Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Sau 2025, 11:59

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bal 2007, 17:06 
  
 
 
dzievas rašė:
BMW.SauberF1Team rašė:
Man atrodo kazka blogai sujunge. Be to koks omegoje siurblis stovi? Gal siurblis netinka? Neesme, kad darei kazkokius parejimus - esme kad kazkas kazkur netinko. Galiausiai detale yro kitokia ir kompas nedirba kaip reikia.

siurblys idetas senas BMWo, visa elektra originali.. tai kaip ir neturetu kompas grybaut..


Kiek zinau, Opelyje niekada nebuvo BMW TDS variklio, o tik paprastas TD variklis. Tai gal tu i TDS idejai paprasta TD varikli del to ir grybauja viskas.


StandartinėParašytas: 21 Bal 2007, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
kiek žinau 2,5TDS ir 2,5TD yra identiški motorai, jei neskaityt intercoolerio...

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 21 Bal 2007, 21:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.21
Amžius:
41
Pranešimai:
720
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 750
bmw td ir tds identiski, taciau opelyje beveik viskas su bmw identiska. bet - beveik. kaimynas kai pirkosi sau opel 2.5d tai kazkur atknises interne buvo, truputi skiriasi kazkas.


StandartinėParašytas: 20 Geg 2007, 23:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
43
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
valdukas rašė:
Butu idomu,kas tau patare...Dirbai bereikalinga darba.


ash galiu patart, jei kam reikes. daryta ir ne viena karta. viskas veikia ok.. tikm paprastaiem leudies sudarankiam toli iki to , kad sulipdyt su emegos mataru

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 01:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.06.20
Amžius:
45
Pranešimai:
725
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
[e 63] 650i
Subaru Outback
ex[e 39] 530 d, touring,
honda cbf 1000
ex[W 126] 500 SEC
ex[e 39] 525 tds,touring
ex[e 34] 524 td
ex[e 30] 320i
tata mano kai pasikeite savajam bmw tds 94 metu varikli (del tos pacios priezasties) , tik dejo bmw varikli,,,taip pat dingo trauka,,nu vaziavo, bet netrauke, taip kaip ejo pries tai (ryskus skirtumas buvo) vaziavo ir pas viena ir pas belekiek meistru,,niekas nieko nerado,,,ir vat galiniam rezultate (pries savaite) vienas meistras vistiek rado kame reikalas...buvo dvejose vietose sumaisytos kazkokios slangutes, ar tai vakumo , ar ten ko as nzn, tik zinau kad po kolektoriu ir zemai kazkur dar.....ir viskas masina kaip zveris dabar,,nu tik cai su elektra nebuvo jokiu bludijimu. tai keiciant varikli blogai sujunginejo viska,,ir taip metus isvazinejo beveik.


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Norint isspresti problema - prasom kreiptis pas bebr. Jei problema bus isspresta, prasom paviesinti.


StandartinėParašytas: 24 Geg 2007, 10:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
joa pirmiausiai reikia ziureti kad vakumai visur butu pajungti teisingai, nes jie labai daug lemia del traukos. susirask masina su tokiu pat varikliu ir patikrink ar viska gerai ten tau sujunge.
ps. nes nupirko viena 318tds, tai jis isvis netrauke vos pavaziuot ejo, ir greitis gal apie 100 ar 120 ir viskas, bet po to rado kad nebuvo pajungta vakumo zarnele, ja pajunge ir atrodo, kad kita varikli idejo i masina :)


StandartinėParašytas: 20 Lap 2007, 02:29 
  
 
 
Sveiki visi! Na stai po vasaros darbu ir rudens vargu, puoliau toliau remontuoti savaja gelda.. :) veziau masina visur ir pas specu ir pas melynanosiu garazo "vaciuku". Visi kraipe galvas, vieni kesinosi siurbli su turbina keisti, kiti durnino mane del variklio is omegos :D treti isvis nieko nesuprato ir sake kad masina veikia puikiai... Bet pakeitimu yra ir atrodo i geraja puse.. zodziu visu pirma vienoje vietineje dyzelistu firmeleje man dar karta pastate siurblio degima (kaina 600lt), ogi rezultatas puikus - variklis kuriasi ir siltas ir saltas vienodai, uztenka 1 - 2 apsisukimu uzsivedimui :wink: zinoma padidejo ir trauka, vakar ismeginau trasoje, tai 170 km/h greiti pasiekiau ir dar tai nebuvo dugnas, kai seniau 140 buvo riba.. Po degimo pastatymo dingo dar viena beda t.y. rytais saltas variklis dirba lygiai, nebe apsipla dumais. Del sios bedos ne vienas mesitrelis buvo pasiruoses man forsunkes pakeist :evil: bet dauguma jusu kalba apie tas slangeles kurios nuo kolektoriaus eina i daviklius, man kiek pastebejau jos visai jokiu funkciju neatlieka, ar jos prijungtos ar ne variklio trauka vienoda... galvoju gal ten man kas neveikia, kaip butu galima patikrinti tuos daviklius? :roll:


StandartinėParašytas: 22 Lap 2007, 21:17 
  
 
 
mase su auto... hmm... :roll: o kurioj cia vietoj tai butu galima paziuret..? o kokie pozymiai tos mases nebuvimo..? :?


StandartinėParašytas: 22 Lap 2007, 23:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
45
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Taip ir nesupratau - kas Tau cia per bedos, vaziuodavo tik iki 140 ir uzvedus ryte apsipildavo dumais, dabr 170, bet ne dugnas, variklis kuriasi graziai, nebedreba ..Tai kame bedos ???


StandartinėParašytas: 23 Lap 2007, 01:02 
  
 
 
o bedos buvo tokios, po variklio keitimo buvo blogai nustatytas siurblio degimas, del tos priezasties masina visiskai netrauke, saltas variklis kratydavosi iki kol pasildavo, karstas variklis sunkiau kuresi, nors variklis ir dirblo lygiai (siltas)... pastacius degima sios problemos dingo. Del elektros, manau kaltas buvo prietaisu skydelis, kazkas jame negerai, nes perdegdavo ta mikkroshema kurioje laikosi atmintis (coderis), pasikeitus kita skydeli, sios problemos kols kas nebera, tikiuosi ir visai nebebus.. dabar dar vis neina atlikti variklio diagnostikos, kompas kazkodel nesusijungia su varikliu, nors visos fyskes sujungtos teisingai.. taip pat gal kas zinote kaip turi buti tiksliai sujungtos su davikliais tos plonos vakumines zarneles, nes daug kas kalba, kad jos lemia variklio trauka... nes va pas mane ar jos prijungtos ar atjungtos variklio darbas vienodas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery