Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E90]N53 325i į 330i
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=60&t=149809
Puslapis 11

Autorius:  tadas.s [ 12 Rgp 2022, 11:46 ]
Pranešimo tema:  [E90]N53 325i į 330i

Sveiki,
Šitos temos forumuose neradau, o man ji šiuo metu labai aktuali. Nuo pradžių :)

Pacientas - 2007 e90 325i n53b30
Diagnozė - neišnaudotas variklio potencialas
Operacija - dedam 3 etapų įsiurbimo kolektorių nuo 200kw n53b30 330i, DME(greičiausiai MSD81) ir CAS modulius iš 330i, koduojam ARBA
dedam 3 etapų įsiurbimo kolektorių nuo 200kw n53b30 330i ir bandom įrašyti 330i tune'a į 325i MSD80 DME, nekeičiant CAS ir DME blokų.
Rezultatas - pilnai atrakintas 160 -> 200kw gamyklinis potencialas ir 270Nm -> 320 Nm, nemokant 330i kainos

Pirmoji operacija būtų identiška čia aprašytai situacijai https://bimmerprofs.com/n53-from-160kw-to-200kw/

Pats kolektorius yra bolt-on, esminis skirtumas, papildoma DISA sklendė virš gazo sklendės, kurios dėka sukuriamas didesnis sukimo momentas prieš žemų apsukų ir 330i tune map'as. Iš esmės rasti pilną užvedimo komplektą (Dme, cas ir rakteliai) nuo 330i, 530i ar bet kurio kito modelio kuris savy nešioja n53b30a yra misija beveik neįmanoma arba kaina yra neadekvati, dalys išgaruoja greičiau nei balos po lietaus.

Paveikslėlis

Pats neesu nei stiprus koduotojas, nei labai gerai pažystu WinKfp programą, todėl klausiu nusimančiųjų - ar įmanoma antroji operaciją, įrašant 330i map'ą į msd80 vietoj 325i map'o? Ar tikrai būtina keisti CAS bloką ir dėti naują raktelį, jei CAS blokai identiški? Pasidalinkit gal kas darėt šitą modifikaciją ir jau turit patirties :twisted:

Savo kelionę ir kaip sekasi progresas aprašysiu detaliau progreso metu, jei bus kam įdomu paskaitinėt :)

Autorius:  Marius. [ 15 Rgp 2022, 21:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90]N53 325i į 330i

Nebandei startline? Jie gal kažką suburtų. Mintyse ir aš turėjau tokią modifikaciją, bet taip ir nepakilo ranka. Įsiurbimą galima paimti iš lenkų kiek mačiau. Voliojasi ten jų.

Autorius:  tadas.s [ 16 Rgp 2022, 09:19 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90]N53 325i į 330i

Marius. rašė:
Nebandei startline? Jie gal kažką suburtų. Mintyse ir aš turėjau tokią modifikaciją, bet taip ir nepakilo ranka. Įsiurbimą galima paimti iš lenkų kiek mačiau. Voliojasi ten jų.


Reikės pabandyti, šiuo metu tikslinuos info ar iš vis įmanomas variantas, nekeičiant modulių :) Įsiurbimas jau yra, liko viena disa sklendę rast ir smegenis išspręst.

Autorius:  sdided [ 17 Rgp 2022, 16:30 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90]N53 325i į 330i

tadas.s rašė:

Reikės pabandyti, šiuo metu tikslinuos info ar iš vis įmanomas variantas, nekeičiant modulių :) Įsiurbimas jau yra, liko viena disa sklendę rast ir smegenis išspręst.

Yra toks Turborytis instagrame (Rytis Bukšnys), jis visiems drifteriams programuoja plytas, ir lyg mačiau, kad turėjo nupirkęs kažkada 328i ir darė tokį pati projektą, tai galbūt su programavimu padėtų ar pakonsultuotu.

Autorius:  tadas.s [ 18 Rgp 2022, 09:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90]N53 325i į 330i

sdided rašė:
Yra toks Turborytis instagrame (Rytis Bukšnys), jis visiems drifteriams programuoja plytas, ir lyg mačiau, kad turėjo nupirkęs kažkada 328i ir darė tokį pati projektą, tai galbūt su programavimu padėtų ar pakonsultuotu.


Dėkui, sukontaktuota, matysim kas gausis \:D/

Autorius:  PusėKrokodilo [ 19 Rgp 2022, 19:08 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90]N53 325i į 330i

Gausis kaip visada. Stotelė arba stogas.

Autorius:  tadas.s [ 24 Spa 2022, 10:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90]N53 325i į 330i

Kiek tai nemažai čia laiko praėjo, detalių ir gero elektriko paieškos užtruko :) Kam įdomu šitas modas ar verta pinigų - greičiausiai ne, bent jau ne tuo keliu kuriuo aš ėjau :)

Įdėjus kolektorių su sklendėm auto atsigavo prie žemesnių apsukų (1800-3000), valdymas neveikia prie užkurto variklio, bet įjungus degimą Inpa leidžia jas atidaryt ir uždaryt. Kolektoriaus pakeitimas, visiškai straight forward - senas out, permetam trūkstamas dalis (jei tokių yra. Man trūko poros šlangučių ir ccv vamzdelio), donoras in.

Surastas užvedimo komplektas lenkuose, už varganus 350 eurų. Kas vėliau pasirodė jog turi užbrikintą CAS ir DME su VIN nuo kito automobilio. :))) Nieko, mūsų auksrankiai ir akmenį privers spjaudyt dūmus. Darbai užtruko, virš 2 dienų, teko daryt all keys lost, resinchronizuot DME ir CAS, pririšti raktelius iš naujo, kas irgi kainuoja pinigų. Žinodamas tai ką žinau dabar, ieškočiau meistro galinčio įlysti į org DME ir keisti powerclass ir resetint motorhours.

Taigi, po darbų, powerclass DME bloke nebe 0, o 2, taip pat CAS nebe wert0 o wert2. DISA valdymas veikia, pasidarom adaptacijas ir boi oh boi tai visai kitas auto. Sukimo momentas jaučiamas per visą rpm range ir nu.. .važiuoja taip kaip turėtų važiuot 200kw :)

Išvada - jei randant užvedimo komplektą kuris iš tikrųjų yra užvedimo komplektas, viskas all good, keičiam vin, fa, rida ir lekiat laimingi. Šito kelio kaina deja yra brangesnė nei lindimas tiesiai į DME, nebent pririšimą darot patys :)

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/