar daznos vaziuokles problemos? Kaip ta plyta laiko? Ar su dujom draugauja, jei kartais tokia paimc? Problemu daug? Zodziu manau niekur kitur geresnes info nerasiu, tad pakonsultuokit. ačiū.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 01:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.19
Amžius:
46
Pranešimai:
141
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E83 X3 20d 05'
ex E34 520i 92'
Kažkokių specifinių gedimų šis modelis kaip ir neturi. Tačiau eksplotojant būtina palaikyti idealiai tvarkingą aušinimo sistemą, nes ilgi L6 varykliai labai jautrus perkaitimui. Gali išeiti iš rikiotės vandens pompa (subyra plastmasinė sparnuotė), gali termomova, bet kaip jau sakiau tai nėra taisyklė. Jeigu varyklis nebus uždrožtas kažkokių ypatingu bedu neturėsi, dirželio keist nereikės, nes ten stovi grandinė, aukštos įtampos laidų t.p. nėra, kiekvienas cilindras turi po uždegimo ryte. Tepalus pilk tik kokybišką sintetiką, bent jau pusiausintetiką.
Priekinė pakaba laikys priklausomai nuo tavo važiavimo stiliaus (pagautų duobių skaičiaus) bei naudojamų dalių kokybės. Laiks nuo laiko teks keisti (restauroti) šarnyrus, keisti stabilizatoriaus bei vairo traukes, bet čia kaip ir bet kuriam kitam auto. Užpakalinė pakaba turėtu reikalauti žymiai retesnių intervencijų.
Geriausiai draugauja su IV kartos sekvencine dujų įranga, nes kitais atvėjais įvykus sprogimui įsiurbimo trakte sulankstys (sutraiškys) oro srauto matuokle. IMHO BMW ne dujom.

P.S. Pasinaudok paieška, netingėk, atrasi žymiai daugiau naudingos info. :arrow:
Plyta laiko gerai, jeigu tik netyčia nesudaužai į grindinį :lol:

_________________
Think before you act!


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 01:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
36
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Oro srauto matuokles nesulankstys, nes cia ne M20, kur matuoklyje sklende vaiksto. M50 matuoklej siulas ikaista ir duju nelabai bijo. Bet va plastikinis kolektorius tai jo, jis gali skilt.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 945 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 63  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery