Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 02:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Kov 2011, 08:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.03.03
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E34 525 95'
Sveiki,
Noreciau issamios informacijos apie ECU perrasyma ( liaudiskai vadinama chipavimu). Tai jei perrasys ECU, ar kuro siurbli stipriai apkraus? nes pas mane buvo tendencija, kad vasara, kai pasyla, jis sunkiai kuriasi.
Ar neprades droztis motoras?
Tikiuosi kuro sanaudos sumazes?
Ar kaip kitaip galetumete pasiulyti pakelti motoro galia ir sukimo momenta?
Kiek realiai pasikels 85 kw 25TD motoro galia?
ačiū


StandartinėParašytas: 10 Kov 2011, 10:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.07
Amžius:
32
Pranešimai:
205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
bmw E39 530 99

ex Passat b5 1.9tdi 1999
ex bmw E34 524
ex bmw E36 318
Skype:
darknes02
Zinau,kad vistiek manes nepaklausysi,bet geriau vyk sita nora lauk,sitie varikliai ir taip seni ir niekam tike,o tu dar nori cipuot...


StandartinėParašytas: 10 Kov 2011, 10:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Alfredas1989 rašė:
Sveiki,
Noreciau issamios informacijos apie ECU perrasyma ( liaudiskai vadinama chipavimu). Tai jei perrasys ECU, ar kuro siurbli stipriai apkraus? nes pas mane buvo tendencija, kad vasara, kai pasyla, jis sunkiai kuriasi.
Ar neprades droztis motoras?
Tikiuosi kuro sanaudos sumazes?
Ar kaip kitaip galetumete pasiulyti pakelti motoro galia ir sukimo momenta?
Kiek realiai pasikels 85 kw 25TD motoro galia?
ačiū

viewtopic.php?f=18&t=3228 viena iš daugelio temų.Skaityk ir turėk savo nuomonę.Jei sugalvosi,pjauk katalizatorų (jei aišku dar yra),atjunk EGR.Atiduok perrinkti starterį (gali čia būti šilto variklio sunkesnio kūrimosi priežastis), 100Ah 900A akumuliatorius,tada jau "čipavimas".Nebūtinai Vimotoj.Palto guzikus plėšys tikrai.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2011, 12:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.03.03
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E34 525 95'
Pas yra EGR? del kurimosi, kaip ir esu rades beda. Kiek domejausi kuro siurbly yra kazkokia plude, kuria reikia pakeisti is 2.4 kuro siurblio ir vesis kaip bitute. Tik db kovoju su peciuku :) :) :) :) :) Gal gali patarti kur geriau suzipuotu? Mano vertybe, kad atliktu kokybiskai darba, bei sumoketi kuo maziau.
Zinau, kad stebuklu noriu, bet bandysiu kazkaip ieskoti.


StandartinėParašytas: 11 Kov 2011, 19:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
40
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
Kaip kam :) tikrai rasčiau kur kitur tdse panaudot pinigus, kuriuos išleisčiau čipavimui :) jei nevalit mašina, pigiausias sprendimo būdas: pasikeisti reduktorių į didesnio perdavimo :) 3,15 pats tas :) Mieste smagiau važiuojas :)


StandartinėParašytas: 12 Kov 2011, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.03.03
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E34 525 95'
Pas mane ne tds, o td (85 kW), tad noreciau truputi pakelti ji. Kad automatas greiciau galvotu ir kabintu truputi :)


StandartinėParašytas: 13 Kov 2011, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.09
Pranešimai:
13
Automobiliai:
volvo s602.5T
E34 525tds
Alfredas1989 rašė:
Sveiki,
Noreciau issamios informacijos apie ECU perrasyma ( liaudiskai vadinama chipavimu). Tai jei perrasys ECU, ar kuro siurbli stipriai apkraus? nes pas mane buvo tendencija, kad vasara, kai pasyla, jis sunkiai kuriasi.
Ar neprades droztis motoras?
Tikiuosi kuro sanaudos sumazes?
Ar kaip kitaip galetumete pasiulyti pakelti motoro galia ir sukimo momenta?
Kiek realiai pasikels 85 kw 25TD motoro galia?
ačiū


i td butina det interkuleri poto daryt programa kad butu dumu ir tada jau galima slegi iki 1.1(standarte overboost iki 0.9) pareguliavus traukute kilstelt. bet be kulerio nepatarciau kist nagu( ten taip eina karstas oras, uzsukus truputi slegi pasidarys labai karsta). o be dumu negalima kelt slegio nes islydysi stumoklius ( apie dyzelius nebereikalo sako NO SMOKE - NO POWER). TDSe programiskai tik siurblys koreguojas, turbina valdoma vakumais, taip kad vien programiskai galutinio tikslo nepasieksi. tik su slegiu nereik persistenkt daug neatlaikys galva. turetoi volvo v70 d. po cipavimo vimotoi slegis buvo 1.5bar. su tuo varikliu nuvazevau 200.000 km ir no problem o trauka buvo nereali E36 325 paturedavau iki 180km/h vistik 400 NM duodavo savo. taip kad cipuojant svarbu gerai pasvert to variklio galimybes ir ipatumus.
nu priveliau as cia :oops:


StandartinėParašytas: 13 Kov 2011, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.03.03
Pranešimai:
20
Automobiliai:
E34 525 95'
Tai vadinasi rasti interkuleri isimesti, ir ko dar reiktu? Nuo kokiu modeliu tiktu jis man?


StandartinėParašytas: 14 Kov 2011, 01:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.04.12
Amžius:
40
Pranešimai:
99
Miestas:
Lisabona
Automobiliai:
5er
nuo tds interkuleris :)


StandartinėParašytas: 14 Kov 2011, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.09
Pranešimai:
13
Automobiliai:
volvo s602.5T
E34 525tds
Alfredas1989 rašė:
Tai vadinasi rasti interkuleri isimesti, ir ko dar reiktu? Nuo kokiu modeliu tiktu jis man?

Persimesk is tds kuleri su visais vamzdynais ir pirmyn cipavimas + slegis.
as vimotoi tik nusipirkes cipavau tai skirtumas jau dabar didelis nors slegis dar nekibintas. laukiu kai atsils isimesiu gauge pasiziuresiu kaip daba turba kvepuoja ir tada bandysiu pakelt slegi iki 1.1

P.S. pries keldamas slegi butinai pasimatuok su monometru dabartini slegi ir po truputi bandyk reguliuot. Gauge (monometras) yra butina masinoi jei kliudai slegi kad matytum kas daros ir nenukeltum galvos. is praktikos V70 ziema budavo kad prisala turbinos slegio daviklis tai uzpusdavo iki 2.0bar. tada kompas gesindavo varikli, bet viskas matydavos ant gauges, tei davikli su silta WD pravalai ir pirmyn.


StandartinėParašytas: 14 Kov 2011, 19:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
norejau paklaust. pas mane M51D25 td (85kw), uzsidejau tds'o kompa, masina atsigavo, pradejo geriau traukt. siandien isidejau boost gauge ir nustebau kad turbina nepucia daugiau negu 0,5 bar. kur ieskot slieku? gal kazkokie vakumai gali but netvarkoj?

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 14 Kov 2011, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.09
Pranešimai:
13
Automobiliai:
volvo s602.5T
E34 525tds
Raidas rašė:
norejau paklaust. pas mane M51D25 td (85kw), uzsidejau tds'o kompa, masina atsigavo, pradejo geriau traukt. siandien isidejau boost gauge ir nustebau kad turbina nepucia daugiau negu 0,5 bar. kur ieskot slieku? gal kazkokie vakumai gali but netvarkoj?

nezinau koks td slegis turi but jei kaip TDSo tai
Tikrink traukute prie turbos ir wastgat. greiciausiai bus pasidevejus ir tures laisvuma. pareguliuk ja (reik patrumpint)truputi pasuk kad nebutu laisvumo.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50 nuo trecios detales link turbos eina ta traukute
P.S. tikiuosi ne ant laisvu gazuoji. pilnai turi uzsipust kazkur nuo 3 begio ir toliau. tik tada variklis gauna apkrova.


StandartinėParašytas: 14 Kov 2011, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
43
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
o prie jos prieit kaip? is duobes? ta koja tarp bloko ir turbos :-s

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 14 Kov 2011, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.02.09
Pranešimai:
13
Automobiliai:
volvo s602.5T
E34 525tds
Raidas rašė:
o prie jos prieit kaip? is duobes? ta koja tarp bloko ir turbos :-s


nu pasiziurek nuorodoi viskas aiskiai matos
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery