Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 21:38

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 945 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 63  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Kov 2012, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
38
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
E30 niekuom nenusikalto, kad i ji zyzeli kist, o E36 tai tas pats kas ir E39, ju pilna kokiu tik nori, daugiausiai lavonai.. o ir E34 pasiimk bent 3l benza ir nebenoresi jokiu salerku.. nes taip ar taip dyzeliu dienos suskaiciuotos.. nebus kuro, nebus smogo

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 22 Kov 2012, 01:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.03.20
Pranešimai:
170
bmwwmd rašė:
E30 niekuom nenusikalto, kad i ji zyzeli kist, o E36 tai tas pats kas ir E39, ju pilna kokiu tik nori, daugiausiai lavonai.. o ir E34 pasiimk bent 3l benza ir nebenoresi jokiu salerku.. nes taip ar taip dyzeliu dienos suskaiciuotos.. nebus kuro, nebus smogo

Labai abejoju ar dyzeliu dienos suskaičiuotos... pamatysi kad ateity visi su dyzeliu varines o benzu nauju beveik nebus, taip nutiks vien tik del naftos ir kitokiu nesamoniu taupimu :) po to gal ir ant elektros persimes, bet labai abejoju kad juos taip greit ištobulins kad butu patogus, ir su jeis daug nuvažiuotum vienu pakrovimu :) video kuris parodo kad dyzeliu era tik prasideda :D http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc


StandartinėParašytas: 22 Kov 2012, 07:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
38
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
na tai, kad ne.. as nekarta jau girdejau apie ketinamus ribojimus dyzeliniam kurui visam pasauly.. ir kazkaip net lietuvoj, traktoristu saly, nemazai zmoniu grizta prie benzo/duju.. juk dujom jau pigiau nei dyzeliu! plius nedumija, nesmirda, nebarska ir vaziuoja daug smagiau... dyzeli turejau tik viena ir daugiau nenoriu.. beja, ar teko matyt bent viena hibrida dyzelis/elektra? kodel ne? gal todel, kad gamintojai ziuredami i ateiti zino, kas bus su dyzeliais.. juk jie bent trigubai labiau tersia gamta.. ir triuksmauja..

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 22 Kov 2012, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.03.22
Amžius:
34
Pranešimai:
562
Miestas:
Aukštaitijos nacionalinis parkas
Automobiliai:
[Ex] BMW E34 M20B25 89' manual
[Ex] AUDI A6 97' automat 2.5 tdi 110kw + chip
[Ex] MAZDA 323 94' manual 1,5 doch
[Ex] BMW E36 M40B16 93' manual
BMW E34 M51D25 tds 93' manual
Nikas:
MaFiaGo
seip benzinas ir dizelis gaminamas vienu metu, tik vieno daugiau o kito maziau isgaunama is naftos... beja, jai jau bijom kad kas nors is siu kuru netiketai baigtusi ar dar kas nutiktu, tai paziurekim koki varikli kuom galima priverst vaziuot. pvz benzinini varikli galima priverst vaziuot ivairiomis deganciomis dujomis, etanoliu, spiritu, ir t.t., o dizelini - zibalu, degintu aliejumi. tai paziurekim kuris geriau? as tai tik uz benzina :D


StandartinėParašytas: 22 Kov 2012, 21:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
38
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
kaip pavyzdi paimkim tarkim du E34 525 i ir td.. i valgys 10-14 duju, o td 8-10 salerkos.. duju litras 2.34, o salerkos 4.70, kas nors moka matematika? tai gi, jei auto vaziuoja pigiau, tyliau, yra galingesne, maziau tersia aplinka, pigesnis remontas, tai kuria rinktis? paprasta cia logika? nu nebent salerkos pasivagi.. o su rusiska drozt masina, smardintis, pilstyt, laistyt del keliu litu tai nelb.. o ir kontrabanda anksciau ar veliau uzrauks..

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 23 Kov 2012, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.04.06
Amžius:
31
Pranešimai:
953
Miestas:
Gargždai/Vilnius
Automobiliai:
AUDI
Skype:
ice-road
nu bet tu irgi lygini senu E34 kurie į ateitį niekam neįdomus
tu man geriau palygink naujus automobilius su naujais varikliais


StandartinėParašytas: 23 Kov 2012, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.11.09
Pranešimai:
27
Automobiliai:
BMW 525TDS E34
Cituoti:
kaip pavyzdi paimkim tarkim du E34 525 i ir td.. i valgys 10-14 duju, o td 8-10 salerkos.. duju litras 2.34, o salerkos 4.70, kas nors moka matematika? tai gi, jei auto vaziuoja pigiau, tyliau, yra galingesne, maziau tersia aplinka, pigesnis remontas, tai kuria rinktis? paprasta cia logika? nu nebent salerkos pasivagi.. o su rusiska drozt masina, smardintis, pilstyt, laistyt del keliu litu tai nelb.. o ir kontrabanda anksciau ar veliau uzrauks..


teisingai pasake sitas zmogus :)) neperseniausiai pats sita supratau, nes galvojau su dyzeliu sutaupysiu daugiau uz kitus :D cia aisku sneka aina apie E34, geriau jau IMT 2.5l plyta ar dar koki naglesni


StandartinėParašytas: 23 Kov 2012, 10:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Jeigu jau pirktis naglesni 5er, tai finansiskai geriausias variantas, mano manymu, E39 540.

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 23 Kov 2012, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.03.19
Pranešimai:
49
Automobiliai:
E31 850i M70
E39 523i M52
ex E24 635 CSI
ex E39 525d M57
ex E34 525i M50 LSD
ex E31 840ci M60
ex E39 530d M57
ex E34 535i M30
ex E34 525td M51
Čia jau iš E34 forumo liko E39 ir kuro kainų aptarimo klausimai. Prie temos, kolegos. Kodėl? Nes E34 yra fantastiška mašina. Turiu nemažai patirties su šiuo automobiliu. Galiu pasakyti, kad valdymo savybėmis jis gerokai pralenkia E39 kėbulą, ypač žvyro trasose. E39 valdyme turi tokį staigumą...nemeta, nemeta ir šast jau bėga, tuo tarpu E34 tiesiog jaučiasi, bent man, dar prieš pasikeičiant automobilio trajektorijai tu žinai, kur jis judės. Teko turėti 535i, 525tds; 525 m50 2 mašinas, turėjau ir E39 530D. Važiuoti teko su 520, 530 m30b30, M5. Kodėl 525 turėjau 2 mašinas? Buvau į tarpą nusipirkęs E39 530d... iškenčiau tik 3 savaites, ir traukė gerai ir telikas su memoriais... na nėra ten tos bmw dvasios, bent man, nėra to preciziško valdymo, todėl jį pardavęs iš karto vėl pirkau 525 24v iš Vokietijos ir freude am faren grįžo. Kitas laaabai svarbus pliusas tikram vairavimo farui yra LSD, kurios E39 pasiūlyti neskaitant M5 negali, plius versija 525ix.
E34 yra tikras paskutinis tikrų inžinierių automobilis, o ne marketingo specų kūrinys. Jei perkant mašiną svarbu navarotai, metai ir pan., tada reikia imti E39, jei vairavimo malonumas tik E34... ir LSD be abejo. Ir sutariam vieną, ką čia parašiau, negalioja visiems lavonams iš Lietuvos su tiurlingais, dujomis ir kiniškais šarnyrais bei amortikais iš šroto. Normalaus E34 pirkimo kaina bent nuo 6000 ltl, realiai apie 10 000. Labai smagu, kad marijampoliečiai pradėjo kuris laikas juos vežti, užsidėkit paiešką autopliuse 5er iki 95m., lietuvoje neeksplotuota.
Supraskit teisingai, nesakau kad E39 yra blogis, gal aš vertinu E34 subjektyviai, bet tam ir forumas, kad kiekvienas savo nuomonę išsakyt galėtų.


StandartinėParašytas: 23 Kov 2012, 22:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
38
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
Smagratis rašė:
Čia jau iš E34 forumo liko E39 ir kuro kainų aptarimo klausimai. Prie temos, kolegos. Kodėl? Nes E34 yra fantastiška mašina. Turiu nemažai patirties su šiuo automobiliu. Galiu pasakyti, kad valdymo savybėmis jis gerokai pralenkia E39 kėbulą, ypač žvyro trasose. E39 valdyme turi tokį staigumą...nemeta, nemeta ir šast jau bėga, tuo tarpu E34 tiesiog jaučiasi, bent man, dar prieš pasikeičiant automobilio trajektorijai tu žinai, kur jis judės. Teko turėti 535i, 525tds; 525 m50 2 mašinas, turėjau ir E39 530D. Važiuoti teko su 520, 530 m30b30, M5. Kodėl 525 turėjau 2 mašinas? Buvau į tarpą nusipirkęs E39 530d... iškenčiau tik 3 savaites, ir traukė gerai ir telikas su memoriais... na nėra ten tos bmw dvasios, bent man, nėra to preciziško valdymo, todėl jį pardavęs iš karto vėl pirkau 525 24v iš Vokietijos ir freude am faren grįžo. Kitas laaabai svarbus pliusas tikram vairavimo farui yra LSD, kurios E39 pasiūlyti neskaitant M5 negali, plius versija 525ix.
E34 yra tikras paskutinis tikrų inžinierių automobilis, o ne marketingo specų kūrinys. Jei perkant mašiną svarbu navarotai, metai ir pan., tada reikia imti E39, jei vairavimo malonumas tik E34... ir LSD be abejo. Ir sutariam vieną, ką čia parašiau, negalioja visiems lavonams iš Lietuvos su tiurlingais, dujomis ir kiniškais šarnyrais bei amortikais iš šroto. Normalaus E34 pirkimo kaina bent nuo 6000 ltl, realiai apie 10 000. Labai smagu, kad marijampoliečiai pradėjo kuris laikas juos vežti, užsidėkit paiešką autopliuse 5er iki 95m., lietuvoje neeksplotuota.
Supraskit teisingai, nesakau kad E39 yra blogis, gal aš vertinu E34 subjektyviai, bet tam ir forumas, kad kiekvienas savo nuomonę išsakyt galėtų.

va butent, del bmw dvasios ir del valdymo E34 lenkia E39. syki pazystamas sedo i maniski 525i, praleke, biskuti pasisukiojo ir nusistebejo, kaip "tokia karvute taip smagiai valdosi" :) o cia kazkam, kas sake, kad nelygint E34 benzo ir dyzelio, nes jie niekam neidomus.. tai kam skaitai E34 foruma? o jei zmones cia ziuri/raso, vadinasi nori pirkti arba issakyti nuomone, patarti :)

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 23 Kov 2012, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.28
Amžius:
44
Pranešimai:
1145
Miestas:
Panevezys
Pritariu tau ,turiu E34 paprastą kaip dvi kapeikos , m20b25 su LSD Lietuvoje nebuvo važinėtas kai nusipirkau, tikrai smagi mašina po šiai dienai .Todėl ir laikom garaže , geram pasivažinėjimui bus vasara :mrgreen:

_________________
bmw


StandartinėParašytas: 24 Kov 2012, 07:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Smagratis rašė:
Čia jau iš E34 forumo liko E39 ir kuro kainų aptarimo klausimai. Prie temos, kolegos. Kodėl? Nes E34 yra fantastiška mašina. Turiu nemažai patirties su šiuo automobiliu. Galiu pasakyti, kad valdymo savybėmis jis gerokai pralenkia E39 kėbulą, ypač žvyro trasose. E39 valdyme turi tokį staigumą...nemeta, nemeta ir šast jau bėga, tuo tarpu E34 tiesiog jaučiasi, bent man, dar prieš pasikeičiant automobilio trajektorijai tu žinai, kur jis judės. Teko turėti 535i, 525tds; 525 m50 2 mašinas, turėjau ir E39 530D. Važiuoti teko su 520, 530 m30b30, M5. Kodėl 525 turėjau 2 mašinas? Buvau į tarpą nusipirkęs E39 530d... iškenčiau tik 3 savaites, ir traukė gerai ir telikas su memoriais... na nėra ten tos bmw dvasios, bent man, nėra to preciziško valdymo, todėl jį pardavęs iš karto vėl pirkau 525 24v iš Vokietijos ir freude am faren grįžo. Kitas laaabai svarbus pliusas tikram vairavimo farui yra LSD, kurios E39 pasiūlyti neskaitant M5 negali, plius versija 525ix.
E34 yra tikras paskutinis tikrų inžinierių automobilis, o ne marketingo specų kūrinys. Jei perkant mašiną svarbu navarotai, metai ir pan., tada reikia imti E39, jei vairavimo malonumas tik E34... ir LSD be abejo. Ir sutariam vieną, ką čia parašiau, negalioja visiems lavonams iš Lietuvos su tiurlingais, dujomis ir kiniškais šarnyrais bei amortikais iš šroto. Normalaus E34 pirkimo kaina bent nuo 6000 ltl, realiai apie 10 000. Labai smagu, kad marijampoliečiai pradėjo kuris laikas juos vežti, užsidėkit paiešką autopliuse 5er iki 95m., lietuvoje neeksplotuota.
Supraskit teisingai, nesakau kad E39 yra blogis, gal aš vertinu E34 subjektyviai, bet tam ir forumas, kad kiekvienas savo nuomonę išsakyt galėtų.


Labai gerai parasei :) 10 balu :wink:

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 24 Kov 2012, 08:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.03.22
Amžius:
34
Pranešimai:
562
Miestas:
Aukštaitijos nacionalinis parkas
Automobiliai:
[Ex] BMW E34 M20B25 89' manual
[Ex] AUDI A6 97' automat 2.5 tdi 110kw + chip
[Ex] MAZDA 323 94' manual 1,5 doch
[Ex] BMW E36 M40B16 93' manual
BMW E34 M51D25 tds 93' manual
Nikas:
MaFiaGo
Smagratis rašė:
Čia jau iš E34 forumo liko E39 ir kuro kainų aptarimo klausimai. Prie temos, kolegos. Kodėl? Nes E34 yra fantastiška mašina. Turiu nemažai patirties su šiuo automobiliu. Galiu pasakyti, kad valdymo savybėmis jis gerokai pralenkia E39 kėbulą, ypač žvyro trasose. E39 valdyme turi tokį staigumą...nemeta, nemeta ir šast jau bėga, tuo tarpu E34 tiesiog jaučiasi, bent man, dar prieš pasikeičiant automobilio trajektorijai tu žinai, kur jis judės. Teko turėti 535i, 525tds; 525 m50 2 mašinas, turėjau ir E39 530D. Važiuoti teko su 520, 530 m30b30, M5. Kodėl 525 turėjau 2 mašinas? Buvau į tarpą nusipirkęs E39 530d... iškenčiau tik 3 savaites, ir traukė gerai ir telikas su memoriais... na nėra ten tos bmw dvasios, bent man, nėra to preciziško valdymo, todėl jį pardavęs iš karto vėl pirkau 525 24v iš Vokietijos ir freude am faren grįžo. Kitas laaabai svarbus pliusas tikram vairavimo farui yra LSD, kurios E39 pasiūlyti neskaitant M5 negali, plius versija 525ix.
E34 yra tikras paskutinis tikrų inžinierių automobilis, o ne marketingo specų kūrinys. Jei perkant mašiną svarbu navarotai, metai ir pan., tada reikia imti E39, jei vairavimo malonumas tik E34... ir LSD be abejo. Ir sutariam vieną, ką čia parašiau, negalioja visiems lavonams iš Lietuvos su tiurlingais, dujomis ir kiniškais šarnyrais bei amortikais iš šroto. Normalaus E34 pirkimo kaina bent nuo 6000 ltl, realiai apie 10 000. Labai smagu, kad marijampoliečiai pradėjo kuris laikas juos vežti, užsidėkit paiešką autopliuse 5er iki 95m., lietuvoje neeksplotuota.
Supraskit teisingai, nesakau kad E39 yra blogis, gal aš vertinu E34 subjektyviai, bet tam ir forumas, kad kiekvienas savo nuomonę išsakyt galėtų.


=D> =D> =D>


StandartinėParašytas: 24 Kov 2012, 08:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Gedas V. rašė:
Pritariu tau ,turiu E34 paprastą kaip dvi kapeikos , m20b25 su LSD Lietuvoje nebuvo važinėtas kai nusipirkau, tikrai smagi mašina po šiai dienai .Todėl ir laikom garaže , geram pasivažinėjimui bus vasara :mrgreen:


As sau kasdienai turiu 524td, patobulinau valdymo savybes, idejau M5 odini paketa, audio, ziema LSD labai dziugina. Pagal komforto/vaziavimo kokybes/kainos santyki geresnio automobilio kol kas nesugalvojau :)

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 24 Kov 2012, 09:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.07
Amžius:
32
Pranešimai:
205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
bmw E39 530 99

ex Passat b5 1.9tdi 1999
ex bmw E34 524
ex bmw E36 318
Skype:
darknes02
Kas tiesa,tas.Sita masina vaziuoja tikrai nuostabiai,naujesni modeliai toli grazu taip nevaziuoja :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 945 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 63  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery