Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 07:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Kov 2017, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Variklio N47 galvutes dangtelio konstrukcija nepasitvirtino, siauri kanalai per ilga laika uzsikisa (ypac tas greit pasireiksdavo salto klimato zonuose), ko pasekoje karterio ventiliacijos sistema nustodavo funkcijuoti, laisvos eigos apsukos pradeda "plaukioti", variklis apsitepaluoja, esant minusinei temperaturai, susidarusios apnasos uzsala (ta balksvoji emulsija) ir tepala pradeda varyt lauk per visus galus....
Galvutes dangteli rekomenduojama keisti kas 3 tepalo keitima (90-100k km - vokiskas klimatas ir vaziavimo ipatumai), kiti bando plauti, nes kaina #-o https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... /0/2007/05
P.S. info is rusu forumo
Image
N47TU karterio ventiliacijos principas ir galvutes dangtelis padarytas kaip ir N57 variklio. Duju praejimo ertmes padarytos didesnes ir panaudoti keturi ploksteliniai voztuvai tepalo nusodinimui...(apacio sistemos veikimo aprasymas ru kalba).
Image

Image
Prikabintas failas:
veikimo principas.jpg
veikimo principas.jpg [ 112.1 KiB | Peržiūrėta 6466 kartus(ų) ]

P.S. jei nuemus variklio apsauga, matosi tik svarus ir nepazeistas karterio duju slegio reguliavimo voztuvas, tai dar nereiskia, kad galvutes dangtelio viduje viskas "super", ....viskas "islenda" saltuoju metu laiku.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2017, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.31
Pranešimai:
91
Naudinga info.
Klausimas dėl rekomendacijos keisti kas 90-100 kkm. Ar to tikrai reikia? Nes kiek matau, pasekmės, kai jis užsikemša - variklio pulsavimas ir apsitepalavimas, t.y. gedimas nepadarantis didesnės žalos. Ar klystu? Galbūt tai atsiliepia važiavimui/ekonomijai/galiai?


StandartinėParašytas: 19 Kov 2017, 17:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Tai tepala isvaro ir per turbinos guoliu sandariklius, is turbinos i isiurbima ir ismetima, is isiurbimo i cilindrus, o is ismetimo i DPF filtra - tai jei cia skaitai kad nieko baisaus, tai taip ir vazinek...
Jei buvo pilami tepalai is bakeliu, ant kuriu buvo uzrasyta "Castrol", o viduje buvo "gavno", keitimo intervalas sutrumpeja, cia ir islenda posakis "skupus moka trigubai".
P.S. cia gal daugiau Rusijai tinka, salciai ten virs -40*C buna ir ilgokai issilaiko...


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2017, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.25
Amžius:
42
Pranešimai:
1200
Miestas:
Kaunas
Ne tiek jau daug pas mus sita problema islenda. Per metus pora kart matau

_________________
Jei neskubėsi - būsi paskutinis!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery