Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E90] N47 ir N47TU karterio ventiliacijos skirtumai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=60&t=145778
Puslapis 11

Autorius:  kiesha [ 19 Kov 2017, 15:21 ]
Pranešimo tema:  [E90] N47 ir N47TU karterio ventiliacijos skirtumai

Variklio N47 galvutes dangtelio konstrukcija nepasitvirtino, siauri kanalai per ilga laika uzsikisa (ypac tas greit pasireiksdavo salto klimato zonuose), ko pasekoje karterio ventiliacijos sistema nustodavo funkcijuoti, laisvos eigos apsukos pradeda "plaukioti", variklis apsitepaluoja, esant minusinei temperaturai, susidarusios apnasos uzsala (ta balksvoji emulsija) ir tepala pradeda varyt lauk per visus galus....
Galvutes dangteli rekomenduojama keisti kas 3 tepalo keitima (90-100k km - vokiskas klimatas ir vaziavimo ipatumai), kiti bando plauti, nes kaina #-o https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... /0/2007/05
P.S. info is rusu forumo
Image
N47TU karterio ventiliacijos principas ir galvutes dangtelis padarytas kaip ir N57 variklio. Duju praejimo ertmes padarytos didesnes ir panaudoti keturi ploksteliniai voztuvai tepalo nusodinimui...(apacio sistemos veikimo aprasymas ru kalba).
Image

Image
Prikabintas failas:
veikimo principas.jpg
veikimo principas.jpg [ 112.1 KiB | Peržiūrėta 6457 kartus(ų) ]

P.S. jei nuemus variklio apsauga, matosi tik svarus ir nepazeistas karterio duju slegio reguliavimo voztuvas, tai dar nereiskia, kad galvutes dangtelio viduje viskas "super", ....viskas "islenda" saltuoju metu laiku.

Autorius:  Gmund [ 19 Kov 2017, 17:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N47 ir N47TU karterio ventiliacijos skirtumai

Naudinga info.
Klausimas dėl rekomendacijos keisti kas 90-100 kkm. Ar to tikrai reikia? Nes kiek matau, pasekmės, kai jis užsikemša - variklio pulsavimas ir apsitepalavimas, t.y. gedimas nepadarantis didesnės žalos. Ar klystu? Galbūt tai atsiliepia važiavimui/ekonomijai/galiai?

Autorius:  kiesha [ 19 Kov 2017, 17:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N47 ir N47TU karterio ventiliacijos skirtumai

Tai tepala isvaro ir per turbinos guoliu sandariklius, is turbinos i isiurbima ir ismetima, is isiurbimo i cilindrus, o is ismetimo i DPF filtra - tai jei cia skaitai kad nieko baisaus, tai taip ir vazinek...
Jei buvo pilami tepalai is bakeliu, ant kuriu buvo uzrasyta "Castrol", o viduje buvo "gavno", keitimo intervalas sutrumpeja, cia ir islenda posakis "skupus moka trigubai".
P.S. cia gal daugiau Rusijai tinka, salciai ten virs -40*C buna ir ilgokai issilaiko...

Autorius:  bebr [ 08 Rgp 2017, 09:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N47 ir N47TU karterio ventiliacijos skirtumai

Ne tiek jau daug pas mus sita problema islenda. Per metus pora kart matau

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/