Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Sau 2025, 11:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Rgp 2007, 16:11 
  
 
 
Gerieji zmones. Parasykite kur man ka pagrindini kompa rasti. Gal net foto turite.
Is anksto dekui


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2007, 14:55 
  
 
 
Ei zmones, gal pasirodysiu ir visiskai zalias bet visgi:

Variklio kompas tai ta didele plokste ikista saugikliu bloke po kapotu? Ar ta didele plokste ikista po sedyne ???


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2007, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.21
Amžius:
44
Pranešimai:
529
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E34 M5 3.6i S38 89'
E39 520D 01'

Ex. E39 540i manual 97'
Ex. E38 750 M73 96'
Ex. E32 m60 b30 V8 92'
Ex. E34 m20 b25 89'
Ex. E28 m20 2.7ie 85'
Ex. E28 m20 2.8i 83'
Ex. E30 m10 1.6 83'
Martynas BMW 525 rašė:
Ei zmones, gal pasirodysiu ir visiskai zalias bet visgi:

Variklio kompas tai ta didele plokste ikista saugikliu bloke po kapotu? Ar ta didele plokste ikista po sedyne ???
Tau reikia naujo LZ ir firminio :wink: kai mano buvo pareje,tai HC buvo 2300 CO buvo 5.1 ,o variklis purtesi,apsukos grybavo :shock: atjunk akuma ,atjunk LZ ir po kokiu 10 min. pajunk akuma,o LZ nejunk,jei gerai dirbs variklis,pasivazinek diena kokia,jei nieko nepablogejo vadinas LZ,o kompas avariniam rezime dirba ir tada zinosi ar tau reikia kito LZ ar ne :wink:

_________________
///M POWER ,tai daugiau nei kazkas tokio...


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2007, 16:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.02
Amžius:
45
Pranešimai:
203
Miestas:
Vilnius
Martynas BMW 525 rašė:
Ei zmones, gal pasirodysiu ir visiskai zalias bet visgi:

Variklio kompas tai ta didele plokste ikista saugikliu bloke po kapotu? Ar ta didele plokste ikista po sedyne ???


kitoje puseje nuo saugykliu bloko yra tokia pati deze. joje ir stovi kompai. atsisuki 3 varztus, ir vualia :) matai kompus. tik nezinau kuris kur.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2007, 13:54 
  
 
 
ačiū kolegos uz patarimus. Pameginsiu pasizaisti, tadu pranesiu kaip sekesi. Jei kas tures daugiau kokiu minciu - nepatingekite ir parasykite.
ačiū


StandartinėParašytas: 22 Rgp 2007, 09:52 
  
 
 
Tai va... Issprendziau sia problema. Visgi beda buvo ne LZ, ne LEV ir ne matuokleje, o labai paprasta - pro isiurbimo kolektoriu siurbe ora. Servise patvarke ir sake kad nereikia nieko is isvardintu daliu keisti.
Pries keiciant matuokle reiktu dar jai testa pagal Bentley manual padaryti. Bo savartyne ta matuokle kainuoja 200-300 LT. LZ efektyvuma parodo geras CO tikrinimo stendas. LEV ..... nezinau, turbut tik diagnostika.
ačiū visiems uz patarimus.
Galima tema deti isspresta.


StandartinėParašytas: 03 Rgs 2007, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
Dar truputi sugrysiu prie temos. Gal sake ar rode pro kur siurbe ora?


StandartinėParašytas: 04 Rgs 2007, 09:06 
  
 
 
Joa maciau kaip tikrino.
Isiurbimo kolektoriaus kitoje sklendes puseje yra zarnele tokia kuri eina kiek pamenu i LEV. Tai va ji ten labai durnai jungiasi ir labai sunkiai pasiekiama. Reikia daug ardyti ir uzkisineti ranka nepatogiai.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2007, 11:57 
  
 
 
Sveiki visi,
Tai va... per anksti apsidziaugiau kad masina susitvarkiau. Dabar islindo kita problema:
Saltas variklis nenori rinkti apsuku: paspaudus staigiau gaza variklis dusta (kartais uzgesta). Norint pajudeti is vietos gaza reikia spausti labai isleto, kad neuzsisiurbtu. Toliau vaziuojant viskas oki, vaziuoja kaip bite. Sitaip darosi tik kai akseleruoji nuo laisvu apsuku.
Kai variklis pasiekia normalia temp - viskas OKI.
Nepanasu kad vel butu oro siurbimas.

Gal kas turite kokiu minciu? Nepatingekit - parasykit.


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2007, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.22
Amžius:
41
Pranešimai:
168
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E34 91m. 525i m50
Skype:
vytas.u
Butu ir man idomu zinot, man taip ir kai saltas ir kai karsas variklis (gal ne tiek stipriai). Man greiciausiai dar traukia ora kazkur, bet isiurbimo kolektoriu visa buvau nuemes, visas tarpines perziurejau, perdejau - tas pats. manajam m50 labai buvo is vidines kolektoriaus puses LEV'o ir i alsuokli isejimo tarpines laisvos. Tai patenkintas pakeiciau kitas, sandarias gumas, bet vistiek tas pats. Bandysiu LEV'a plaut. Tu buvai ploves sakei? duju diagnostika pabandyt pasijungt, gali lambda visgi. Tie patys pasiulymai ane? :)


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2007, 15:01 
  
 
 
Martynas BMW 525 rašė:
Sveiki visi,
Tai va... per anksti apsidziaugiau kad masina susitvarkiau. Dabar islindo kita problema:
Saltas variklis nenori rinkti apsuku: paspaudus staigiau gaza variklis dusta (kartais uzgesta). Norint pajudeti is vietos gaza reikia spausti labai isleto, kad neuzsisiurbtu. Toliau vaziuojant viskas oki, vaziuoja kaip bite. Sitaip darosi tik kai akseleruoji nuo laisvu apsuku.
Kai variklis pasiekia normalia temp - viskas OKI.
Nepanasu kad vel butu oro siurbimas.

Gal kas turite kokiu minciu? Nepatingekit - parasykit.


Bandyk cia ziuret, gal rasi ka nors idomaus :wink:
http://www.golgofa.ru/diagnos/engine.html
http://www.golgofa.ru/diagnos/m30pr.html


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2007, 20:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.30
Amžius:
35
Pranešimai:
226
Miestas:
Silale - Kaunas
Automobiliai:
525i [E34], [E39] ir [E34] 525 tds
Skype:
gestautasster
jo ir man panasiai buwo, apsukos sokinejo variklis lyg traktoriaus dirbo kai duodawau gazo tai lyg ir prasisikdawo tik taip pawaziavau gal pora dienu ir galva nuejo tai dabar mano bmw ir stovi naujos nerandu o virinimas tai 800-1000 litu su darbu kainuos tai dabar jau ir nebelinksma :cry:

_________________
Mano pirmas auto - BMW


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2007, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.30
Amžius:
35
Pranešimai:
226
Miestas:
Silale - Kaunas
Automobiliai:
525i [E34], [E39] ir [E34] 525 tds
Skype:
gestautasster
Martynas BMW 525 rašė:
Ei zmones, gal pasirodysiu ir visiskai zalias bet visgi:

Variklio kompas tai ta didele plokste ikista saugikliu bloke po kapotu? Ar ta didele plokste ikista po sedyne ???




variklio kompas yra toje dezeje desinej puseje prie variklio ten tokia juoda deze turetu but kaip ir saugikliu deze, tik tos dezes dangtis su warzuku priverzta o prie saugikliu ta plokste siaip tai abs'o turetu but o po sedyne yra langai ir centrinis lyg tiksliai nezinau :lol: :D

_________________
Mano pirmas auto - BMW


StandartinėParašytas: 05 Rgs 2007, 21:07 
  
 
 
Kakiukas :)


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2007, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
tai saltas ir turi dusti kai kurioms...turetumei dziaugtis, neuzdrosi variklio, kai salto neleidzia drosti tau... :D

siaip ant rimto, visus variklius uzkurus reikia sildyt, o jai dar saltu bandai su dujom pagazuot tai patyliu :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery