Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 08 Sau 2025, 18:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Bir 2006, 08:24 
  
 
 
manau jai stringa ir pastoviai stabdo


StandartinėParašytas: 13 Bir 2006, 10:35 
  
 
 
teoriskai beveik taip. praktiskai tiesiog kaladeles negryzta i "laisva" pozicija, o visa laika turi kontakta su disku (bugnu), kuris vizuliai vien is sono ar virsaus ziurint nevisda gali buti taip lengvai pastebetas.
taciau paprasciausias patikrinimo budas - pravaziuoji kelis km su minimum stabdziu, jei po tokio pravaziavimo nei prie disko nei prie kaladeliu neimanoma net rankos prikist, tai reiskia kazkas ne taip (labai daznai tokiu atveju buna ir pasalinis kvapas), nakti tas dalykas tiesiog matysis (raudoni diskai). beje gali buti ir neisorines kaladeles, o galinies vidines bugnines kaladeles, skirtos rankiniam stabdziui, sprogus prunzinkai kaladele gali persikreipt ir visa laika kontaktuosi su bugnu (vaziavimo efektas kaip su uztrauktu rankiniu, o kadangi jos gale gali net nesijausti dylanciu kaladeliu kvapo).

rimantas rašė:
vienu zodziu vakar tikrinau sake viskas mechaniskai yra tvarkoi,kazkas su elektra bus netvarkoi.o kaip susijusios kaladeles su traukimu?

elektra irgi gali buti priezastis, taip pat diegimo kampas, kuri galima pareguliuot.
o geriau nuvaziuok i specizlizuota servisa, kurie uzsiima dyzeliais ir uz kokius 150 lt padaryk pilna diagnostika (čia iseis be kompresijos tikrinimo, bet jos ir nereikia) viskas pataps aisku, nes su tokiuais simptomais NEGALI buti mechaniskai viskas tvarkoje.
beje ar naudoji kaliningradska saliarka? ar keiti kuro filtra, o jei nekeiti ar nuleidineji kas 10 kkm vandeni ir visoki bruda is jo?
kaip kiti filtrai? kokia situacija yra su oro padavimu (ar neuzsikiso kokia anga ir tt)?
patarciau visdelto nuvaziuoti i rimtesne diagnostika, tada jei ir gedimas bus vaikiskas, tai nors bendrai zinosi, kokia situacija yra su masina bendrai. bmw eksploatacijoje tie 150 lt ne tokie jau ir pinigai...


StandartinėParašytas: 13 Bir 2006, 11:27 
  
 
 
koki kura pili. gali purkstukai knisti. Kada keitei filtrus, tas irgi duoda galios. Koks tepalas?


StandartinėParašytas: 13 Bir 2006, 11:45 
  
 
 
Dede_Pranas rašė:
siap uzdelsimas tam tikras yra, bet tikrai ne 2 sec.

nu kiek tas uzdelsimas turi buti ?
negalima jo panaikinti ? nes sankryzoj kai reik startuot letai taip pradeda vaziuot is praziu :(


StandartinėParašytas: 13 Bir 2006, 15:19 
  
 
 
jo kaip ir neturetu buti isvis, masina turi pradeti judeti iskarto tik atleidus stabdi ir paspaudus gazo pedala. taciau nepamirskime, kad dauguma masinu startuoja is 2! pavaros, o ne is pirmos kaip mechanika. todel is pradziu ir nera tos stebuklingos traukos prie mazu apsuku. pabandyk lygiai taip pat padaryti su mechanika, irgi sakysi, kad yra uzdelsimas?
velgi atleidus gaza bevaziuojant apsukos nukrenta, taigi tiesiog paspaudus pedala masina pradeda greiteti aukstesne pavara, todel ir apsukos kyla ne taip staigiai, kaip butu jei paspaustum kick-down'a ir begiai persimestu vienu arba dviem i apacia - analogija su mechanika - jei vaziavai 60 km/h 4 pavara, atleidai gaza, greitis nukrito iki 40 km/h ir vel spaudi gaza, taciau begio i 3 nepermetei - kaip manai ar bus uzdelsimas ir nevalinimas? automatas veiki panasiai - pradeda greiteti tokioje situacijoje 4 pavara, paskui jei jaucia, kad neuztenka - persijungia i 3-a arba paspaudus kick-down'a i 2-a, tam aisku reikia tam tikro laiko tarpo, mazdaug tiek pat kiek isminti sankaba mechanikoje, perjungti begi ir vel atleisti sankaba (aisku nekalbant apie sportinius rezimus), nes procesas siek tiek atmetant technologinius skirtumus is esmes yra tas pats.
jei kalbame apie tds'a, ta jo sukimo momentas maksimasul pasiekiamas berods prie 2200 rpm (galiu nestripriai klysti), tai vien paspaudus gaza prie apsuku 800 rpm - apsukos per sekundes dali nepakils iki tiek (mechanikoje tas pats, tik ten galima isminti sankaba, bet nuo to niekas is esmes nesikeicia) nes automate visada! spaudziant gaza yra ijungta tam tikra pavara, taigi iki valinimo, kuris prasideda nuo tu 2200 rpm iki 4000+ rpm, kai pasiekiama maksimali galia, turi praeiti tam tikras laiko tarpas, bet griztant prie pradzios - tai nera UZDELSIMAS. kai atsiranda uzdelsimas (blogai perjunginejamos pavaros ir tt) - tada reikia rimtai ziureti deze.
tikiuosi aiskiai isdesciau mintis.


StandartinėParašytas: 15 Bir 2006, 11:05 
  
 
 
hm....
o tai ishvis ka manot apie 525 TDS automata E39, turi ziauriai "valint" ?
ar tik idejus chip'a pasijus normali galia masinos ? nes kotais man neuztenka traukos... beje kaip ten su rezimais S2,S3,S4 ? kaip cia suprast ? begiai ? kur juos naudoti tinkamai...


StandartinėParašytas: 15 Bir 2006, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
po avarijos M21 td motorui buvo parejes "mazhasis" ipurshkimo kompas (reguliuojantis ipurshkimo kampa ir riebuma), motoras pildavo belekiek salerkos prie betkokiu apsuku, todel turbut uzhriebindavo mishini ant zhemu sukiu ir todel nevalina. pasiekus aukshtesnius sukius, riebumas pasidaro geras ir valina. jeigu tds'e buna atskiras kompas pamegink pazhiuret su elektriku - galbut jis bus nudveses. nesudetingas pakeitimas (jis priekyje keleivio pusej po kapotu. po dideliu juodu plastmasiniu gaubtu)

_________________
Eat, sleep, BOOST


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery