Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 21:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Sau 2007, 17:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
tai vat, keiciu 2.4 kuro siurbli is el i mechanini, tai iskilo klausimas ar forsunkes tos pacios nuo el ir mech? auto E34 89m. ir dar gal kasnors mierkes degimui turit? is anksto dekui


StandartinėParašytas: 18 Sau 2007, 21:39 
  
 
 
Purkštukai sako kitokie turi būt. Iš senesnio modelio. Jie mažesnio slėgio. Pats su nekeistais purkštukais nuvažiavau ~5000km ir nieko. Vienintelis skirtumas, kurį jaučiu pakeitęs elektroninį siurblį į mechaninį yra tai, kad auto ne iš pusės apsisukimo kuriasi(su elektriniu buvo iš pusės), apie 0.5s starteris dar pasuka. Spėju čia dėl purkštukų.


StandartinėParašytas: 18 Sau 2007, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
o kaip trauka? kuro sanaudos? ai beje, dar norejau paklaust ka ten su ta vakumine slangute ar kas ten kur i siurbli eina daryt?


StandartinėParašytas: 18 Sau 2007, 22:52 
  
 
 
Trauka ta pati, bet galima kuro padavimą padidint. Gazas trosinis sukus, reikėjo priprast. Nėbėra to efekto, kai sakykim važiuodamas atleidi gazą ir vėl spaudžiant jis mygasi lengvai ir paskui pasunkėja. Tada auto pradeda greitėt. Ekonometras neveikia. Kiek kuro dabar degina tiksliai nežinau. Rytoj gal pasižiūrėsiu. Su elektroniniu siurbliu būdavo ~7l/100km. Dėl šlangučių tiksliai žinau, kad per vieną antyfryzas iš galvutės teka į siurblį. O su vakuumais nežinau, nes ne pats siurblį keičiau.

Šiap tai siūlyčiau elektroninį siurblį dėtis. Kaina su įdėjimu gaunasi panaši.


StandartinėParašytas: 18 Sau 2007, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
oho :shock: kad maniskis tiek butu rijes, mana jau be 11l neapsieidavo :oops: na kad pas manes tam elektroniniui ta mikroschema ar kazkas panasaus pareina, o kita ieskot nera kada ir be to brangus jie, manau kad per dideles investicijos i tokia auto todel ir sugalvojau det mechanini (garaze metosi du geri atliekami :lol: )


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 14:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.27
Amžius:
38
Pranešimai:
50
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525tds 97'
o yra koks variantas kaip ta el. siurbli sureguliuot ? kokios relikes ar panashiai ?


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
kazin ar jie reguliuojami, as taip manau kad tik perprogramavus kompa kazkas pasikeis


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 17:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
45
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
Eimazz555 rašė:
tik perprogramavus kompa kazkas pasikeis

taip elektronini siurbli reguliuoja per diagnostikos fiske pasijungus aparata. kuro kieki galima padidinti ir is akies, abarotam pareguliuot reikia aparato.
del kurimosi degimo kampa reikia nustetyt. vakuma ant siurblio virsaus pajung, nes kitaip netrauks ziauriai. del forsunkiu spaudimo nesukit labai galvos as su visom skirtingom vazinejau kadaise, purkstuka su laideliu gali pakeisti i paprasta, ekonomas nerodys nes atjungtas kompas arba kur prie pedalo elektroninis gazas, bet ir nepadarysi kad gerai rodytu.


StandartinėParašytas: 21 Sau 2007, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
o tai ta slangute prie to stabdziu vakumo pajungt?


StandartinėParašytas: 22 Sau 2007, 21:37 
  
 
 
Pasžiūrėjau kiek su mechaniniu siurbliu kuro degina, tai gavau vėl ~7l/100km (nuvažiuota 700km su ~50l, iš jų ~650km užmiestį, o visa kita mieste + kamščiai).

Jei reikia siurblio galvos, tai turiu 2 geras. Yra ir siurblys, tik jo būklę reikėtų ant stendo patikrint.


StandartinėParašytas: 22 Sau 2007, 22:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
37
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
tai normaliai tada, nu paziuresiu kiek mano rys, ryt jau pajungsiu viska :D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery