Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Bir 2024, 13:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Bir 2006, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.21
Amžius:
49
Pranešimai:
17
Miestas:
Garliava
BMW.SauberF1Team rašė:
O pas tamsta 530 V8 manualas?

Nu taip manualas. Siaip nieko prieš automatus bet man manualas geriau! Tokio ir ieškojau, aišku jeigu bučiau rades 540 tada butu super!


StandartinėParašytas: 15 Bir 2006, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
as siandien kalbejausi su vienu kompiuterastu. Vazineja su MB S500. O kieme dar Daimleris stovejo 4 litru. Tai sake jis jam mieste 13 litru valgo. Niekas netiki, bet sako nera jam ponto meluoti. Sako beveik naujas mersas daugiau :) . O Jagas 91 metu... TIk vat remontai labai brangus. Tai manau ir del 535 priklauso kokio stovio ir kaip vaziuojama. Maniske per kelione i Klaipeda vidurki 10 litru padare :) i viena puse lekem 140-160. Kartais ir daugiau spaudziau. Tai kaip toruringui neblogai. Rytis irgi su 635, kai i Lenkija vaziavo, stebejosi kad taip nedaug eme jam bendzino. Irgi rodos 11 ar tai 13..

Paulius coupe rašė:
Prie žemų tai jis tikrai nieko nedarodo,o konstruksija tai čia anokia sensacija tas pats variklis jau pas E28 buvo

Skaiciau apie ta varikli straipsni - tais laikais buvo vienas geriausiu. Ir pazymetina buvo - kad jis prie aukstu gerai sukiojosi. Nors ir voztuvu nedaug.
Del zemu sukiu - traukia gerai. Jei taip lengvai patraukdavo E32, ka jau kalbeti apie E34.

Žydrius rašė:
Nu taip manualas. Siaip nieko prieš automatus bet man manualas geriau! Tokio ir ieškojau, aišku jeigu bučiau rades 540 tada butu super!

man irgi manualai labiau patinka. Kam atsisakyti dar vieno BMW malonumo - lengvai besijunginejancios pavaru dezes :)

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 00:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
41
Pranešimai:
723
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E38 735 M62 97'
ex E39 520 M47 00' Touring
ex E34 530 M60 94
del 540 manual'o tai daznai tenka matyt pardavinejamu lirtuvoje, nei 530. Pats turiu 530 V8, automatas, ir sanaudos tikrai nera kosmines kaip visi mano, trasa 8-9 litrai ~100 km/h, mieste daugiau siek tiek, kompas vidurki apie 13 rodo, ir tai yra patikrinta asmeniskai nuo vieno uzpilimo iki kito uzpilimo (pilno bako), gi nera cia pas mumis kur palakstyt pastoviai virs 160 km/h greiciu kad jis srebtu virs 20 lt.
o eksplotacija nuo 535 nemanau kad labai jau didelis skirtumas + 2 cilindrais daugiau ;)
na bet jei planuojamos dujos, tai pats asmeniskai imciau 535 :/


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.15
Amžius:
44
Pranešimai:
59
Miestas:
Šumskas
Automobiliai:
E46 330D
Vazineju su tokiu jau beveik 4 metus, kuro trasoje vaziuojant apie 100 su 9ltr drasiai gali issiverst, karta dariau eksperimenta greitis 70-80 tai 8 l/100km uzteko. mieste aisku kaip vazinesi, taupant galima i 12-13 tilpt, bet ir 18-19 l/100km imanoma sudeginti. del traukos is pradziu galvojau, kad skrendu :lol: dabar pripratus lyg ir mazoka, bet kai su kuo sustoji pasigincyt, supranti, kad visdelto traukia 8) detales eina kitokios, nei pvz 525 kardanas, reduktorius, masyvesni. Ne visada vazineju paciu ramiausiu rezimu, bet tiek variklis, tiek pavaru deze, tiek reduktorius kolkas laiko, aisku reikia jam prieziuros, pvz tepalus keiciu pravaziavus kokius 7-8 k km, kazkur skaiciau kad taip rekomenduojama BMW varikliams. Top speed pagal spidometra buvau iki 240 imynes, 200 gan smagiai susirinko, veliau letokai.
Stojom dragint su V8 3ltr. Aisku dar itakoja ir tarpine tarp vairo ir sedynes, bet iki 3pavaros galo buvau priekyje, 4 pavara pavijo.
Beje V8 buvo pries kelias dienas statytas ant Dyno prisuko 216 ag ir berods 295 Nm
Bendrai paemus geras variantas, gaila tik kad jau senukas :lol:

daugiau atsiliepimu http://www.pagreitis.lt


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
46
Pranešimai:
101
Miestas:
KNS
Automobiliai:
E36 3189ti
Paulius coupe rašė:
Iš kur ten sąnaudos tokios :lol: Neautomatas važinėjant pensinnko režimu mažiau 14 neimdavo,o žiemą tai ir visi 16 būdavo.

Nu man tiek rijo ir ka man dabar daryt. :D Nori tikek nori netikek.O sia ziema susivele kazkas+blokiruote isidejau tai ir 18 neuzteko 100km :wink:
Dabar apie 15 sliauziojant valgo,bek kazkas negerai su juo, netraukia nifiga.Tik niekaip galu nerandu :roll:

_________________
ex:1*E28,4*E30,4*E34,1*E39,1*E36,2*E32,1*E38


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 14:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
46
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
BMW.SauberF1Team rašė:
Skaiciau apie ta varikli straipsni - tais laikais buvo vienas geriausiu. Ir pazymetina buvo - kad jis prie aukstu gerai sukiojosi. Nors ir voztuvu nedaug.
Del zemu sukiu - traukia gerai. Jei taip lengvai patraukdavo E32, ka jau kalbeti apie E34.

Aš apie jį neskaičiau,bet turėjau.Tai važiuojant 4 bėgiu 60 ir numynus tapkę traukos labai mažai tebūdavo,tas pats ir važiuojant 5 ant 100 tos traukos nelabai,reikia į 4 mest. Bet va palei 4000 apsukų tai atsigaudavo mataras.

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.26
Amžius:
40
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW
nu dėkui už nuomomes. reiks pačiam pravažiuot :wink:
tiesą sakant nesugalvoju, ar E 32 3,5 pirkt ar E 34 3,5 :roll:


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 15:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
37
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
siulau E32, cia tik mano nuomone, bet man jos zymiai labiau patinka, bet ir E32 galima v8 paimt, o del E34 siulyciau taip pat v8, naujesnis variklis, daugiau arkliu ir ... :)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
46
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
Koks čia daugiau arklių, 2 lišni cilindrai prilipinti ir 7ag daugiau.

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
37
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
ka besakytum naujesnio modelio variklis :)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 19:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.19
Amžius:
46
Pranešimai:
465
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E46 BMW 320d
Nu naujesnis tas variklis,ne visada naujesnis reiškia geresnį :roll:

_________________
BMW 520 E34 (BUVO)
BMW 535 E34 (BUVO)
BMW 318IS E36 COUPE (BUVO)
Alpina B10 3.5 E34 (BUVO)
BMW 740 E38 (BUVO)
BMW 530D E39 (BUVO)
BMW 320d (YRA)


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.23
Amžius:
37
Pranešimai:
1073
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VAZ 21063
MB W210 E300TD
kaip jau sakiau cia tik mano nuomone, o zmogus ir klause nuomoniu :lol:


StandartinėParašytas: 16 Bir 2006, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Paulius coupe rašė:
Aš apie jį neskaičiau,bet turėjau.Tai važiuojant 4 bėgiu 60 ir numynus tapkę traukos labai mažai tebūdavo,tas pats ir važiuojant 5 ant 100 tos traukos nelabai,reikia į 4 mest. Bet va palei 4000 apsukų tai atsigaudavo mataras.


Gera masina turejai :wink:

Na man teko pajausti 3.5 motora E32 kebule. :) antras begis - 2tuskt apsuku - dugno spaust nereikia - jau vaziuoja laaabai maloniai. Tas pats ir treciu. O del to kad imetus 5 + kickdown manau nustebins tik koks 540. Ir tai nezinia kaip ten butu. Automatas imestu zemesni begi ir tiek. O manualas turi 6 begius - tai ten irgi kitoks tas 5-as begis manau..
Reikia Roberto paklaust, kaip tas 540 su manualu begejasi :)

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 16 Vas 2011, 19:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.09
Pranešimai:
1
Automobiliai:
E39 535
Paulius coupe rašė:
Iš kur ten sąnaudos tokios :lol: Neautomatas važinėjant pensinnko režimu mažiau 14 neimdavo,o žiemą tai ir visi 16 būdavo.

tai gal vazuot reik normaliai tada kuro sabnaudos 12 net buna aisku paspaudus egesiviau pasivazinejus buna zymiai didesni


StandartinėParašytas: 19 Vas 2011, 10:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
53
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
donataspuskorius rašė:
tai gal vazuot reik normaliai tada kuro sabnaudos 12 net buna aisku paspaudus egesiviau pasivazinejus buna zymiai didesni


Retorinis klausimas:
O kam pirkti BMW su dideles kubaturos ir galios varikliu ir skaiciuoti- taupyti kiek viena grama benzino ?

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery