teoriskai beveik taip. praktiskai tiesiog kaladeles negryzta i "laisva" pozicija, o visa laika turi kontakta su disku (bugnu), kuris vizuliai vien is sono ar virsaus ziurint nevisda gali buti taip lengvai pastebetas.
taciau paprasciausias patikrinimo budas - pravaziuoji kelis km su minimum stabdziu, jei po tokio pravaziavimo nei prie disko nei prie kaladeliu neimanoma net rankos prikist, tai reiskia kazkas ne taip (labai daznai tokiu atveju buna ir pasalinis kvapas), nakti tas dalykas tiesiog matysis (raudoni diskai). beje gali buti ir neisorines kaladeles, o galinies vidines bugnines kaladeles, skirtos rankiniam stabdziui, sprogus prunzinkai kaladele gali persikreipt ir visa laika kontaktuosi su bugnu (vaziavimo efektas kaip su uztrauktu rankiniu, o kadangi jos gale gali net nesijausti dylanciu kaladeliu kvapo).
rimantas rašė:
vienu zodziu vakar tikrinau sake viskas mechaniskai yra tvarkoi,kazkas su elektra bus netvarkoi.o kaip susijusios kaladeles su traukimu?
elektra irgi gali buti priezastis, taip pat diegimo kampas, kuri galima pareguliuot.
o geriau nuvaziuok i specizlizuota servisa, kurie uzsiima dyzeliais ir uz kokius 150 lt padaryk pilna diagnostika (čia iseis be kompresijos tikrinimo, bet jos ir nereikia) viskas pataps aisku, nes su tokiuais simptomais NEGALI buti mechaniskai viskas tvarkoje.
beje ar naudoji kaliningradska saliarka? ar keiti kuro filtra, o jei nekeiti ar nuleidineji kas 10 kkm vandeni ir visoki bruda is jo?
kaip kiti filtrai? kokia situacija yra su oro padavimu (ar neuzsikiso kokia anga ir tt)?
patarciau visdelto nuvaziuoti i rimtesne diagnostika, tada jei ir gedimas bus vaikiskas, tai nors bendrai zinosi, kokia situacija yra su masina bendrai. bmw eksploatacijoje tie 150 lt ne tokie jau ir pinigai...