Pries kokius 3 metus pirma karta po garantinio gryzus i LT nuvariau BMW i Krasta diagnostikai, profilaktiskai. Surado valvetroniko klaida, kodo nezinau, nesake, bet paasikino, kad valvetroniko varikliukas nematos padeciu, todel jie nustate i reikiamas ir viskas ok. Paklausus kodel pamete padetis paaiskino, kad devisi variklis, dyla ir jis kartais pameta padetis. Kokia pusantru metu vazinejau ramus, kol pernai rudeni neuzsidege check, pracekinom draugo kompu 2A70, vel buvo kelione i Krasta ( kaip tik kelione i LT nusimate), 2 klaidos lembda pries katalizatoriu ir pamestos valvetroniko padetis, tipo dirbo avariniu rezimu. Pakeitem lembda, atstatem padetis, vaziavom keistis grandines su visias kitais butinai komponentais. Pakeitus galvoju reik pajunkt rimtai diagnostikai - vel Krasta. Sako viskas ok, klaidu nera, valvetronikas ok. Nusipirkau siokia tokia rimtesne diagnostine iranga del saves, galvoju pracekinsiu vakar. Ir ka, vel 2A70
Variklio darbe jokiu pasikeitimu, jokiu check ar pan., niekas neziba. Klaida istrynus ji nebeatsirado pravaziavus apie 50 km. Reiketu sunerimti ir pasikeisti valvetroniko varikliuka ar tiesiog nesukti galvos? Kaina 260 euru normaliai, bet darbo dafiga - imti dangtelio tarpine ( uzdeta nauja pries pusmeti ) neaisku kaip ten su pririsimu to varikliuko ji pakeitus nauju, kaip tas padetis atstatyti ( Krasta minejo, kad tik jei gali pagal gamyklinius parametrus tai padaryti, mat jungiasi i BMW centra, bet manes kazkaip neitikino ).
Taigi laukiu minciu ir pasiulymu