Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 20:52

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 19:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E34 525td 95'
Nevienodi, skiriasi dauguma parametru tarp ju ir galia td 84 kW, o tds apie 105kWir butent tds variklyje man atrodo ir stovi interkuleris, bent jau man taip atrodo.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Afonia rašė:
Erazmai,

o Jums neatrodo, kad 525 td ir525 TDS varykliai yra vienodi?


Butent!

Kaip pavyzdziui ir visi tie 1.9tdi buna 90ag, 110ag, 130ag, 150ag (ten tipo viena ar dvi raudonos). Varikliai identiski, tik kompuose ipurskimo programos skiriasi "ale" "cipas" (na gal ir turbinos varijuoja).


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
didysis_zmogus rašė:
Cia dar toks klausimas, ant kiek kilometru mazdaug paskaiciuotas dyzeliniu varikliu darbas? Skaiciau kad bmw dyzeliai gali drasiai pravaziuot 500 tukst. km kiek tame tiesos yra ir ar cipavimas arba interkulerio ir dde kompo idejimas nesumazins variklio tarnavimo laiko?


Siaip sakoma kad kuo didesne kubatura tuo ilgiau laiko.

Bet realiai mano nuomone nepriklauso. Svarbiausia kad butu priziurima (laiku keiciami tepalai, naudojamos kokybiskos detales). O kapitaliniai remontai vistiek neisvengiami.


StandartinėParašytas: 29 Kov 2008, 20:56 
  
 
 
nesu dar mates turbodyzelinio motoro be interculerio :D kazka svaigstat ir zeurei , tik vieni gamintojai tai pazymi kurnors kiti ne.
gal ir klystu bet labai tuo abejoju.


StandartinėParašytas: 29 Kov 2008, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
piooner rašė:
nesu dar mates turbodyzelinio motoro be interculerio :D kazka svaigstat ir zeurei , tik vieni gamintojai tai pazymi kurnors kiti ne.
gal ir klystu bet labai tuo abejoju.

Klysti. O dyzelini varikli be turbinos mates?


StandartinėParašytas: 30 Kov 2008, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.07
Amžius:
36
Pranešimai:
1275
Miestas:
Alytus-Vilnius
Automobiliai:
EX - Lada Vaz2101 71m., Mazda 323 1.7D 91m., E34 525td 94m., E39 530DA 99m.
Dabartinis VW PASSAT 07m. 2.0TDI DSG 125kw
neapsimoka situ varikliu cipuoti
nes pats turiu 525td
ir buvau uzsideges deti kuleri, o poto jo nedeti cipuoti,
tai pasiskambines buvau y vimota, tai jaj cipuoti 525td tai sudas, nieko gero negausi, mazai ka islosi, sako jau geriau pasijaustu su kuleriu nei su cipu, sako geriau ysimesk kuleri as programa galiu perasyti. o ir cipint jis ju jau nelb nori, sake lb kaprizingi varikliai, sako jau 1,9tdi audine daug smagiau cipuoti ir daug daugiau gaunama efekto

_________________
/\,/`\,/\______ (tai gali nutikti ir tau, nebuk didvyris, vairuok saugiai)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery