Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Bir 2025, 10:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 17:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1991
Variklis: M50B20
Degalai: Benzinas

Sveiki, turiu tokį konkretų klausimą. Ar buvo dvilitriniuose penktukuose su ta vadinama "low" pravodke autopilotas? Jei taip, tai tada labai įdomu, iš kur valdymo modulis paima automobilio greitį? Nes jei pažiūrėjus schemą įrengimo, kurią prisegu, tai valdymo modulis jungiasi su troso tampytuvu, valdymo rankenėle ir varlytėmis po pedalais. Tai kaip jis tada veikia?


Prikabinti failai:
16.png
16.png [ 11.14 KiB | Peržiūrėta 7814 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 18:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Zmogus cia taip graziai be klaidu parase posta, na vien del to verta jam atsakyt.Pas mane irgi low salerka ir yra autopilotas ir veikia sekmingai, jis yra elektroninis ir jokiu gazo tampytuvu nera, valdo viskas visagalis ECU.Gazo potenciometras pas si automobili taigi elektroninis ;/ ir nepergyvenk autopilota gali isedeti ir tu ;) vienintelis pliusas ka turejo ta high pravotke tai tera eilute nuo kurios istampyta i visus galus laidai i lempas, variklio skyriuje esancius daviklius,dureliu daviklius,dirzu,sviesu bloka... nepergyvenk as manau kad net ir ta eilute galima pasidaryt tik va jei kas man pravotke padaovanotu nuo 525i arba normalia el schema spidometro ;)


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 19:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Dėkui už atsakymą. Emm, tikiuos tu atkreipei dėmesi, kad pas mane benzinas? :) Na nebent tai neturi jokios reikšmės. Bet kiek pamenu, kai skaičiau, jog ant tds viskas taip paprasta tik dėl to, kad nereikia jokios sklendės darinėti, o tereikia elektroniškai kuro siurbliui pasakyt, kad pagazuotų. O juk būtent benzui ir reikalingas varikliukas, kuris tampo panašų trosą, kaip ir ateinantis nuo pedalo. Na čia viskas būtų kaip ir gražu dėl to, bet man vistiek kyla klausimas, kaip tada yra palaikomas tolygus greitis? Juk tai nereiškia, kad tiesiog laiko sklendę vienoje padėtyje, juk reikia įkalnėje ir paduoti anglių, ir nuokalnėje numesti.. Turi būti kažkaip sekamas auto greitis.. Bet schemoje niekaip neįžvelgiu jokių papildomų jungčių kur nors nueinančių.. Beje, gal kas žino, kas ten ta 13 detalė? Jos net nebuvo detalių sąraše :roll:


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.03
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E34 525 TDS TOURING 95'
pgasenas rašė:
Dėkui už atsakymą. Emm, tikiuos tu atkreipei dėmesi, kad pas mane benzinas? :) Na nebent tai neturi jokios reikšmės. Bet kiek pamenu, kai skaičiau, jog ant tds viskas taip paprasta tik dėl to, kad nereikia jokios sklendės darinėti, o tereikia elektroniškai kuro siurbliui pasakyt, kad pagazuotų. O juk būtent benzui ir reikalingas varikliukas, kuris tampo panašų trosą, kaip ir ateinantis nuo pedalo. Na čia viskas būtų kaip ir gražu dėl to, bet man vistiek kyla klausimas, kaip tada yra palaikomas tolygus greitis? Juk tai nereiškia, kad tiesiog laiko sklendę vienoje padėtyje, juk reikia įkalnėje ir paduoti anglių, ir nuokalnėje numesti.. Turi būti kažkaip sekamas auto greitis.. Bet schemoje niekaip neįžvelgiu jokių papildomų jungčių kur nors nueinančių.. Beje, gal kas žino, kas ten ta 13 detalė? Jos net nebuvo detalių sąraše :roll:



tu pats beveik i savo klausima atsakei. masinos kompas 2 detales pagalba darineja gazo sklende. greiti seka pats kompas. jeigu vaziuoji i kalna, kompas mato greicio mazejima ir sklende labiau atidaro, kol greitis pasidaro toks koki esi nustates. kai vaziuoji nuo kalno - atvirksciai. visas tas apsikeitimas informacija vyksta labai greitai, todel tu beveik nejauti greicio svyravimu.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 20:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
thats right :)


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 20:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Na taip, bet kad nėra jokios sąsajos tarp mašinos kompo ir autopiloto kompo. Man vistiek trūksta bent vieno laidelio :) Tai gal tas autopiloto kompas ten toje dėžėje kompų įsistato į kokią fiškę, kuri sujungia jį su pagr. kompu?
P.S. Kiek visas komplekčiukas galėtų kainuoti?


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.03
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E34 525 TDS TOURING 95'
pgasenas rašė:
Na taip, bet kad nėra jokios sąsajos tarp mašinos kompo ir autopiloto kompo. Man vistiek trūksta bent vieno laidelio :) Tai gal tas autopiloto kompas ten toje dėžėje kompų įsistato į kokią fiškę, kuri sujungia jį su pagr. kompu?
P.S. Kiek visas komplekčiukas galėtų kainuoti?


kur tu radai ta schema? ir kas toje schemoje pazymeta nr.1 ?


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Schema iš čia: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=66&fg=20
Žodžiu grynai pagal mano auto modelį parinkta. O 1 detalė vadinasi CONTROL UNIT F CRUISE CONTROL tai kaip ir valdymo kompiuteris būtų.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.03
Pranešimai:
39
Automobiliai:
E34 525 TDS TOURING 95'
is tikruju, remiantis schema, ten nera kam greiti sekti. bet galbut schema nera visiskai tiksli. mano manymu, turetu buti ir stabdziu pedalo jutiklis autopiloto sistemoj, o cia jis nepavaizduotas.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2010, 20:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.26
Amžius:
34
Pranešimai:
333
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E34 525 TDS Touring 94
ex E39 525 TDS Touring 98
ex E39 525d Touring 02
F10 525d 10
Skype:
justinkelis
ShypaZ rašė:
Zmogus cia taip graziai be klaidu parase posta, na vien del to verta jam atsakyt.Pas mane irgi low salerka ir yra autopilotas ir veikia sekmingai, jis yra elektroninis ir jokiu gazo tampytuvu nera, valdo viskas visagalis ECU.Gazo potenciometras pas si automobili taigi elektroninis ;/ ir nepergyvenk autopilota gali isedeti ir tu ;) vienintelis pliusas ka turejo ta high pravotke tai tera eilute nuo kurios istampyta i visus galus laidai i lempas, variklio skyriuje esancius daviklius,dureliu daviklius,dirzu,sviesu bloka... nepergyvenk as manau kad net ir ta eilute galima pasidaryt tik va jei kas man pravotke padaovanotu nuo 525i arba normalia el schema spidometro ;)


Atrodo, pas 520i autopilotas su troseliu.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2010, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
Na turiu pasakyti, kad vistiek trūksta aiškumo... Vis dar pilnai neatsakyta, kaip tas autopiloto valdymo blokas sužino automobilio greitį? O bet toj schemoj valdymo modulis nupieštas lyg toje kompo dėžėje, tai kodėl jis turėtų būti prie vairuotojo kojų?


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.07
Amžius:
46
Pranešimai:
34
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E34 525 M20,88
kompas desineje puseje,jungtis turetu buti.greiti mato is skydelio.schema susirask autodatoje.jei kas neaisku i pm.


StandartinėParašytas: 01 Kov 2010, 20:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.26
Amžius:
39
Pranešimai:
121
Miestas:
Joniškis/Vilnius
Automobiliai:
ex BMW E34 520i [zalias]
BMW E39 528iA [zalias]
:)
O, dėkui, reiks pažiūrėti. O tai paskutinis klausimas, kiek maždaug galima palikti litukų už visą komplektą šrote?


StandartinėParašytas: 01 Kov 2010, 21:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.26
Amžius:
34
Pranešimai:
333
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E34 525 TDS Touring 94
ex E39 525 TDS Touring 98
ex E39 525d Touring 02
F10 525d 10
Skype:
justinkelis
Jei kas, turiu rankenėlę nuo 535i, tik neaišku, ar ji tiks tau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery