Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Spa 2024, 20:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Gali visko buti, siulyciau pirma pasiziuret salono filtra, nes tokiu metu tai jis tikrai turi buti.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 08 Vas 2010, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.08.14
Pranešimai:
135
Automobiliai:
bmw 525
reikes megint ardyt ieskot jo.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2010, 21:35 
  
 
 
Sveiki. Kaip matau(perskaičius pasisakymus) prolema kaip ir neišspręsta. O problema tame, kad kai pajungia dujų reduktoriaus pakaitinimą nuo pečiuko šlangų, jį pajungia lygiagrečiai(kitaip, t.y. nuosekliai negalima pajungti). Kas gaunasi. Ogi gaunasi tai, kad aušinimo skystis teka ten kur jam lengviau tekėti, t.y. artimiausiu keliu - iš atvamzdžio nuo galvutės per dujų reduktorių į vandens pompą. Kai paduodi gazo daugiau, padidėja vandens siurblio našumas ir tada jau nori nenori aušinimo skystis turi tekėti ir per pečiuką. Aš savo turėtai BMW 520i problema sprendžiau taip: į dujų reduktoriaus atvamdžius aušinimo skysčiui įdėjau taip vadinamas cielkas, t.y. sumažinau vamzdelio skerspjūvį. tada aušinimo skysčiui tekėti vien per reduktorių irgi pasunkėja ir dalis srauto jau eina per pečiūką. Pritaikiau į sieną kalamus plastikinius diubelius.
Sėkmės. Nieko daugiau burti nereikia.


StandartinėParašytas: 13 Lie 2010, 23:28 
  
 
 
manau,kad truksta ausinimo skyscio,arba termostatas


StandartinėParašytas: 13 Lie 2010, 23:34 
  
 
 
sutiku su kolega,pompa taip pat gali buti perejusi,cia BMW lyga,man panasiai buvo.(labai kaista varyklis ir ausinomo skysti pucia pro radiatoriu).Atsargiai jei taip darosi gali susprogdint radiatoriu...man taip ir atsitiko...problema buvo pompoje,sparnuote plastmasine....nusisukus.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery