Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 09:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Lie 2008, 17:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
gedas666, o ko cia nesupratai? paprasciausiai padidino kuro padavima ant tusciu apsuku, buvo 700rpm o padare 850rpm. ir kas cia nuostabaus?

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 28 Lie 2008, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1151
Eimazz555 rašė:
gedas666, o ko cia nesupratai? paprasciausiai padidino kuro padavima ant tusciu apsuku, buvo 700rpm o padare 850rpm. ir kas cia nuostabaus?

taip ir reikejo parasyt kad ant tusciu apsuku :) nes skaitant kitaip atrodo nu bet ne esme. o kokia ytaka laisvos apsukos turi traukai tai nelb suprantu? ir seip man atrodo kad 850 dyzeliui ant laisvu yra perdauk truputi. toks tvarkymas tai ne ligos radimas o tik jos kompensavimas. apsuku sukelimas neturejo ytakos kuro sanaudom? jai klystu pataisyk


StandartinėParašytas: 31 Lie 2008, 10:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Nezinau nuvariau as tada pas meistriuka, jis prijunge prie kompo, pakele apsukas iki 850rmp ir sako kad taip turi but, nes pries tai ji buvo buka, netrauke ir kuro 14litru eme, ir nemete visai jokio juodo dumo nors ir iki dugno laikyciau, o dyzelis turi kazkiek numest dumo, tai va kai man pakele ta kuro padavima, trauka pasikeite akivaizdziai, ir kuro sanaudos nukrito nuo 14 iki ~10litu, kartais net 9 :)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2008, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
na gal tiksliau nepakele slegio, bet sureguliavo kuro padavima, kampa, gal pries tai gryba pjove, nes jau 14l dyzelio ant tokio variklio tai daug, jau ir dabar 9-10l gan daugokai, pas manes tai kai buvo gyvas el. siurblys tai eme max 9l, o vidurkis buvo 7-8l, paskui kai jis uzlinko eme min 10l, tai ikisau mechanini tai jo vidurkis irgi 7-8litrai, bet trauka nukentejo, ja kompensavau turbinos slegio kelimu.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2008, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Eimazz555 rašė:
na gal tiksliau nepakele slegio, bet sureguliavo kuro padavima, kampa, gal pries tai gryba pjove, nes jau 14l dyzelio ant tokio variklio tai daug, jau ir dabar 9-10l gan daugokai, pas manes tai kai buvo gyvas el. siurblys tai eme max 9l, o vidurkis buvo 7-8l, paskui kai jis uzlinko eme min 10l, tai ikisau mechanini tai jo vidurkis irgi 7-8litrai, bet trauka nukentejo, ja kompensavau turbinos slegio kelimu.


Kampo man tada nereguliavo, man tik el. dali pareguliavo.. :)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2008, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
nu galbut, nebuvau salia ir nestovejau su zvake kai reguliavo :lol:

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Buvo pas mane vienas netraukiantis E39-as TDS'as atvaziaves. O netraukimo priezastis buvo prozishka - oro ir kuro filtrai keisti pries akmens amziu turbut ir jau vos vos praleisdavo ka reikedavo. Pakeitus juos masinai lyg sparnai isdygo 8) Gal ir cia kazkas panasaus gali buti?


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2008, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Gali bet temos autorius ligtais rase kad keite filtrus.. :)

_________________
BMW........


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery