Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 02:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Sau 2011, 00:01 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti 524
Pagaminimo metai:9
Variklis:24td
Degalai:dizelinas

Problema/klausimas:gal kas gali pasakyti kaip nustatyti degima ,,,pakeiciau varykli tik liko dirzeli uzdeti....viska susiradau tik paskirstimo velenelio metkiu nerandu :D .......


StandartinėParašytas: 09 Kov 2011, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Miestas:
Vilkija
Automobiliai:
E34 2.4TD 91
E39 3.D 2002
Skype:
dvygantas
pagal viska su tokiu daigtu reik veleneli statyt


Prikabinti failai:
CH091572(OPERATION)_s.jpg
CH091572(OPERATION)_s.jpg [ 55.98 KiB | Peržiūrėta 4646 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 21 Kov 2011, 21:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.18
Amžius:
36
Pranešimai:
24
Miestas:
Skuodas
Automobiliai:
Bmw 524td E34
As tai issisuku pirmo cinlindro forsunke tada i vidu ikisu plona viela ir tada matuoju kada pareina i virsu stumoklis, tada nusiimu voztuvo gaubteli ir padarau, kad pirmo cilindro voztuvai butu uzdaryti ir tada belieka kuro siurblys, uzsidedu dirza ir itempiu, pries pati vedima reiketu velena prasuku su raktu, kad issitikinti kad nenudauzytu voztuvu ir tada galima vesti su starteriu drasiai.

_________________
No Smoke-No Power


StandartinėParašytas: 21 Kov 2011, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Bagaris rašė:
As tai issisuku pirmo cinlindro forsunke tada i vidu ikisu plona viela ir tada matuoju kada pareina i virsu stumoklis, tada nusiimu voztuvo gaubteli ir padarau, kad pirmo cilindro voztuvai butu uzdaryti ir tada belieka kuro siurblys, uzsidedu dirza ir itempiu, pries pati vedima reiketu velena prasuku su raktu, kad issitikinti kad nenudauzytu voztuvu ir tada galima vesti su starteriu drasiai.

O kam tiek bereikalingo vargo su forsunke? betkokiam variklyje yra mietkes arba fiksuojami alkuniniai velenai tam kad nustatyt pirmo stumoklio mirtina taska, pas bmw po starteriu bloke yra skyle i kuria kisi varzta ir sukdamas alkunini jis ilenda i smagracio ispjova, va ten ir stovi tada mietke + dedant dirza alkuninis tikrai niekur nepabegs. O del velenelio tai as siaip naudoju kampaini kad pasistatyt tiksliai veleneli, tada su korektorium uzsizymiu jo padeti. Dyzeliui negerai nustatytas velenelis labai itakoja jo darba, benzui tai gali ji permetinet per danti pirmyn ar atgal, dyzeliui turi buti tiksliai.
Visam sitam reikalui gerai tureti kokia AutoData instaliuota i kompa, gelbeja laba nuo nezinojimo ir paspartina darba.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery