Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Spa 2024, 18:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Rgs 2006, 20:24 
  
 
 
Klausimas ,kaip td ir tds reguliuojasi apsukos. Ir kaip jas nustatyti.
Tokia istorija: pasikeičiau siurblio reguliatorių,aišku nenaują,tai apsukos ant 650aps/min. nesilaiko,gesta.Meistrai nustatė ant 800-900aps/min. Laikosi stabiliai nepulsuoja.Kitokių bėdų,kaip ir nėra.Klausimas,ar neprasidės kokios kitos bėdos,ir ar verta tą reguliatorių laikyti,ar ieškotis kito. :?:


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
43
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
tu cia apie kury varikly kalbi apie M51 ar M21, nes td buna M21 ir M51 su 85 kW, jei apie 92m tavo BMW (is profilio sprendziant) tai turetu buti jau naujesnis M51. seip jei pakele apsukos ir jos neplaukioja-netrukcioja tai tada gali ramiai sau vazineti

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 18:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.30
Amžius:
44
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28-M20B20 (remastered), E34 530 M60B30, E38 M60B40, E36 M52B25
Skype:
kaulasbmw
man irgi iskilo klausimas, kaip pakelt tas apsukas, nes galios truksta, is vietos ant laisvu , tik i pakalne isvaziuoji, antra ijungus jei mazai isibegejes, gali ir uzgest, davus varikliui apkrovu (lempos, kondiske, vaira pasukioji) - pulsuoja nuo 300 iki 750 rpm (laisvos be apkrovos apie 650-700)., pulsuoja ir kartais uzgesta...
bet vos vos prilietus akseleratoriu, ir pakelus apsukas ant 50-100 viskas gerai pasidaro, nebepulsuoja, ir is vietos vaziuoja.
P.S. plundzerine pora siurblyje gera, kuriasi ir siltas ir saltas is puse apsukimo, traukia gerai, nedumija, kuro perdaug needa.
Liepkalnio 69. sake , kad tikslaus metodo pareguliuot reikia lupt siurbliodangteli megint "metodom tyka" pareguliuot kazka. ir tas kainuoja apie 200 lt... tai va domina alternatyvos

_________________
Diagnostika ir remontas


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
pas mane atsiko pries kelias dienas toks nemalonus dalykas:sukant vara sankryzoj,riedant ant laisvo pati uzgeso masina :shock: Siaip stovint vietoj ir sukant vaira supulsa apsukos.
No ko tai galejo atsirasti,ar tiktu man tas variantas su apsuku pakelimu? Kur tai galima padaryti,kiek kainuoja? Itariu siurbliui ateina galas.
Ryte uzvedus masina apsukos laisvos ~900, susilus varikliui nukrenta iki ~650.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 20:08 
  
 
 
Variklis M21,bet siurbliai,bent jau siurblių reguliatoriai tokie pat 90-93m.(nesvarbu ar M21 ar M51,ar td ar tds).
Pakėlus apsukas aišku trauka smarkiai pagerėja,bet nelabai pasakojo,kokiu būdu jie jas pakėlė,čia viskas vyko keičiant siurblio galvą.Reikalas kainavo 100Lt.pakeitimas,reguliavimas(Šiauliuose).


Paskutinį kartą redagavo Arius 22 Rgs 2006, 20:09. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.30
Amžius:
44
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28-M20B20 (remastered), E34 530 M60B30, E38 M60B40, E36 M52B25
Skype:
kaulasbmw
Dinus rašė:
pas mane atsiko pries kelias dienas toks nemalonus dalykas:sukant vara sankryzoj,riedant ant laisvo pati uzgeso masina :shock: Siaip stovint vietoj ir sukant vaira supulsa apsukos.
No ko tai galejo atsirasti,ar tiktu man tas variantas su apsuku pakelimu? Kur tai galima padaryti,kiek kainuoja? Itariu siurbliui ateina galas.
Ryte uzvedus masina apsukos laisvos ~900, susilus varikliui nukrenta iki ~650.

pas mane ar siltas ar saltas papulsuoja su apkrova, o be apkrovos apsukos vienodos siltam ar saltam . Turbut niekam nepaslaptis, kad 2.5 td(tds) siurbliai elektroniniai ir nuo akseleratoriaus iki siurblio neina trosas ar trauke, gazas taip pat elektroninis ant varzos ar ant fotoporos, tiksliai nezinau. Bet suzinot butu idomu. Jei ant reostato (varzos) , tada gal pameginciau pasiardyt ir pazaist su omais, jei ant optrono -tada jau beda. be to gal koki kompa( DDE) pamegint sukeist, bet girdejau, kad jie kokiu 4-5 rusiu kaip ir siurbliai... neisemes nepamatysi.... nzn, reikia palaukt jusu nuomoniu...

_________________
Diagnostika ir remontas


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 20:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.30
Amžius:
44
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28-M20B20 (remastered), E34 530 M60B30, E38 M60B40, E36 M52B25
Skype:
kaulasbmw
Arius rašė:
Variklis M21,bet siurbliai,bent jau siurblių reguliatoriai tokie pat 90-93m.(nesvarbu ar M21 ar M51,ar td ar tds).
Pakėlus apsukas aišku trauka smarkiai pagerėja,bet nelabai pasakojo,kokiu būdu jie jas pakėlė,čia viskas vyko keičiant siurblio galvą.Reikalas kainavo 100Lt.pakeitimas,reguliavimas(Šiauliuose).


siurblio galva, turi minty jo elektronika ar plundzerine pora ? ( 1200lt nauja) .
nemanau , kad m21 ir m51 siurbliai vienodi...

_________________
Diagnostika ir remontas


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 20:20 
  
 
 
Kalbėjau apie siurblio galvą.Bet pažiūrėjus į brėžinius,tai atrodo ir siurbliai vienodi,išskyrus škyvus.(grandinei arba diržui).
Bent jau čia mano nuomone.
Ant M21(524td) uždėjau reguliatorių nuo m51(325tds).Išoriškai ir išardžius tokie pat.Bet ant 650aps.neveikia,reikia 800-900aps.,gal tame ir bėda :cry:
Gal dar kas apturėjo panašių eksperimentų :?:


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 21:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.30
Amžius:
44
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28-M20B20 (remastered), E34 530 M60B30, E38 M60B40, E36 M52B25
Skype:
kaulasbmw
hmm tai negi akuloj su 2,4 varikliu gazas elektroninis buvo? na nebent E34, nors variklis m21, bet siurblys naujesnis stovi... kaip ir m51, nes E34 ir 2,4 td gazas elektroninis...berods..

_________________
Diagnostika ir remontas


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2006, 22:52 
  
 
 
Jo, kalba eina apie 90-93m. siurblius.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2006, 08:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
kaulasbmw rašė:
siurblio galva, turi minty jo elektronika ar plundzerine pora ? ( 1200lt nauja) .


cia virsus ar apacia tiek kainuoja?


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2006, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.30
Amžius:
44
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28-M20B20 (remastered), E34 530 M60B30, E38 M60B40, E36 M52B25
Skype:
kaulasbmw
cia plundzerine pora tiek kainuoja, na toks "plaukiojantis" stumokliukas kuris reguliuoja kuro kieki ant lasvu apsuku, siurblio sudedamoji dalis

_________________
Diagnostika ir remontas


StandartinėParašytas: 03 Geg 2007, 22:10 
  
 
 
jei kas zinot,parasykit kaip sukelti tds apsukas?


StandartinėParašytas: 03 Geg 2007, 22:11 
  
 
 
jei kas zinot,parasykit kaip sukelti tds apsukas?


StandartinėParašytas: 03 Geg 2007, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
prie kompo reikia jungtis

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery