Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E92] 335i pirkimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=60&t=145384 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | Efreet [ 23 Sau 2017, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | [E92] 335i pirkimas |
Sveiki. Kadangi pravertęs visą forumą neradau tinkamos temos sukūriau naują. Visų pirma norėčiau pasakyti, kad iki šiuol neturėjau BMW automobilio, tad daug žinių apie juos neturiu, tačiau esu pasiskaitęs kelis forumus (tarptautinius) ir perskaitęs kelis straipsnius. Taigi, iš temos pavadinimo jau turbūt aišku, kad domina E92 kėbulo 335i automobilis. Kadangi jau turiu šeimos automobilį, ieškau tokio, kuris būtų labiau tinkamas "savaitgalio" smagiam pasivažinėjimui (ant M pinigėlių dar trūksta ![]() Labai norėčiau sužinoti kuo daugiau apie šiuos modelius, tiek bendrą nuomonę tiek konkretesnes detales. Klausiu struktūriškai: 1. Ką gero/blogo galite bendrai pasakyti apie šį modelį? Kokia bendra patirtis? 2. Kokie šio modelio trūkumai, silpnosios vietos (techniniai) ir kokie privalumai? 3. Į ką labiausiai reikėtų kreipti dėmėsį perkant šį modelį? 4. Su kokia papildoma įranga patartumėte pirkti šį modelį, kokia papildoma įranga yra nebūtina/bevertė? Daugiausiai klausimų kilo dėl sportinės įrangos. Gal galite paaiškinti skirtumus tarp M-tech, M sport, M package (paket'as)? Kokios yra tarkim M-tech paketo opcijos (pilnas paketas, dalinis)? Kiek supratau gali būti skirtingos, pvz tik m apdaila, m važiuoklė, m stabdžiai ir t.t. Todėl klausiu: 1. Kokios egzistuoja važiuoklės (standartinė, sportinė, m sport, adaptyvi)? 2. Kokią pavarų dėžę rekomenduotumėte rinktis? Mechaninę, automatinę? Kokie trūkumai/privalumai? 3. Ar yra kažkas panašaus į dynamic drive opciją (kaip ant audi), kuri leidžia pasirinkus sport rėžimą didesnes apsukas ir jautresnį reagavimą į akseleratorių? 4. Ar labai sudėtinga pakeisti standartinį automobilio diferencialą į limited slip diff? Ar verta? Iš anksto ačiū už nuomonę ir komentarus. |
Autorius: | Babausis [ 23 Sau 2017, 13:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Labas. Atsiprašau, neatsakinėsiu į didžiąją dalį klausimų, bet porą atsakymų: Dėl LSD, kainuoja daug, pritaikyti neišeina praktiškai nuo kitų modelių. Nežinau kaip ant pre-lci (prefacelifto) modelių, bet ant mano E91 330d LCI buvo elsd, kuris tikrai daug geriau už open-diff'a, tačiau vistiek neprilygsta normaliam LSD. Bet vieno rato vėlimo bėdų - nebuvo. MT ir tik MT. Iš bėdos jeigu gauni gerą AT variantą, iš karto rašykis alpinos dežės softą, apie jos darba gali paskaityt net'e arba užteks pažiūrėti youtube. Pirk iš spacebar 335i E93. Turėsi tikrai gerą variantą, plius kietas kabrio stogas, bus dar smagiau vasąra. Pas jį 335i MT, alpina stiliaus išvaizda. |
Autorius: | spacebar [ 23 Sau 2017, 15:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
1. Gera patirtis. 2. Prirašyta forume iš tikro nemažai, bet gal tiesiog nėra koncentruota viskas į vieną temą. Gali "forumiečiu prisistatymas" temoje paieškoti mano temos - ten apie 135i prirašyta nemažai buvo, iš esmės viskas tas pats galioja ir 335i. Toje temoje rasi apie abu variantus - tiek N54, tiek N55. Dar kažkur kitose temose forumuose esu prirašęs įvairios info apie tuos motorus. Žodžiu, pabrowsink, paskaitaliok, kas neaišku, klausk. 3. Į savo finansines galimybes išlaikymui ![]() 4. Man asmeniškai iškart atkristų variantai su AT, su mechanine klima (kiek skaičiau - neužtenka vien pakeisti valdymo bloką). TV man asmeniškai nėra joks privalumas (nors pas mane ir yra) tačiau, gali turėti didesnę "resale value", nes dauguma žmonių nuo žagrės atėję, tai jiems tas telikas mašinoje labai svarbu. Šildomos sėdynės (kurių dažnai nebūna, nes daug kas veža iš USA, o ten jau kaip pasiseks - dažnai nebūna užsakytų šildomų kėdžių) Lietuvos klimatui yra geras daiktas ir įtraukčiau prie tų "MUST HAVE" dalykų. Užlenkiami veidrodėliai - patogu ankštuose parkinguose, tačiau, dažnai būna pagedęs mechanizmas ir su laiku persisuka kreivai. Automatinės šviesos ir automatiniai valytuvai irgi netrukdo. Kruizo kontrolė irgi gerai, jei važiuoji kartais kur nors toliau. Logic7 labai gerai, aš dedu didelį pliusą šitai sistemai - patiks tiems, kas vertina kokybišką skambesį ir mėgsta muziką. Plokščios sėdynės būtų nusivylimas, bet dalykas pakeičiamas (jei žiūrėčiau tokį variantą - iškart įsitraukčiau į sąmatą ir jų pakeitimą į sportsitze). Memory sėdynės irgi visai geras dalykas, jei automobiliu naudosies ne vienas - davus žmonai pavairuoti ar pan., nereikės paskui ieškoti savo nusistatytos pozicijos. Dabar dėl antros dalies - sportinės įrangos (kas žemiau parašyta, netaikytina M3). Primityviai: mtech, m sport, m package (paket'as) reiškia vieną ir tą patį. M paketą paprastai sudaro išorės ir vidaus apdaila. Išorės apdaila - bamperiai ir slenksčiai, dažnai - ratlankių tam tikras modelis. Vidaus - vidiniai slenkstukai, pakojis, vairas, bėgiu svirtis, juodos lubos. Iš paketų dar buvo AERODYNAMIC paketas (berods tik e92/e93) ir Performance paketas (berods tik e90/e91) - šitie abu retesni, ypač, pastarasis. Tarp tų paketų kažkokių esminių inžinierinių skirtumų nėr, iš esmės skiriasi dizainas (bachurų tarpe be m paketo "začioto" negausi). 1. Jei teisingai žinau, buvo du važiuoklės variantai - paprasta ir msport. Msport važiuoklė buvo atskira opcija nuo m paketo - t.y. ji gali būti arba nebūti nepriklausomai nuo to, ar m paketas yra/nėra. Apie adaptyvią važiuoklę ant E92 335i nesu girdėjęs. 2. Tik mechaninę. Pirkti 335i su AT tai kažkas panašaus kaip išvažiuoti atostogų į negyvenamą salą su Agness Landau - viskas kaip ir neblogai būtų, jei ne tas vienas dalykas... ![]() 3. Aukštesnių apsukų palaikymas yra ir ant AT ir ant DCT. Kaip Babausis jau rašė, jei jau gyvenime nepasisekė ir įsigyjai 335i su AT dėže - tai bent jau ALPINA dėžės flash`ą susidėti yra būtina. 4. Nesudėtinga, bet gana brangu. Elektroninis diff`as kažkiek gelbsti situaciją, bet LSD yra LSD ![]() |
Autorius: | Efreet [ 23 Sau 2017, 17:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Didelis AČIŪ už tikrai išsamų atsakymą. Manau kai ateis laikas, turėsiu ir konkretesnių klausimų. |
Autorius: | Evka' [ 23 Sau 2017, 17:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Kas su alpina softu pagelbėti galėtų? |
Autorius: | spacebar [ 23 Sau 2017, 17:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Efreet rašė: Didelis AČIŪ už tikrai išsamų atsakymą. Manau kai ateis laikas, turėsiu ir konkretesnių klausimų. Prašom. Drąsiai klausk jei dar kas neaišku. Evka' rašė: Kas su alpina softu pagelbėti galėtų? Vilniuje - taip. |
Autorius: | Evka' [ 23 Sau 2017, 18:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Supratau.Kreipsiuosi, kai toje pusėje būti planuosiu |
Autorius: | Bavaras [ 23 Sau 2017, 19:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
O kas blogai su 335i automatu? |
Autorius: | Evka' [ 23 Sau 2017, 20:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Nieko, bet jei gali būti geriau, tai kodėl ne ![]() |
Autorius: | Bavaras [ 23 Sau 2017, 20:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Sitoj vietoj nesutinku, kai daug ag man tai jau kaip nuo zagres ta mechanika ![]() |
Autorius: | spacebar [ 23 Sau 2017, 23:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
Bavaras rašė: Sitoj vietoj nesutinku, kai daug ag man tai jau kaip nuo zagres ta mechanika ![]() Nesu prieš AT - viskas su jom gerai. Tačiau, ne į šitą modelį - kiekvienas daiktas turi savo paskirtį ir vietą. 335i - sportiškas modelis, skirtas vairavimą branginančiam benzingalviui. Vairuojant 335i su AT to benzingalviško jausmo labai trūksta (matomai ne sutapimas, kad E85 M Roadster arba E86 M Coupe M Gmbh net negamino niekaip kitaip, nei tik su vienintele MT dėže). Būtų koks 318i ar 750i - apie MT nebūtų net šnekos. Bet 335i - MT dėžė IS A MUST*. * - jei labai nesinori turėti sankabos pedalo yra SMG ar DCT dėžės. Tiesa, SMG dėžės 335i modeliui BMW kiek žinau nesiūlė (o ir ne visiems su SMG pavyksta susidraugauti). DCT į šį modelį dėjo, bet kaina su ja, žinoma, iškart atitinkamai didesnė... ![]() |
Autorius: | kosmoz [ 24 Sau 2017, 00:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
A must tai a must, bet kai reikia parduoti, tai ilgai reikia laukti savojo spacebar'o kliento, kuris tą MT įvertintų ![]() ![]() 225-260kw nėra tiek jėgos, kad nespėt junginėt su mechanu. Nežinau man asmeniškai kokia ta galios riba būtų, nuo kurios mechano nenorėčiau. Su saviške dar net štukos km nesusukęs, nesu iki galo ir apsipratęs, o šaudau bėgius kaip teroristas iš kalašnikovo ![]() |
Autorius: | siomka [ 24 Sau 2017, 00:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
kosmoz rašė: A must tai a must, bet kai reikia parduoti, tai ilgai reikia laukti savojo spacebar'o kliento, kuris tą MT įvertintų ![]() ![]() 225-260kw nėra tiek jėgos, kad nespėt junginėt su mechanu. Nežinau man asmeniškai kokia ta galios riba būtų, nuo kurios mechano nenorėčiau. Su saviške dar net štukos km nesusukęs, nesu iki galo ir apsipratęs, o šaudau bėgius kaip teroristas iš kalašnikovo ![]() ypac kamsciuose smagu saudyt tuos begius, kai judi 100m per minute ![]() |
Autorius: | kosmoz [ 24 Sau 2017, 01:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
siomka rašė: ypac kamsciuose smagu saudyt tuos begius, kai judi 100m per minute ![]() nesitaupo tas litras. Planuok laiką - išvengsi kamščių. Ir tas kamštis padročinant su mechanu yra menka auka likusiam laikui. Ne litras kuro, ne sekundės dalys įsibėgėjant čia lošia, o grynas jausmas ir automobilio kontrolė. Nespėsim susivokt, kaip vairavimą perims programos, o tokio kaip mano vaikai, kurie dar negimę, patys greičiausiai ir nepavairuos automobilio, tai reikia mėgautis. Automatas gali būt f10 ir didesnėse mašinose, taip pat dyzeliuose. Vairuotojo mašina turi būt mechanas. |
Autorius: | spacebar [ 24 Sau 2017, 01:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: E92 335i pirkimas |
siomka rašė: ypac kamsciuose smagu saudyt tuos begius, kai judi 100m per minute ![]() Tuomet, sekant logika, kamštyje ir iš 335i jokios naudos. Kam kamštyje tas 335i su savo performance`u? Pavažiuoti 100 metrų per minute galima ir su Daewoo Matiz. Paprasčiau tariant, 335i su MT perki dėl tų akimirkų, kurias patiri už kamščio ribų - užmiesčio keliuose, savaitgaliais, tracdays`uose ir t.t. Vat tada jei pasirinkai AT ir pradedi suprasti bei gailėtis, kad džiaugtis šio modelio privalumais trūksta normalaus gearbox'o. Na, bet jei pirkėjui labai svarbus "kamščio reikalas" ir erzina sankaba, tuomet idealus pasirinkimas yra DCT. |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |