Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 11:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bir 2010, 20:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.26
Amžius:
37
Pranešimai:
1169
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
XC70, E39 525D
gigadelfij rašė:
as visas pakeiciau pas drauga paemes :) bet vakare atidarius kapota matos kad aplink visas kibirkscioja polu i nevilti... traukos truksta ir pasaudo kartais .


polk i vilti

_________________
No money, No funny!


StandartinėParašytas: 03 Bir 2010, 00:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.27
Amžius:
37
Pranešimai:
177
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
BMW E34 2,0 ex
BMW E30 1,6 2 door sedan ex
BMW E30 1,8 ex
BMW E30 2,4tds Touring
BMW E36 1,6 ex
BMW E34 2,0 ex
BMW E34 2.5
Skype:
gigadelfij1
Nikas:
NEMO
gal gali normeli be issisokimu parasyt komentara o ne i neitema.


StandartinėParašytas: 03 Bir 2010, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.03.26
Amžius:
37
Pranešimai:
1169
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
XC70, E39 525D
gigadelfij rašė:
gal gali normeli be issisokimu parasyt komentara o ne i neitema.


Nemoku normeli, ir šiaip nėr kas veikt šįvakarą

_________________
No money, No funny!


StandartinėParašytas: 03 Bir 2010, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.06.27
Amžius:
37
Pranešimai:
177
Miestas:
Visaginas
Automobiliai:
BMW E34 2,0 ex
BMW E30 1,6 2 door sedan ex
BMW E30 1,8 ex
BMW E30 2,4tds Touring
BMW E36 1,6 ex
BMW E34 2,0 ex
BMW E34 2.5
Skype:
gigadelfij1
Nikas:
NEMO
tada galėtume padiskutot kas su mano bmw negerai :D


StandartinėParašytas: 06 Bir 2010, 13:24 
  
 
 
pgasenas rašė:
Kas del voztuvu reguliavimo, tai klausiau ne del to, kad barska. (nebarska). Bet pamaniau kad gal tai susije kuom su saudymu tiek ant duju tiek ant benzo. Na del saudymo ant benzo: kiek zinau, detonacija - tai kai visiskai nelaiku cilindre ivyksta kuro uzdegimas - ty - variklis gali buti verciamas suktis i kita puse. mano atveju yra toks variantas, kad retkarciais padavus apkrova ant zemesniu apsuku (kaip ir ant duju) eina isprovokuot benzino sprogima (atrodytu kad irgi kolektoriuje) - bet del to nezinau, nes jug ipurskimas, kuras man rods tiesiai i kausa paduodamas? -jei ne, pataisykit. Tai toks ispudis susidaro, kad kai uzdegama, jau voztuvas buna kazkiek atsidares (jei ismetimo) arba neikigalo uzsidares (jei isiurbimo). Tai toks saudymas yra pas mane. P.s. benzino suvis yra kiek silpnesnis nei duju, bet jauciu kad visvien ne i gera. Na kas del oro srauto matuokles, tai gal dar sveika, nes yra 3 chlapuskes - nors esant laikui gal verta bus pasitikrint. Oro filtras buvo tikrintas - normalus dar. Zvakes pakeistos. Babinos neibyreje is savo vietu. Kaip rasiau, kompas pakeistas irgi. Na reikes gal kada isbandyt rekomenduota babinu patikrinima. Deja, duju dar nebuvau reguoliuot, tad del duju rimtai gali but kaltas nesureguliavimas. Bet kodel benzas saudo? Na pasiskaitinejes cia forume pamasciau, kad gal dar gali buti tie veleno ir paskirstymo veleneliu padeties davikliai kalti? Ar yra koks budas tai patikrint ju nekeicint?


Hidrokompensatoriai iki tam tikros ridos išlaiko reikalingą tarpą. Pas mus gi visos mašinos(E34 tai senos mašinos) prabėgę tūkst. km tai dieve padėk. Taigi ir hidrokompensatoriai užsipumpuoja. Juos reikia "nunulinti(aš taip vadinu šią atliekamą procedūrą)". Tai padeda jei nebūna išsinešiojusios vožtuvų kreipiamosios ir vožtuvų lizdai. Jei jie išsinešioję - reikia tvarkyti visą galvą, t.y. keisti vožtuvų kreipiamasias, "praraiboriuoti" vožtuvų lizdus, nušlifuoti vožtuvus ir juos pritrinti su kiekvienu lizdu individualiai.
Jei variklis M50, t.y. DOCH, tai ten uždegimo sistemoje dar yra toks detonacijos daviklis(kitaip dar vadinamas knock sensor), kuris valdo uždegimo ankstumą. Jei šio daviklio laidai nutrūkę ar šis daviklis atsileidęs nuo cilindrų bloko(jo užveržimo momentas apie 25Nm), ar tarp jo ir cilindrų bloko yra rūdžių, tada variklis beturi atskaitos taško kada tiksliai uždegti mišinį.
Dar svarbus paskirstymo velenėlio padėties daviklis.


StandartinėParašytas: 06 Bir 2010, 13:29 
  
 
 
Piktas_pinigas rašė:
jei variklis M50 (kaip suprantu pas tave toks ir yra), tai voztuvai nereguliuojami...
Jei tau saudo ant benzino ir ant duju, tai problema jau kogero nebe voztuvuose...
Speju, kad oro srauto matuoklei jau visai amen.
Bet pries isidedant gera matuokle reik pasalint duju saudymo priezastis, kuriu gali but visas debesis.
Beje, kaip atlaike plastmasinis isiurbimo kolektorius tuos duju suvius? Gal ir jis jau sutrukes?


Deje, kolega klysti - būtent vožtuvuose ir yra visa kaltė. Juk mišinys uždegamas kameroje, o kamerą nuo įsiurbimo kolektoriaus atskiria įsiurbimo vožtuvas. Taigi, jei jau nebeturi sandarumo tada liepsna eina į įsiurbimo kolektorių - vat ir gaunasi šaudymas. Patikėk - aš su tokiu reiškiniu susidūriau pats ir kai buvo sutvarkyti vožtuvų šiluminiai tarpai(užteko ir tiek) - visi šaudymai liovėsi.


StandartinėParašytas: 20 Rgs 2010, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.08.01
Pranešimai:
36
Automobiliai:
E34
kur tas knock senso randasi ?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery