Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 10:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Sau 2006, 19:29 
  
 
 
Laba!
As ir pas save kazka pastebejau idomaus. Kai masina dar buna salta kitaip sakant neuzkaitusi tai kai vaziuoju pvz 2 begiu ir gaza laikau vienodai apie 2000rpm toks jausmas kad masina kartais kazkas pagautu uz subines :D ir bandytu temt atgal ir taip kartojasi. Deze mechanine. nezymiai bet bando pagauti:wink: . Siaip variklis dirba tolygiai apsiles, ir nebuna taip vadinamu pravalu. Bet kai masina uzvedi po nakties tai rpm banguoja 900-1400rpm zonoje ir taip apie 1 minute. paskui stabilizuojasi. Nujauciu lamda zondas ciudinasi.
ir sorry kad ne i ta svorio kategorija brukstelejau :)
tai jei kam taip buna, buvo ar zinot kas tai galetu buti, parasykit...!


StandartinėParašytas: 02 Sau 2006, 20:00 
  
 
 
Rugstelis rašė:
Laba!
As ir pas save kazka pastebejau idomaus. Kai masina dar buna salta kitaip sakant neuzkaitusi tai kai vaziuoju pvz 2 begiu ir gaza laikau vienodai apie 2000rpm toks jausmas kad masina kartais kazkas pagautu uz subines :D ir bandytu temt atgal ir taip kartojasi. Deze mechanine. nezymiai bet bando pagauti:wink: . Siaip variklis dirba tolygiai apsiles, ir nebuna taip vadinamu pravalu. Bet kai masina uzvedi po nakties tai rpm banguoja 900-1400rpm zonoje ir taip apie 1 minute. paskui stabilizuojasi. Nujauciu lamda zondas ciudinasi.
ir sorry kad ne i ta svorio kategorija brukstelejau :)
tai jei kam taip buna, buvo ar zinot kas tai galetu buti, parasykit...!


Pabandyk zvakes pasikeisti.Cia del to trukciojimo.Jau ne vienam mano auto taip buvo,tai zvakiu keitimas padejo.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2006, 20:23 
  
 
 
Jo as tai ir planuoju padaryti. Ir siaip esu gana nemazai girdejes apie keistus reiskinius pakeitus zvakes, padidejusi trauka ir sumazejes variklio apetitas :D . Beje gal kas zino kokios zvakes priklauso 318is E36 ir kokia ju preliminari kaina? Siaip anskciau galvojau kuo daugiau kontaktu tuo geriau bet vietoj 3 kontaktu zvakiu isukus i pagal kataloga priklausancias 1 kontakto zvakes automobilis atgijo (corrado). Nors ir 3 kontaktu buvo geros.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2006, 20:27 
  
 
 
Rugstelis rašė:
Jo as tai ir planuoju padaryti. Ir siaip esu gana nemazai girdejes apie keistus reiskinius pakeitus zvakes, padidejusi trauka ir sumazejes variklio apetitas :D . Beje gal kas zino kokios zvakes priklauso 318is E36 ir kokia ju preliminari kaina? Siaip anskciau galvojau kuo daugiau kontaktu tuo geriau bet vietoj 3 kontaktu zvakiu isukus i pagal kataloga priklausancias 1 kontakto zvakes automobilis atgijo (corrado). Nors ir 3 kontaktu buvo geros.


Geriausia pirkti is Krastos orginalias.Ten ju kaina tikrai nesikandzioja,o kokybe bus garantuota.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2006, 10:03 
  
 
 
Rugstelis rašė:
Laba!
As ir pas save kazka pastebejau idomaus. Kai masina dar buna salta kitaip sakant neuzkaitusi tai kai vaziuoju pvz 2 begiu ir gaza laikau vienodai apie 2000rpm toks jausmas kad masina kartais kazkas pagautu uz subines :D ir bandytu temt atgal ir taip kartojasi. Deze mechanine. nezymiai bet bando pagauti:wink: . Siaip variklis dirba tolygiai apsiles, ir nebuna taip vadinamu pravalu. Bet kai masina uzvedi po nakties tai rpm banguoja 900-1400rpm zonoje ir taip apie 1 minute. paskui stabilizuojasi. Nujauciu lamda zondas ciudinasi.
ir sorry kad ne i ta svorio kategorija brukstelejau :)
tai jei kam taip buna, buvo ar zinot kas tai galetu buti, parasykit...!


Nepatingek ir lemda pasitikrinti... Pas mane kai tos bedos prasidejo, tai kaip ir minejau, pirma pamate lemda.. Budavo sustoji prie sviesoforo ir prasideda apsuku balius.. O kadangi automatas, tai ir ant juodegos gerai matesi ;) Dar jei pabumset i takta.. ;) Zodziu tas lemda buvo veikiantis, bet palikdavo klaidas... Pasikeiciau - dingo... Liko tik sita nesamone...
Ir dar sposas... Is po nauju, po visu baliuku, po keliu dienu atvarau pasiimti savojo mazylio... Uzsikure tik ant kokiu 3 ar 4 cilindru... Gerai pergazavus prasidirbo ir daugiau nebesikartojo... Jauciu dar reikes karta kitam servisiuke pasitikrint zvakes, babinas, gal net kontaktus ir aisku kaip buvo siulyta ir kitus daviklius.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2006, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.28
Amžius:
44
Pranešimai:
54
Miestas:
Kaunas-Vilnius
Nulek i Robidali, nes tikrai tavo variklis sposina. Tik ten diagnostikai pas Sauliu daznai buna eilute bent keliom dienom i prieki. Kainupja lyg 60 Lt, jei nepabrango. Papasakok kaip issiprende.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2006, 17:31 
  
 
 
Butinai papasakosiu.. Daba tik reikia pasigaut kokia laisvesne diena, kad shefas isleistu ir i Robidali. Kaina ne esme.. Svarbu kad kazka pamatytu... Tikiuosi sia savaite pavyks istrukti.. Dekui uz patarimus ;)


StandartinėParašytas: 03 Sau 2006, 23:00 
  
 
 
atrodo kad jum mazina kuro padavima tai yra kiekį kuris priklauso nuo patenkamo oro srauto ir to oro srauto temperatūros ses pozicijas matuoja droselinė sklendė beto kuro padavimo kiekis priklauso ir nuo variklio aušinimo skyščio temperatūros daviklio .Manyčiau kad iš šių dviejų pozicijų kažkuri bus kalta nes abi ganėtinai preciziškai dirba pri to pačio gali but kaltos elektros grandinė susijusios su šiom pozicijom pvz.masės taškai kurie labai reguoja į temperatųros pokyčius yra labai trumpalaikiai ir dugiausiai pasireiškia kritus temperatūrai,padidėju santikiniai oro drėgmiai

gal dar ka pastebėjei be šių problemų nes tai galima pagal grndines davesti iki tavos problemos


StandartinėParašytas: 06 Sau 2006, 20:51 
  
 
 
Man irgi trukciojo. Pasiziurek babinas ar viskas tvarkoj su jomis.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2006, 18:36 
  
 
 
Na va.. Buvau Robidalyje pas Sauliu.. Atlaukiau eile.. Na zmogus matosi tikrai ziurejo.. Beveik dvi valandas sugaiso.. Bet va kompas jam nieko nerodo ir tiek... Norejau pavara ijunges i "D" padeti jam pademonstruot laikant stabdy kaip bant apsukos susvyruoja kai dingsta ta galia, bet sake nedaryk, deze gali sugadint neleisdamas vaziuoti... Nu kaip kitaip parodysiu as jam? Zodziu jis priejo tokios isvados, kad tai tas momentas, kada kompas pradeda reaguoti i lemda zonda. Tai vyksta pirmoje minuteje (esant karstam varikliui).. Bet i klausima kodel anksciau nesijaute o daba jauciasi - neatsake.. Vistiek lieka daug klaustuku... Uztikrino, kad pats kompas geras, nes kitaip pievas rodytu... Tikrino ir zvakes eilini karta ir babinas.. Zodziu nieko.. O tas toks galios dinginejimas vis dar mane kankina.. ko gero taip ir neissispres reikalai mano :roll:
Na bet galiu bent jau ranka prie sirdies pridejas pasakyt, kad apziurinejo saziningai.. Dekui vyrai uz patarimus, bet kolkas dar kankinuos..


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2006, 17:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
pas mane kazkas panasaus vyksta, su galia. viena kart uzkuri eina kaip nuo lenciugo nutrukusi, kita kart tokia pridususi, tas vyksta tiek ant duju tiek ant benzo. kazkada vaziuojant laikiau vienodai gaza masina vaziavo tolygiai ir ne is sio nei is to pradejo greiteti(gazo tikrai nespaudziau) kame cia gali but beda? nes manau kad tai ir kuro sanaudas itakoja :?


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2006, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
tai ka niekas nzn kur bent jau bedos ieskot? :(


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2006, 19:14 
  
 
 
Kazkokiam uzsienio forume skaiciau kad reiktu patikrinti ir generatoriu, nes atseit jeigu itampa sokineja, ar yra per auksta - automatiskai sukelia daug mistiniu problemu elektronikoje...nes visa info eina i ECU. Jeigu klaidinga informacija, variklis valdomas jau visai kitaip


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2006, 19:17 
  
 
 
Pabandyk paskaitineti, gal rasi ka bendro !

http://www.2carpros.com/topics/O2sensor.htm


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery