Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 02:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bir 2009, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.24
Amžius:
38
Pranešimai:
383
Automobiliai:
E34 524td 1990m mexanine
E34 525tds 1993m,automatine.
TEn keiciasi lengvai,2 varztai ir viskas juoku darbas :D


StandartinėParašytas: 13 Bir 2009, 20:24 
  
 
 
nu jo keiciau tai bekaldamas isplesiau su visom gumom :lol: patarimas naudok koki sjomnikeli


StandartinėParašytas: 14 Bir 2009, 14:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.24
Amžius:
38
Pranešimai:
383
Automobiliai:
E34 524td 1990m mexanine
E34 525tds 1993m,automatine.
As buvau amortika nusukes apacioi tai tada lengviai nusieme :)


StandartinėParašytas: 15 Bir 2009, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
apie ta pati klausimelis, tie sarnyriukai turi buti prisukti tvirtai jo? klibeti negali? reikia skubiai suzinoti ;) beja gumos esancios galinese sakese ir vadinamos gala stabilizuojanciomis gumomis?

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 15 Bir 2009, 18:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.05.13
Pranešimai:
74
Miestas:
VLN
Automobiliai:
ex GAZ-24 "Volga" :P

ex E34 524TD M21d24 89'
Jie turi tvirtai prisisukt. Tu sarnyriuku ("kiausiniu") lankstumas turi buti sioks toks


StandartinėParašytas: 15 Bir 2009, 18:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
holodkopf rašė:
Jie turi tvirtai prisisukt. Tu sarnyriuku ("kiausiniu") lankstumas turi buti sioks toks


bet tai siandien palindau po auto, tokiu defektuku radau, keiciausi virsutinius sarnyrus, ryt keisiuos visus 4 traukeliu antgalius, tai dar nusimato kardano guma keist ir tos vadinamus "kiausius".

holodkopf o jei juos as judinu su ranka visiskai lengvai, ka tai sako? bandziau paverzt be sansu, yra matyt isukti gerai, bet isdile ir pan. Be to gal gale cypsejimas nuo ju dar ir atsirado?

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 15 Bir 2009, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
beja jeigu i tema, tai klausimelis visiems, jei kas zinote visu amortizatoriu kainas dujiniu tepaliniu, sedano, touringo, vienuzodziu visu kainas surasykite i tema, arba tiesiog numeskit nuorodas su kainomis, priedo dar gali buti ir ivairiu spyruokliu kainos E34 modeliui. Gal atsiras toks zmogus ir visiems suteiks naudingos info.

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 15 Bir 2009, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
34
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
amortizatoriai, kiek domejausi, nuo 100-250Lt. Kazkas panasaus.

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 15 Bir 2009, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Kemi kazkokius siule galinius - tai su darbu 1vnt/160Lt. Beja cia sedanui :)

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 16 Bir 2009, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
KLAUSIMELIS nuo ko gali pradet cypset galiniai amortizatoriai, zinau, kad jie man i pabaiga (KEMI pasake, jog like 45 proc. naudos is ju), dabar cypsi taip nemaloniai, lyg kazkas kazkur trintusi, spyruokles ziurejau netrukusios, tik senokos, kas dar galetu cypset? Beja kiausinius pakeiciau gerais, nes visiskai klibejo, tai sita beda atmetam :)

Beja jai i tema siandien suzinojau kainas kinisku ir japonisku, vokisku tipo nebuvo. Kiniski ir Japoniski nezinau kuo skiriasi, bet faktas jog "japasku" kokybe geresne. Tai vat galiniai amortizatoriai:

Kinietiski 90 Lt/vnt
Japoniski 170 Lt/vnt

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 00:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.04.24
Amžius:
38
Pranešimai:
383
Automobiliai:
E34 524td 1990m mexanine
E34 525tds 1993m,automatine.
O tuos sarnyriukus naujus keitei ar naudutus?


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.26
Amžius:
39
Pranešimai:
141
Miestas:
Vilnius/Panevežys
Automobiliai:
E36 M50b25
Nikas:
555
Manau, kad tau "cypsi" atramines gumos,nesnelabai kasdaugiau galetu.


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.04
Amžius:
35
Pranešimai:
125
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E46
Zmones pasizekit gal rankinio kalades??.. buna ten iskrite spiruoklites ir nemaloniai taip svelniai cypsi/barska as nekonstatuoju tik patariu..


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 11:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Rolka, juos keiciau i devetus, bet tikrai gerus, nepalyginsi kokie stovejo isklere jau. 555 tavo mintis tokia visai tiketina, nes del rankinio kaladeliu spyruoklyciu abejociau siektiek, nes man cypsi tik vaziuojant per duobes arba linguojant auto, beto vairuotojo puseje. Nors nepatyngesiu ir galinius diskus nusukt paziuret tas kalades, gal tuo paciu ir diskus pasikeisiu, nes vienas gerai ibreztas yra nuo kaladziu, matyt buvo papuoles koks pribambasas :) o kiek tos atramines gumos man atsieitu zinot? Ju kaip suprantu su amortikais tikrai negausiu :)

Gafunkelis, gal nusimanai isvis apie rankinio trosa, kaip ji istraukt reiktu (cia ardomam BMW) ?

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 17 Bir 2009, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.26
Amžius:
39
Pranešimai:
141
Miestas:
Vilnius/Panevežys
Automobiliai:
E36 M50b25
Nikas:
555
Tai nusiimk galine sedyne ir pasiziurek tuos atraminius. Ko gero bus ismalta guma ir amortikas maskatuosis. jei jau kiausius naudotus dedi tai gali ir atramini deveta isidet. Jei keisi amortikus prie to pacio pasikeisi. Seip galima ir neisemus amortiko pakeist, tik vargo daugiau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 74 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery