Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 20:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Sau 2007, 18:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
o kokios pagrindines bedos su tais kuro siurbliais? kas ten sugenda?
mano kuro siurblys irgi jau arteja link pergalingos pabaigos, tai reikia sugalvot ka reikes daryt jam numirus...

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 05 Sau 2007, 19:33 
  
 
 
Pareina elektrinė dalis


StandartinėParašytas: 05 Sau 2007, 19:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.08
Amžius:
43
Pranešimai:
99
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
ex E34 525 M50 91
ex E39 525 TDS 97
ex E38 728i 95
ex E60 530D 03
ex E53 3.0 D 01
E65 3.0D 04
E46 2.0D 04
O kaip 3litru dyzeliu siurbliai ? Gal jau isspresta ta problema ir viskas ten ok.

_________________
BMW E60 530D


StandartinėParašytas: 05 Sau 2007, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.17
Amžius:
38
Pranešimai:
2296
Miestas:
Vilkaviškis
Automobiliai:
now:
[G30] 530d xdrive M
[F25] x3 xdrive30d
ex:
[E90] 320d
[E60] 530d
[E39] 525tds +chip
[E34] 525td
Nikas:
JONAS
kiek girdejau vel pradeda lyst, kaip ir pas tds... nzn kas cia per brokas. manau kad uzvaikyti tie bmw buna...

_________________
Respect__BMW__


StandartinėParašytas: 06 Sau 2007, 14:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.05
Amžius:
51
Pranešimai:
45
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E-39 520d M47
Pas mane 2000 metų 2.0d ir su siurbliu bedos kol šaltas tai važiuoja o kai pašyla dinksta trauka. Ir aukšto spaudimo kuro siurblio bėdos tad jau jieškau kita nupirkt iš šroto bet nelabai sekasi

_________________
BMW-maniakas.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2007, 19:19 
  
 
 
Išvada:BMW nėra geri dyzeliai


StandartinėParašytas: 07 Sau 2007, 20:58 
  
 
 
marius rašė:
keiciausi as birzuose, 1700 lt su pakeitimu, praejo 2-3 men, pravaziavau ~15000km pradejo vel siek tiek plaukioti apsukos. skambinausi sake atvaziuot zino kas yra ir patvarkys, visiem kam dejo taip pasidare. kita sav vaziuot bandysiu pas ji. parasysiu kaip ten kas.


Tai gal gali kokius duomenis tu meistru imesti, tel ar koki adresa.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2007, 09:02 
  
 
 
JONAS................ rašė:
kiek girdejau vel pradeda lyst, kaip ir pas tds... nzn kas cia per brokas. manau kad uzvaikyti tie bmw buna...



As tai darau tokia isvada, kad visi BMW dyzeliai turi savo tarnavimo laiko limita apie 12-14 metu maximum. Ir nereikia pasakot, kad pas E39 jau geresni siurbliai nei pas E34. Po 2 metu bus lygiai tas pats.
Su 3,0 dyzeliu bus tas pats.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2007, 10:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
45
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
tai va , vakar buvau pas meistra, patvarke, ten elektronikos brokas, pakeicia viena detale ir viskas tvarkoje. sake kad visa europa uzversta tokiom galvom dabar, atveza masina is uzsienio o ji jau su tokia nauja galva ir apsukos maskatuoja. buna kad pareina ir po 1000 km sake.
E36 nuo 93m. ir E34 paciuose paskutiniuose jau kitokios eina is gamyklos jos apsukas sutvarko ir taip, duoda metam garantija kad neprades plaukioti (minetiem).
su mechanine dalimi sunkiau, sake nauji plundzeriai nelaiko, neverta pirkti, dabar visoks slamstas eina, geriau rankioti is senu. jei kuriasi sunkiai saltas reikia apgauti viena datcika, pries uzkuriant reikia atjungti, sudaryti vaizda kad variklis saltas, tada pasildo zvakes ir turi gerai uzsikurti.

to meistro nr. 869805906 zmogus dirba saziningai, tik eiles nemazos kaip ir pas visus gerus meistrus.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2007, 10:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
45
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
Rička rašė:
JONAS................ rašė:
kiek girdejau vel pradeda lyst, kaip ir pas tds... nzn kas cia per brokas. manau kad uzvaikyti tie bmw buna...



As tai darau tokia isvada, kad visi BMW dyzeliai turi savo tarnavimo laiko limita apie 12-14 metu maximum. Ir nereikia pasakot, kad pas E39 jau geresni siurbliai nei pas E34. Po 2 metu bus lygiai tas pats.
Su 3,0 dyzeliu bus tas pats.


kaip minejau ten kitokie, ne poticiometras, o indukcinis. galima atskirti, siurblio virsutinio dangtelio kuro gryzimas is sono ziuri i masinos gala, o ne is virsaus. galima uzdeti naujesnio virsu, bet reikia kazka ir kompui daryti kad tiktu.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery