Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 06 Bir 2025, 14:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Lap 2009, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.26
Amžius:
36
Pranešimai:
10
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E28 528i 86'
E34 525i Touring 92', M50B30 stroker, LSD
Ex. E34 525tds Touring 94'
Skype:
jokubasben
Nikas:
Jokubas
Ne... Jei leistu tai iskart sakyciau kad keistu tik i kita ir viskas, bet dabar... Nezinau ka ir galvot... Durniausia kad viskas atsitiko staiga. Veike ir staiga nebe... Kad palaipsniu butu taip atsitike tai butu visai kitaip, bet dabar galiu sugalvot tik kad kazkas su elektronika.....

Ar galejo taip staigiai uzsikisti kuro filtras? Kazi ar uzsikurtu, normaliai besivedantis variklis, jei purkstuka su laidu atjungtum?


Paskutinį kartą redagavo jokubas 24 Lap 2009, 17:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
37
Pranešimai:
23
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 520 96
Skype:
ernestas,.,
Nikas:
Dzinas
na man kyla pora minciu
pakaitinimo zvakes arba padaryt diagnostika gal tada kas nor paisketu

_________________
Kaip norėsiu taip ir bus,- "Dzinas".


StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
prie tokio oro tai kazi ar zvakes kaltos butu, na nebent visos sudegusios butu...
seip tai jo, pirmoje eileje patartina diagnostika pasidaryti :D


StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 18:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.13
Amžius:
47
Pranešimai:
11
Miestas:
kaunas
Automobiliai:
E34 525TDS M51 95 shadowline touring
E39 528i "97 M52 touring
pas mane buvo ta pati problema.saltas nesikure,apsipildavo baltais dumais-siltas is puses sukimo.daryta diagnostika,valytas siurblys bake,keistas kuro filtras,tikrintos pakaitinimo zvakes,jau ruosiausi atbulini voztuva deti.o truputi pamascius ,remontas kainavo 80cnt.-pakeistas pasildymo zvakiu saugiklis.


StandartinėParašytas: 24 Lap 2009, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.26
Amžius:
36
Pranešimai:
10
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E28 528i 86'
E34 525i Touring 92', M50B30 stroker, LSD
Ex. E34 525tds Touring 94'
Skype:
jokubasben
Nikas:
Jokubas
Rado beda man. Man remontas truputi brangesnis nei 80ct gavosi. Nusprogo pasildymo zvakiu rele.. Ir negana to numire bako siurbliukas. Tad gali sukt nesukes, jei kuro nepaduoda ir zvakiu nesildo...

P.S. ačiū visiem pasisakiusiem. Ir sekmes kitiem (visalaik pradekit nuo smulkiu dalyku :D )


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 15:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
Kaip nusprendei jog ta rele nusprogus?


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
kontroline lempa prijungi prie zvakiu laido ir matai jei ijungus degima ji sviecia, reiskia rele veikia, jei ne - numirus
viskas paprasta :D


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
kaip supratau laidas +, variklis - ? Ir E39 gal zinai kur ta rele?

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
nuemi nuo pakaitinimo zvakes laida ir tikrini, bet ten bus srove tik tol kol rele suveiks (veiks), tik prie ju prieit nelabai patogu, nes trukdo isiurbimo kolektorius.
O rele man rodos (tiksliai nzn) yra po mikro filtru kuris yra is keleivio puses, ten plasmases nusiemi ir rasi kompa ir kazkokias reles, ten man kazkas sake , kad nuo tos reles gali ir zvakes patikrinti, nes kiekvienai zvakiai ateina atskiras laidas.


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 17:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.18
Pranešimai:
1619
Cia toj pacioj plastmasinej dezej, kur siurblio ir variklio kompai? Zinau, kad ten yra bene 3 reles, jei nedaugiau, tai kazin kuri rele yra pakaitinimo zvakiu? :) Del priejimo prie tu laiduku zinau, esu visa ta motora ardes, tik elektrikas is manes nekoks :) Ir gal zinai kaip su ta rele apgaut silta motora, kad jis kaitintu zvakes?

_________________
Future with BMW


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 19:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
manau toje pacioje, o kuri ten rele tai tikrai nzn, nes nereikejo nei jos ieskoti, nei ka su ja daryti
va cia ta rele:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... plug_unit/

nesudetingas dalykas, kuris sove galvon va katik: prie reles atvedi pliusini laida per jungikli ir viskas, jungi kada reik ir kiek reik. :)

tik va klausimas kam tau sito reik?viskas ten gamykliskai gerai padaryta... ir manau, kad ir trys zvakes neveiktu, turetu kurtis gerai o ant karsto, tai koki bepaimtum dyzeli zvakes nekaitins. :)


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 19:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
Nesuprantu kas pas mane do problema (E34 2.5tds), zvakes tikrinau visos geros, o problema tokia kad kai ateini kurt masina, jeigu viena kart pakaitini tai vos ne vos uzsikuria visa purtos toks vaizdas kai tik kokios 3 zvakes dirbtu, bet jei pakaitini 2 kartus tai kuo puikiausiai uzsikuria #-o
Kuri ta rele?
Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
tai su tuo varikliu tokiu bedu gali buti, bet ten pagal mane i zvakes ateina tik vienas laidas visoms zvakems, tai jei i viena zvake ateina maitinimas, tai ateis ir i kitas.
dar variantas, (jei sakiai zvakes tikrinai ir geros kaip ir) kad jos ne vienodai kaitina, vienos labiau kitos maziau, del to kai is antro karto pasildai ir uzsikuria lengviau ar lengvai. pas tave nebuvo kartais zvakes keistos po viena...? nes tokiu buna atsiranda vienos senos o kitos naujos.
pas mane ir panasios problemos buvo, tai nepagailejau ir visas naujas pasikeiciau i bosh'ines.

o rele turetu buti tokia nemaza ir i ja turetu ateiti toks storas pliusinis laidas (raudonas)


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 20:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
4 naujas pakeiciau, o 2 liko senos, bet buvau issemes ir tikrinau nuo akumo, tai kaista tikrai stipriai.


StandartinėParašytas: 30 Lap 2009, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.31
Pranešimai:
58
Automobiliai:
E36 2.5 TD, E39 3D 2001 M
na zinai akim stiprumo nepamatuosi tikrai... :D

aisku gali buti ir rele kalta, per greitai issijungia, bet cia jau bandymu ieskojimu metodu gali tik issiaiskinti :D
reiktu det kita ir bandyti tikrinti ar yra koks akivaizdus rezultatas, bet cia velgi viskas atsimusa i bereikalingu galimas dalykas detaliu pirkima, na nebent ja turi kur garaze :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery