Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Spa 2024, 20:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Geg 2010, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
38
Pranešimai:
1405
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
gaisrininkas rašė:
Tik zinau, kad kazkurioje pozijoje reikia ji nunulinti, o prasukus viena apsisukima, siurblio kampas turi buti 0.91 pliusminus 0.02 laipsnio.

Bmw tis radau tokius skaičius: jei grandinė virš 20000 tai: 0,90..0,79 Nemaža paklaida gaunas :/
Su pozicija vis dar neaišku :(

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 09 Geg 2010, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.03
Amžius:
34
Pranešimai:
48
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 525 M51 93'
Skype:
ogogo3
Nikas:
Ogogo2
Mikrometras yra nunulinamas kai alkuninis sukasi o strelite mikrometro ne. Tas reiskinys buna kai arteja metke ant smagracio. Tu suki letai alkunini ir zinai kad bus greitai metke, pries sueinant metkem siurblio plunzeris stovi vietoje tu tai matai is mikrometro kai strelyte nejuda, tada nunulini ji. aisku nunulines reikia atsizimeti strelite, aplink mikrometro stikla sukasi toks tai su juo. Suki dar du ratus, kad metkes jau sueitu ir ziuri savo kampa. Mikrometras istatomas kad turetu i abi puses laisvo apsisukimo, ta prasme pries statant pazaiskit su pagaliuku kuri galima istumti apacioje yra dar rodykle, tai jeigu neleti pagaliuko 3 rodo istumes iki galo 6 tai per viduri aisku atleisi griz i vieta, tai kai i siurbli kisit istatysit per viduri. Jeigu keitej siurbli tai reikia istatyti visas metkes ir at siurblio metke, nes nesutaps taktai siurblio ir varyklio. Dar apie metke ant smagracio, ziurek kad butu darbo taktas kai metkes sueina nes gali papulti ant ismetimo pirmam cilindre visas taktas 720laipsniu


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery