Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 10:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
Turiu panasia beda - nesikuria karstas, saltas normaliai, karstas tik uzgesinus - viskas normaliai kuriasi, tik pastovi 10 - 15 min ir sakes... neapsikenciau, nuvariau siandien i viena rimciausiu servisu kaune (pavadinimo neminesiu), parodziau specialistui - sako paziurek zmogeli - per siurbli teka saliarka dideliais ilgais lasais - kogero del to ir sanaudos 100 km budavo apie 11 - 12 litru :) kadangi turiu tds'a neseniai tai galvojau kad kaip automatui cia norma po kauna malantis... tai va ryt varysiu remontui, keis gumas kazkokias, kuriu komplekto kaina ~ 50 litu, o darbas 350... uz ta pacia suma dar padarys degima normaliai ir diagnostika pilna turbinos ir t.t.

Gal kas esate dare toki remonta? kaip kaina? neplesia cia nuo manes devyniu kelniu? kadangi dyzeli tvarkau pirma karta gyvenime - tai net nezinau kaip cia vertinti...


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
el. dalies siurblio keitimo kaina su detalem apie 170lt pilnas tarpiniu remontas 500lt. automatas mieste jei moki vaziuot ryja 8-9l. beje pas mane irgi kiauros tarpines


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
Nu vo, pasiemiau siandien savo TDS'a su kapeistom visom gumom, tarpinem ir t.t. taip pat per nauja buvo sureguliuotas degimas. Mashina kuriasi kaip bomba, tiek karsta tiek salta, ir vaziavimas visai kitas, regis daugiau traukos atsirado... aisq tai gali buti ir trumpalaikis euforijos protrukis. Juk zinot kaip buna - nuplauni mashina ir jauti kaip geriau traukti pradeda :)
Uz darba ir medziagas sumokejau 300 lt.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2010, 12:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.06
Amžius:
38
Pranešimai:
151
Automobiliai:
E34 525TDS 95' Touring a/t
Vimota Chipped
P.s. dabar kuro sanaudos Kaune tikrai - ~8-9 litrus/100km.


StandartinėParašytas: 11 Bal 2010, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.02
Pranešimai:
8
Automobiliai:
E34 525 TDS 93
ziurint pro kur varva pas mane pvz: leido salerka per siurblio gale esancios spaudumines galvos manzeta. Jeigu varva is apacios tai greiciausiai pas tave leis irgi pro ten, ir siurblio isimineti nereikia. Ji isarditi labai paprasta. Pirma tau reiktu nusiimti kolektoriu kad but geras priejimas. Po to atsukti vamzdelius ir is tos galvos vostuvus atbulinius ju yra sesi kaip ir vamzdeliu ( tik atsargei neisbarstyk ten labai smulkiu detaliu ). po to liks atsukti keturis varstelius ir nuimsi galva, ant kurios pamatysi manzeta, kuris bus suplotas. Jis turi but apvalus. Kai pirksi nauja manzeta gali nusipirkt dar ir seses varines saibutes kurios bus po tais voztuvais. 8)


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2010, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.06.20
Amžius:
39
Pranešimai:
289
Miestas:
Uk(kaunas)
Automobiliai:
E30 318 87' coupe ex,
E36 320 94' coupe ex,
E39 525D 01'
machineris rašė:
ziurint pro kur varva pas mane pvz: leido salerka per siurblio gale esancios spaudumines galvos manzeta. Jeigu varva is apacios tai greiciausiai pas tave leis irgi pro ten, ir siurblio isimineti nereikia. Ji isarditi labai paprasta. Pirma tau reiktu nusiimti kolektoriu kad but geras priejimas. Po to atsukti vamzdelius ir is tos galvos vostuvus atbulinius ju yra sesi kaip ir vamzdeliu ( tik atsargei neisbarstyk ten labai smulkiu detaliu ). po to liks atsukti keturis varstelius ir nuimsi galva, ant kurios pamatysi manzeta, kuris bus suplotas. Jis turi but apvalus. Kai pirksi nauja manzeta gali nusipirkt dar ir seses varines saibutes kurios bus po tais voztuvais. 8)

o kai atsukus tuos keturis varstelius nuimi galva, pasikeiti mandzeta ir uzdedi atgal, surenki ir viskas normaliai buna? neissireguliuos niekas? baisu ko nors nepridyrbti ten. Jei kas dare ar zino gal galit placiau papasakoti apie tu mandzetu keitima?

_________________
Geriau stumti BMW, nei vairuoti Mercedes....


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2010, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
pas mane tarpines visos sveikos bet kaip kuresi taip kuriasi siltai reik pasukt apie sekunde dvi, nera kad taip kaip salta is puses abaroto uzsikuria, cia normalu?


StandartinėParašytas: 12 Rgp 2010, 19:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
ne, jau truputi plundzeris padilo


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2010, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
ir kuo toliau tuo blogiau bus?ir aisku kainuos 2000lt poto remontas...


StandartinėParašytas: 13 Rgp 2010, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.22
Pranešimai:
190
Automobiliai:
E46 320 M47 2001
Nu staigiai taip per menesi, du tai nebus, bet laikui einant tai uzlinks. O dabar ir surblio remonto kainos kritusios, nereikes 2000lt, nebent zadi nauja pirkti.


StandartinėParašytas: 15 Bal 2011, 15:13 
  
 
 
gal kas gali patari kas gali buti kai apsukos kyla ir toks vaizdas kad vienas cilindras nedirba :(


StandartinėParašytas: 16 Bal 2011, 19:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Miestas:
Vilkija
Automobiliai:
E34 2.4TD 91
E39 3.D 2002
Skype:
dvygantas
spaudima matuok, purkstukus tikrink jei nerasi gedimo siurbli ant stendo tada


StandartinėParašytas: 30 Gru 2013, 19:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.10
Amžius:
32
Pranešimai:
100
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
BMW E39 525 TDS
machineris rašė:
ziurint pro kur varva pas mane pvz: leido salerka per siurblio gale esancios spaudumines galvos manzeta. Jeigu varva is apacios tai greiciausiai pas tave leis irgi pro ten, ir siurblio isimineti nereikia. Ji isarditi labai paprasta. Pirma tau reiktu nusiimti kolektoriu kad but geras priejimas. Po to atsukti vamzdelius ir is tos galvos vostuvus atbulinius ju yra sesi kaip ir vamzdeliu ( tik atsargei neisbarstyk ten labai smulkiu detaliu ). po to liks atsukti keturis varstelius ir nuimsi galva, ant kurios pamatysi manzeta, kuris bus suplotas. Jis turi but apvalus. Kai pirksi nauja manzeta gali nusipirkt dar ir seses varines saibutes kurios bus po tais voztuvais. 8)



ar tik nuimamant ta dangteli nebus problemu kad pabirs ten visokios dalys? ir neis jų tinkamai atitaukyt ir surinkt?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery