Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 07 Bir 2025, 18:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 00:33 
  
 
 
Mineraline, sintetika ar pusiau sintetika - tepalo prigimtis, o ne skystumas #-o Jomajo, pasiskaitykit apie tepalus daugiau teorijos.. :roll:


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 09:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
apie tuos tepalus zinau nemazai kiek man reikia, bet nesigincyk kad sintetika ir pusiau sintetika yra tokia pat pagal tirstuma.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 10:19 
  
 
 
Eimazz555 rašė:
apie tuos tepalus zinau nemazai kiek man reikia, bet nesigincyk kad sintetika ir pusiau sintetika yra tokia pat pagal tirstuma.


Is tamstos teiginiu matosi kiek zinai apie tepalus. Bet tiek to :wink:


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
Tai patark ka tokiu atveju geriau pilt i motora kurio rida 320tukst :) :)

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 10:45 
  
 
 
arvycka rašė:
Tai patark ka tokiu atveju geriau pilt i motora kurio rida 320tukst :) :)


As asmeniskai pilciau toki, koki numates gamintojas tam varikliui.


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 16:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
arvycka rašė:
Tai patark ka tokiu atveju geriau pilt i motora kurio rida 320tukst :) :)

Jeigu auto tas kur prie avataro, tai pusiau sintetinius 10w-40. Sintetika ar nesintetika, kaip ir minėjo, nepasako lakesnis ar tirštesnis. Aš vat piluosi ELF, kai buvo Shell Helix Super (geltonas) važinėjau su "Engine Oil Press" pranešimu.
Karterio tarpinė, jei neklystu, paskutinį kartą kai žiūrėjau 6Lt. tik prieš dėdamas naują pašalink senos likučius.


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 18:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
dziubelis rašė:
Jeigu auto tas kur prie avataro, tai pusiau sintetinius 10w-40. Sintetika ar nesintetika, kaip ir minėjo, nepasako lakesnis ar tirštesnis. Aš vat piluosi ELF, kai buvo Shell Helix Super (geltonas) važinėjau su "Engine Oil Press" pranešimu.
Karterio tarpinė, jei neklystu, paskutinį kartą kai žiūrėjau 6Lt. tik prieš dėdamas naują pašalink senos likučius.


Nes jau balutes palieku po stovejimo :oops: :D

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
42
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
adis007 rašė:
nu tai nusiimi karteri ir po to tepi hermetiko,po to varztus nestipriai suverzi,lauki kol sudzius ir turi ta tarpine


jei nesi to dares toks aprasymas tikrai nepades sekmingai pasikeisti tarpines... hermetiko reik nei per daug nei per mazai, taip pat ir varztus... beje, varztai sukami tam tikru nuoseklumu... pradedant nuo vidurio ir kryzmiskai einant i galus... jei perspausi leis alyva, nei per mazai prispausi leis taip pat...

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 23 Bal 2009, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.12.29
Amžius:
42
Pranešimai:
186
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E53 M54B30 05'
ex E46 M52TUB20 98'
ex E34 M20B25 88'
isgvildenot cia visai nauja tema kaip matau :) galim ir apie tribologinius procesus pakalbeti :D kolega Eimazz555 minti turejo teisinga, tik issireiske ne visai tiksliai apibudindamas savoka, isdrysiu pataisyti... ne skystumas, bet klampumas... pusiau sintetiniai yra klampesni uz sintetika, liaudiskai tariant taip ir pavadinkim tirstesni... pusiau sintetika tai mineraliniai su sintetiniu alyvu priedais... jei prabegus 320 optimaliausia turbut 10w40 pusiausintetika... nors mano jau ne pirmos jaunystes bitute bet su 5w50 vandeneliu duzgia kaip turi buti... girdejes tokia ,,anti,, kad visuose senesniu metu gamybos motoruose su tarpinem po galva, turetu eiti pusiausintetika, asmeniskai as netikiu ir manasis bmw puikiausias pavyzdys. o tiesa kuria aiskino profesorius universitete ta kad ne pirmos jaunystes automobiliu detaliu isdylimas patidina tarpelius tarp tu gi paciu detaliu, del ko sintetikai lengviau prasiskverbti, ko pasekoje ir atsiranta prasistverbimai i isore... reziumuojant, naujiems automobiliams rekomenduojama sintetika, gerai pavazinetiems pusiausinteka..

_________________
Freude am Fahren


StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
Perkunas rašė:
isgvildenot cia visai nauja tema kaip matau :) galim ir apie tribologinius procesus pakalbeti :D kolega Eimazz555 minti turejo teisinga, tik issireiske ne visai tiksliai apibudindamas savoka, isdrysiu pataisyti... ne skystumas, bet klampumas... pusiau sintetiniai yra klampesni uz sintetika, liaudiskai tariant taip ir pavadinkim tirstesni... pusiau sintetika tai mineraliniai su sintetiniu alyvu priedais... jei prabegus 320 optimaliausia turbut 10w40 pusiausintetika... nors mano jau ne pirmos jaunystes bitute bet su 5w50 vandeneliu duzgia kaip turi buti... girdejes tokia ,,anti,, kad visuose senesniu metu gamybos motoruose su tarpinem po galva, turetu eiti pusiausintetika, asmeniskai as netikiu ir manasis bmw puikiausias pavyzdys. o tiesa kuria aiskino profesorius universitete ta kad ne pirmos jaunystes automobiliu detaliu isdylimas patidina tarpelius tarp tu gi paciu detaliu, del ko sintetikai lengviau prasiskverbti, ko pasekoje ir atsiranta prasistverbimai i isore... reziumuojant, naujiems automobiliams rekomenduojama sintetika, gerai pavazinetiems pusiausinteka..


Siek tiek pasidomejes ta pati supratau ka parasei paskutiniame sakinyje. Nemanau, kad mano variklis be didesniu isdilimu tad dabar jau sutinku, kad reikia pilt pusiau sintetika. O paklausiau del to, nes galvojau, kad pas mane ne tie tepalai supilti. Keiciau tepalus ir pradejo per tarpines leisti, tad kilo tokia mintis. O del karterio tarpines keitimo tai gal dar kas nors pasireks? Kokiu raktu reikia ir kaip visas procesas vyksta?

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 08:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
Perkunas rašė:
jei prabegus 320 optimaliausia turbut 10w40 pusiausintetika... nors mano jau ne pirmos jaunystes bitute bet su 5w50 vandeneliu duzgia kaip turi buti...

Apart to kad, tas 5w-50 su tokiais parametrais:
cSt @ 40ºC 105
cSt @ 100ºC 17.3
Viscosity Index 153

Mineraline 15w-40:
cSt @ 40ºC 103,2
cSt @ 100ºC 14,3
VI 138

Elementari pusiau sintetika 10w-40:
cSt @ 40ºC 103,3
cSt @ 100ºC 14,8
VI 149

Elemtari sintetika 5W-40:
cSt @ 40ºC 85,1
cSt @ 100ºC 14,0
VI 170

Kiek as suprantu, tavo 5w-50 klampus kaip reikiant ;) Kuo aukstesnis indexas, tuo maziau kinta alyvos klampumas keiciantis temperaturai. Zinoma dar yra visi tie magiski priedai alyvose ir panasiai.


StandartinėParašytas: 24 Bal 2009, 11:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
Taip

_________________
Beasty boy


Paskutinį kartą redagavo arvycka 25 Bal 2009, 02:19. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Bal 2009, 01:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
angelas_ rašė:

Is tamstos teiginiu matosi kiek zinai apie tepalus. Bet tiek to :wink:



Tai kad ir is bendros praktikos galiu papasakot, pas mane buvo uzpilti sintetiniai tepalai, tik negaliu pasakyt kokie, lygtais 5w40. Variklis apsimyzes per visus galus, per karterio tarpine varvejo, per galvos dangtelio tarpine leido, vienu zodziu darydavo geras balas po masina, kompensatoriai barskedavo ir ant salto ir ant silto, gerai uzgrezus ir tepalo lempute mirkset pradedavo ant laisvu, pravaziavau gal 2tukst km su jais, neapsikenciau ir pakeiciau i pusiau sintetika 10w40. Dingo visi kompensatoriu barskejimai, tepalo lempute nedega, pro tarpines ne laso tepalo. Suku jau koki 5 tukstanti km ir jokiu bedu. Tai kas geriau varikliams pravaziavusiems virs 300tukst. km?

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 25 Bal 2009, 02:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
444
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW E34 '94 Touring
O jeigu po pusiau sintetikos uzpylimo pradejo pro tarpines leist? Kas tada gali buti? Gal prastas tepalas, kuris kainavo 18lt/L ?

_________________
Beasty boy


StandartinėParašytas: 25 Bal 2009, 12:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.12
Amžius:
43
Pranešimai:
335
Miestas:
Vilnius
arvycka rašė:
O jeigu po pusiau sintetikos uzpylimo pradejo pro tarpines leist? Kas tada gali buti? Gal prastas tepalas, kuris kainavo 18lt/L ?

Taip, arba tiesiog sutapimas, kad dar ir tarpinės nusibaigė :)

P.S. pats nesupratau kaip į PM išsiunčiau :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery