Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2024, 16:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Gru 2008, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Po savo ankstesniųjų postų šioje temoje suspėjau apturėti dar 2 penktukus (E34): vieną universalą ir vieną sedaną.
Ir abiem buvo lūžę bagažinės laidai, dėl kurių neveikė apšvietimas, valytuvas ir netgi centrinis užraktas (kiek tai susiję su bagažinės spyna)...

Turėdamas tik tokį stažą, drįstu tamstas paagituoti aktyvesniam remontui - nieko ten sudėtingo nėra:
1. Atsargiai nuimam laidų apsauginę medžiagą, kad matytųsi visi laidai, kurie lankstosi darinėjant bagažinę.
Deja, tam reikės tą apsauginę medžiagą perpjauti. Jeigu ji jau perpjauta - vadinasi Jūs jau nebe pirmasis tvarkotės šiuos laidus.
Universalams (kad patogiai prieitumėt prie tos apsauginės medžiagos) dar papildomai reikės nusiimti daugybę plastmasinių apsaugų (pradedant pačia įrankių dėže, baigiant metaliniais laidų laikikliais bagažinės šonuose. Nuiminėdami šias plastmases būkite atsargūs jos labai lengvai lūžinėja, skilinėja, ypač per šalčius).
2. Atidžiai peržiūrim pasimačiusius laidus, ieškodami nutrūkusio arba įtartinai sulankstyto/sudėvėto laido, kur galėtų dingti "kontaktas".
3. Radę nutrūkusį laidą jį PATIKIMAI sujungiame (kad būtų "proto ribose" atspraresnis lankstymui/tempimui), dažniausiai tam reikės dar kokių papildomų maždaug 5cm panašaus daugiagyslio laido (pats tam sėkmingai naudojau garaže besimėčiusius laidelius).
4. Sugrąžinę kontaktą, laidą apvyniojame izoliacija, tik NE PERDAUG, nes susidaręs izoliacijos gumbas gali trukdyti kitiems laidams laisvai judėti varstant bagažinę (ypač nepadauginkite izoliacijos universalams).

P.S. Tiksliai nepamenu, ar sedano laidai būna abiejose pusėse (sakyčiau, kad viskas lyg ir vienoje - kairėje pusėje), bet universalo laidai tikrai būna abiejose pusėse, todėl trūkusio laido neradę vienoje pusėje, nenusiminkite :wink: , vadinasi trūkęs laidas yra kitoje pusėje.
Iš atminties dar leptelsiu, kad universalo kairėje pusėje yra kairieji žibintai, bagažinės spynelė ir bagažinės langas, o dešinėje pusėje - dešinieji žibintai ir valytuvas.


StandartinėParašytas: 18 Gru 2008, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Pas mano E39 sendien ivyko stebuklas =D> =D> =D> pradejo veikti valituvas ir purkstukas galinio stiklo =D> =D> =D> tik dabar klausimas kiek tai ilgai veiks nors langas galinis vis dar neatsidaro

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 18 Gru 2008, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Bimberiux rašė:
Po savo ankstesniųjų postų šioje temoje suspėjau apturėti dar 2 penktukus (E34): vieną universalą ir vieną sedaną.
Ir abiem buvo lūžę bagažinės laidai, dėl kurių neveikė apšvietimas, valytuvas ir netgi centrinis užraktas (kiek tai susiję su bagažinės spyna)...

Turėdamas tik tokį stažą, drįstu tamstas paagituoti aktyvesniam remontui - nieko ten sudėtingo nėra:
1. Atsargiai nuimam laidų apsauginę medžiagą, kad matytųsi visi laidai, kurie lankstosi darinėjant bagažinę.
Deja, tam reikės tą apsauginę medžiagą perpjauti. Jeigu ji jau perpjauta - vadinasi Jūs jau nebe pirmasis tvarkotės šiuos laidus.
Universalams (kad patogiai prieitumėt prie tos apsauginės medžiagos) dar papildomai reikės nusiimti daugybę plastmasinių apsaugų (pradedant pačia įrankių dėže, baigiant metaliniais laidų laikikliais bagažinės šonuose. Nuiminėdami šias plastmases būkite atsargūs jos labai lengvai lūžinėja, skilinėja, ypač per šalčius).
2. Atidžiai peržiūrim pasimačiusius laidus, ieškodami nutrūkusio arba įtartinai sulankstyto/sudėvėto laido, kur galėtų dingti "kontaktas".
3. Radę nutrūkusį laidą jį PATIKIMAI sujungiame (kad būtų "proto ribose" atspraresnis lankstymui/tempimui), dažniausiai tam reikės dar kokių papildomų maždaug 5cm panašaus daugiagyslio laido (pats tam sėkmingai naudojau garaže besimėčiusius laidelius).
4. Sugrąžinę kontaktą, laidą apvyniojame izoliacija, tik NE PERDAUG, nes susidaręs izoliacijos gumbas gali trukdyti kitiems laidams laisvai judėti varstant bagažinę (ypač nepadauginkite izoliacijos universalams).

P.S. Tiksliai nepamenu, ar sedano laidai būna abiejose pusėse (sakyčiau, kad viskas lyg ir vienoje - kairėje pusėje), bet universalo laidai tikrai būna abiejose pusėse, todėl trūkusio laido neradę vienoje pusėje, nenusiminkite :wink: , vadinasi trūkęs laidas yra kitoje pusėje.
Iš atminties dar leptelsiu, kad universalo kairėje pusėje yra kairieji žibintai, bagažinės spynelė ir bagažinės langas, o dešinėje pusėje - dešinieji žibintai ir valytuvas.


Na matysiu kai siek tiek atsils oras tai tikrai as galinio stiklo atidaryma iskrusiu :twisted: man labiausiai rupejo galinio stiklo valituvas, o kaip matai kaledinis matyt stebuklas zast ir veikia :D

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


StandartinėParašytas: 19 Gru 2008, 00:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.25
Amžius:
39
Pranešimai:
127
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 tds touring 99
shiaip langu shildyma sujunges esu su tokiu permatomu laidu, kur koloneles jungiamos.Jie taip pat yra ir smulkiu vielyciu, todel nuo lankstimosi neluzhta..


StandartinėParašytas: 19 Gru 2008, 10:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Dr.Zoidberg rašė:
Sujungimus reikia dryti ne per lankstymosi vietą :!:

Tavo siūlomas variantas tikrai patikimesnis (prilitavimas, be to, ne lankstymosi vietose iš esmės atnaujina laidų būklę vos ne iki gamyklinio lygio), tačiau mano atvejais tikrai užteko paprastesnio būdo - būtent lankstomose vietose prijungti papildomus 5-10cm laido, kad šitaip taisomas laidas nenutrūktų jį daug kartų lankstant.
Ir to visiškai pakanka, jeigu kalbame apie 1-2 nutrūkusius laidus. O jeigu nutrūko visas ryšulys, tada iš tikrųjų imčiausi keisti visą ryšulį, nes remontuojant manuoju būdu susidarytų perdaug izoliacijos "gumbų", kurie bedarinėjant bagažinę patys nulaužtų/nutrauktų tuos laidus.


StandartinėParašytas: 19 Gru 2008, 20:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.18
Amžius:
50
Pranešimai:
137
Automobiliai:
E34 520i touring 93'
[nu turejau ir as tokia beda su kaires puses laidais,jungiau gal kokias3 valandas tik nelabai kas isejo.Tada spjoviau ir nuvariau pas rebiatas kur signus deda. Galutinis rezultatas 25lt ir trys menesiai viskas gerai,laidai buvo tik du netruke.Megstu prie savo masiniuko krapstytis,bet ne viska gi zmogus gali padaryt taip kaip savo darbo profai....


StandartinėParašytas: 20 Gru 2008, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.08
Amžius:
37
Pranešimai:
64
Miestas:
Oslo
Automobiliai:
Ex: vw pasatukas 1.6benzinas 87m
Dabar: E34 525i touring
Skype:
plocha1987
Venegas530D buvo ir man per vaasara stebuklingai atsirade.... bet matyt nesenai ar per smarkiai bagazines dangty uztrenkiua, arba isvis nutruko kokie laideliai... tai dabar tokiais orais nelabai norisi krapstytis saltame garaze... tai bandysiu palaukt.. ir jauciu reiks is lauzyno penketuko pravotke nusipirkt kokia... ir konstruot, kaip kiti Kolegos minejo.

_________________
!!! I love BMW cars !!!


StandartinėParašytas: 20 Gru 2008, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
49
Pranešimai:
594
Miestas:
Plungė
Automobiliai:
E39 530d 99' 135 kW(M57) Touring, Steptronic. Ex E30 320i 84' M20
Skype:
egidukasv
Ta pati ir as manau kad tas stebuklas laikinas ir ilgai netrukus vel nebeveiks tad ir gi palauksiu kol atsils siektiek tai pasiknaisiosiu po tuos laidus bandysiu rasti problema

_________________
Nesilaikant darbo saugos taisyklių žmonės netik žūva, bet ir gimsta !!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery