Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Rgp 2006, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
Sveiki, pasidare tikrai idomu, ar turi uzgesti uzvestas variklis kai atidarai variklio tepalo dangteli ?? Nes kiek turejau bmw tai nei viena neuzgesdavo tik pasikratydavo ir prislugdavo jos darbas, o vat audinej 90 2.3 taip budavo ???? tai ar cia nuo gamintoju priklauso ar visos buvusios bmw ir dabartine dabytos ????????


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2006, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.02
Amžius:
37
Pranešimai:
911
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 316i M43 '98 Touring
E34 525i M50 '93
Na, uzgest tai gal ir neturi, bet jei variklis dar normalus, tai turi pasikeist jo darbas, prigest, kratytis pradet.

_________________
Ryžtingas žingsnis į priekį — gero spyrio į užpakalį rezultatas.


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2006, 14:14 
  
 
 
pas mane buves E34, m20b20 tikrai negesdavo. Esu girdejęs, kad jei atidarius dangtelį, išeina garai, tai vadinasi nieko gero iš to variklio jau


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2006, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
Tai kodel tada audi uzgesta ???


Paskutinį kartą redagavo Thomeez 10 Rgp 2006, 14:49. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 10 Rgp 2006, 14:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.10.05
Amžius:
46
Pranešimai:
98
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Ford Focus Turnier I, 2001, 1,8 TDI
e39_bga rašė:
E34 Thomeez rašė:
Sveiki, pasidare tikrai idomu, ar turi uzgesti uzvestas variklis kai atidarai variklio tepalo dangteli ?? Nes kiek turejau bmw tai nei viena neuzgesdavo tik pasikratydavo ir prislugdavo jos darbas, o vat audinej 90 2.3 taip budavo ???? tai ar cia nuo gamintoju priklauso ar visos buvusios bmw ir dabartine dabytos ????????


pas mane buves E34, m20b20 tikrai negesdavo. Esu girdejęs, kad jei atidarius dangtelį, išeina garai, tai vadinasi nieko gero iš to variklio jau

Garai išeis iš bet kokios mašinos. O va jei meta dūmelį ištraukus matuoklę, tada jau tikrai nieko gero. :wink:


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2006, 21:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
uzgesta jei per maza kompresija. Jei per auksta, kaip pas mane - variklio darbas nesikeicia. Jei kompresija tokia kokia turi buti - pvariklio darba pasikeicia, jis pradeda dusinet ir pan.

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 10 Rgp 2006, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Siaip pagalvojau - man rodos geriau kai kompresija didesne. Taip sakant mazesnis blogis :) Nes jei per maza - gali buti labai daug bedu ir ivairiu. O del padidejusios - atsakymas vienas - tepaliniai ziedai. Bent jau man taip atrodo :roll:
Nors visa tai - labai prislegiantis dalykas. Ypac kai islaidos virsyja pajamas :)

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2006, 11:26 
  
 
 
Kaip gali but kompresija per aukshta ?


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2006, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.02
Amžius:
42
Pranešimai:
233
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
ex E34 540
ex E46 318
ex E46 323
Skype:
bmw540-m5
Dr.Zoidberg rašė:
Cia tema verta MythBUSTERS :) Tai kaip gi nepriges variklis nuemus dangteli, jei tepalo alsuoklis prijungtas prie isiurbimo kolektoriaus ? Kai atsuki dangteli, oras pradeda patekti pro alsuokli, aplenkdamas "apskaita", t.y. oro srauto matuokle. Todel pradeda kristi apsukos, nes misinys gaunamas per liesas. O kazkas sugalvojo "auksini buda" kaip patikrinti BMW variklio geruma :) Temos autoriui : pamirsk nafig visokias aubines !!!!! :lol:

:!: :!: :!: :wink: :lol:

_________________
No diesel, only LPG....


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2006, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.29
Amžius:
39
Pranešimai:
689
Miestas:
New Mexico
Automobiliai:
Silver bullet
nu cia su tuo uzgesimu tai manau kad tikrai neturi pas mane E39 523 tai kai atsuki tai niekas ten nesikrato ir niekas neuzgesta :roll:

_________________
Tam, kad blogis švestų pergalę, reikalinga tik viena - kad geri žmonės nedarytų nieko..


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2006, 17:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Na man kazkas aiskino kad kompresija dingsta atsukus ta dangti :) nespecialistas tai nesijuokit :lol:

O tai apie ka gali byloti - jei variklio darbas nesikeicia :roll:

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2006, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Vitek rašė:
Kaip gali but kompresija per aukshta ?


Jei tepaliniai ziedai pareje jau - del to tepalas pilnai nenusivalo ir padideja kompresija. Pas mane ji atrodo daugmaz taip - puse cilinru turi 15, kita puse 14.9

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2006, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
43
Pranešimai:
82
Miestas:
Utena
Automobiliai:
E39 525 M57 01'
Skype:
apakes23
E34 Thomeez rašė:
Sveiki, pasidare tikrai idomu, ar turi uzgesti uzvestas variklis kai atidarai variklio tepalo dangteli ?? Nes kiek turejau bmw tai nei viena neuzgesdavo tik pasikratydavo ir prislugdavo jos darbas, o vat audinej 90 2.3 taip budavo ???? tai ar cia nuo gamintoju priklauso ar visos buvusios bmw ir dabartine dabytos ????????



Audi 2.3 turi uzggesti, jei nereaguoja i dangtely reiskiasi ragas. del BMW nesiaiskinau nes dar problemu neturejau

_________________
ex' 92 m BMW 525 E34 M51
ex' 95 m BMW 525 E34 M51
ex' 98 m BMW 528 E39 M52
01 m BMW 525 E39 M57


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2006, 21:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
Dr.Zoidberg rašė:
Cia tema verta MythBUSTERS :) Tai kaip gi nepriges variklis nuemus dangteli, jei tepalo alsuoklis prijungtas prie isiurbimo kolektoriaus ? Kai atsuki dangteli, oras pradeda patekti pro alsuokli, aplenkdamas "apskaita", t.y. oro srauto matuokle. Todel pradeda kristi apsukos, nes misinys gaunamas per liesas. O kazkas sugalvojo "auksini buda" kaip patikrinti BMW variklio geruma :) Temos autoriui : pamirsk nafig visokias aubines !!!!! :lol:

pilnai sutinku Kokia kompresija pasikeicia Kompresija gi yra degimo kameroje suslegtas oras


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2006, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.28
Amžius:
44
Pranešimai:
420
Miestas:
Ukmergė, GOL Norway
Automobiliai:
E46 m47 d20 03' sedan
jo dar visi sugalvokit kompresija matuot per tepalo ipilimo anga :lol:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery