Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Gru 2024, 22:10

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na del ju lyg ir nebuna tokiu dalyku... jie tiesiog ne laiku signala duoda, babinu nevaldo. cia kompo darbas.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 03 Gru 2010, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Paskutines naujienos:
Patikrinau kontaktus, laidus, sujungimus. Na viskas tvarkoj atrodo. Bandem patampyt, ilgai ir nuobodziai, bet jokios gyvybes nerode, nei benzo, nei kibirksties. Matavau veleno ir veleneliu davikliu varzas, bet arba testeris blogai veikia ar kas, nes kiek kartu matavau tiek skirtingos varzos gavosi.
Dabar prisiminiau viena dalyka, sitai masinai kai dar man nepriklause buvo lyg ir veleno daviklio laidas i skyvuka prasitrynes, bet blogu simptomu jokiu nebuvo, tai nezinau ar ji pakeite ar paliko ta pati. Siandien jau nebepavyks patikrint, nes tamsu, o jau ir sios dienos kantrybes atsargos isseko... :twisted:


StandartinėParašytas: 04 Gru 2010, 13:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Siandien apziurejau alkuninio davikli, kazkas ten gal ir buvo, bet viskas graziai uzizoliuota ir niekas nepazeista. Permatavau varzas pagal Autodata, viskas kaip ir normos ribose. Pagal schemas babynos uzsimaitina nuo degimo tiesiogiai, patikrinau - viskas tvarkoj. Reiskia babynos negauna impulsu is kompo. Vel visi galai sueina i kompa? Tai gal busiu negyva nusipirkes? Skambinau, pirmadieni pakeis. Bet iki tol, kur dar slieku ieskot?


StandartinėParašytas: 05 Gru 2010, 12:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Siandien sugalvojau imtis drastiskesniu veiksmu. Pasirodo pas Siemensa velenelio ir alkuninio davikliai yra visiskai vienodi, skiriasi matyt tik laido ilgis, nes testavimas toks pat ir fyshkiu pinai atitinka. Taigi nusprendziau patikrinti ar tai ne alkuninio veleno daviklio kalte. Jeigu teiginys, kad del neveikiancio velenelio daviklio masina vistiek galima uzvesti teisingas, tada turetu pavykt. Bandysiu apkeist siu davikliu fyskes vietomis. Tada vietoj crankshaft daviklio veiks camshaft. Aisku yra neatitikimu, nes alkuninis apsisuka 2 kartus, kol 1 kart apsisuka velenelis, o dar tikriausiai impulsu laikai neatitinka, bet tikiuos nors koki suvi isgirst ar burbtelejima ar bent jau benzinu pasmirs...


StandartinėParašytas: 06 Gru 2010, 12:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tie abu davikliai negali buti pratrinti. izoliacija kazin, ar pades.
tu pagal VIN susitikrint bmwfans.info kokie kodai davikliu turi buti, gal prideta veju.
pritaikyt nelabai galima, ypac siemensui. butina pagal kodus.
o tikrinimo budas sukeiciant fyskes man skamba kaip visiska nesamone :D nu bet tavo reikalas :)
geriau isvis atjunk alkuninio davikli ir megink vest. jei nieko, tada pajunk ji atgal ir atjungus velenelio davikli megink vest.

o kadangi ranku teptis nebijai, tai patikrink mechanine dali. prie starterio uzfiksuok smagrati (smagracio skyle 8mm, bloko pries smagrati 10mm) ir priekyje paziurek, ar skyvas atitinka metke kaip nurodyta paveikslelyje.

http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paveikslėlis

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Mielas dienorasti, :D

sugriztu mazdaug po savaites papasakoti kaip man sekasi ;) Taigi, priminsiu problema - masina neuzsiveda (starteris sukasi, o nei siurblio, nei purkstuku, nei babynu kompas nevaldo). Atskirai kiekvienas komponentas patikrintas ir veikia, bet negauna impulsu is kompo. Pats kompas uzsimaitina. Pakeisti 2 kompai - rezultatas tas pats. Pakeistas alkuninio veleno daviklis - rezultatas tas pats. Padaryta diagnostika - jokiu klaidu nerasta. Tikriausiai ziemos miegu uzmigo. :)


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
o ka metkes? :D
ir cia tik siaip - saugiklius tikrinai? :lol:

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 14 Gru 2010, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Saugiklius tai taip, jau ne viena karta :D
O del metkiu, tai salygos prastos tikrinimui (lauke ant sniego), tai neiseina susiruost :) bet man vistiek nelabai aisku kas cia galejo nutikt, kad tos metkes nebesutaptu? Masina pakankamai seniai pazystu, niekas ten neardyta. Tai kaip ten buna? Del kokiu priezasciu tai galetu nutikt? ;)


StandartinėParašytas: 15 Gru 2010, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
na nzn kiek tai daznai pasitaiko, bet gali ale persokt per dantuka grandine ir bus blogas degimas. cia jei itempejas, ar slopintuvai pavarge, ar viskas is karto. nors jei grandines garsu baisiu nebuvo, variklis redline'ais nevaromas, tai sunkiai tiketina.
kitas variantas, kai issimala "pusmenulis" toks, kuris fiksuoja skyva. tiksliau jis ismala savo lizda, arba apskritai iskrenta.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/
8 dalis
del jo buna, kad meta alkuninio daviklio klaida, arba nemeta, o tik nesiveda. arba vedas, bet blogai dirba ant laisvu ir neisvysto pilnos galios ir t.t.
sis variantas pakankamai daznas. na ne tiek, kiek pacio daviklio gedimas, bet pasitaiko tikrai neretai.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 20 Gru 2010, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.11
Amžius:
37
Pranešimai:
37
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 523iT M52B25TU 99'
ex E34 520iT M50B20TU 93'
ex E36 318is M42B18 92'
ex E34 525iT M50B25TU 93'
ex E36 318i M40B18 92'
Taigi, po ilgu ieskojimu, buvo nustatyta beda. Pasirodo buvo kaltas paskirstymo velenelio daviklis, na ne pats daviklis, o laidai. Nusmaukus guma nuo fyshkutes pasirode, kad nuo visu 3 laiduku nutrupeje sarvai (tikriausiai nuo karscio sukietejo) ir laideliai tarpusavyje trumpinosi kartas nuo karto. Matuojant varza tikriausiai nebuvo uzsitrumpine, nes viska rode taip kaip Autodata siule. Izoliavau laidelius, tikedamasis, kad cia ir bus beda ir kaip sakant, is puses "abaroto" uzsikure :D

Tas uzsitrumpinimas puikiai paaiskina kodel man is pradziu tai dinginedavo kibirkstis, tai vel viskas susitvarkydavo, matyt laideliai vos susiliesdavo nuo vibracijos ;)

Ypatingai dekoju uz pagalba all in music ! ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery