Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Vas 2025, 10:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 13:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.23
Pranešimai:
3
Sveiki. Kadangi pravertęs visą forumą neradau tinkamos temos sukūriau naują.
Visų pirma norėčiau pasakyti, kad iki šiuol neturėjau BMW automobilio, tad daug žinių apie juos neturiu, tačiau esu pasiskaitęs kelis forumus (tarptautinius) ir perskaitęs kelis straipsnius.

Taigi, iš temos pavadinimo jau turbūt aišku, kad domina E92 kėbulo 335i automobilis. Kadangi jau turiu šeimos automobilį, ieškau tokio, kuris būtų labiau tinkamas "savaitgalio" smagiam pasivažinėjimui (ant M pinigėlių dar trūksta :) ).

Labai norėčiau sužinoti kuo daugiau apie šiuos modelius, tiek bendrą nuomonę tiek konkretesnes detales. Klausiu struktūriškai:
1. Ką gero/blogo galite bendrai pasakyti apie šį modelį? Kokia bendra patirtis?
2. Kokie šio modelio trūkumai, silpnosios vietos (techniniai) ir kokie privalumai?
3. Į ką labiausiai reikėtų kreipti dėmėsį perkant šį modelį?
4. Su kokia papildoma įranga patartumėte pirkti šį modelį, kokia papildoma įranga yra nebūtina/bevertė?

Daugiausiai klausimų kilo dėl sportinės įrangos. Gal galite paaiškinti skirtumus tarp M-tech, M sport, M package (paket'as)?
Kokios yra tarkim M-tech paketo opcijos (pilnas paketas, dalinis)? Kiek supratau gali būti skirtingos, pvz tik m apdaila, m važiuoklė, m stabdžiai ir t.t. Todėl klausiu:
1. Kokios egzistuoja važiuoklės (standartinė, sportinė, m sport, adaptyvi)?
2. Kokią pavarų dėžę rekomenduotumėte rinktis? Mechaninę, automatinę? Kokie trūkumai/privalumai?
3. Ar yra kažkas panašaus į dynamic drive opciją (kaip ant audi), kuri leidžia pasirinkus sport rėžimą didesnes apsukas ir jautresnį reagavimą į akseleratorių?
4. Ar labai sudėtinga pakeisti standartinį automobilio diferencialą į limited slip diff? Ar verta?

Iš anksto ačiū už nuomonę ir komentarus.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 13:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.09
Amžius:
33
Pranešimai:
914
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E60 530d 08'
Labas.
Atsiprašau, neatsakinėsiu į didžiąją dalį klausimų, bet porą atsakymų:
Dėl LSD, kainuoja daug, pritaikyti neišeina praktiškai nuo kitų modelių. Nežinau kaip ant pre-lci (prefacelifto) modelių, bet ant mano E91 330d LCI buvo elsd, kuris tikrai daug geriau už open-diff'a, tačiau vistiek neprilygsta normaliam LSD. Bet vieno rato vėlimo bėdų - nebuvo.

MT ir tik MT. Iš bėdos jeigu gauni gerą AT variantą, iš karto rašykis alpinos dežės softą, apie jos darba gali paskaityt net'e arba užteks pažiūrėti youtube.

Pirk iš spacebar 335i E93. Turėsi tikrai gerą variantą, plius kietas kabrio stogas, bus dar smagiau vasąra. Pas jį 335i MT, alpina stiliaus išvaizda.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 15:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
1. Gera patirtis.
2. Prirašyta forume iš tikro nemažai, bet gal tiesiog nėra koncentruota viskas į vieną temą. Gali "forumiečiu prisistatymas" temoje paieškoti mano temos - ten apie 135i prirašyta nemažai buvo, iš esmės viskas tas pats galioja ir 335i. Toje temoje rasi apie abu variantus - tiek N54, tiek N55. Dar kažkur kitose temose forumuose esu prirašęs įvairios info apie tuos motorus. Žodžiu, pabrowsink, paskaitaliok, kas neaišku, klausk.
3. Į savo finansines galimybes išlaikymui :) Tai - labai smagus, tačiau, tikrai brangiau išlaikomas, nei vidutinis lietuvio automobilis.
4. Man asmeniškai iškart atkristų variantai su AT, su mechanine klima (kiek skaičiau - neužtenka vien pakeisti valdymo bloką). TV man asmeniškai nėra joks privalumas (nors pas mane ir yra) tačiau, gali turėti didesnę "resale value", nes dauguma žmonių nuo žagrės atėję, tai jiems tas telikas mašinoje labai svarbu. Šildomos sėdynės (kurių dažnai nebūna, nes daug kas veža iš USA, o ten jau kaip pasiseks - dažnai nebūna užsakytų šildomų kėdžių) Lietuvos klimatui yra geras daiktas ir įtraukčiau prie tų "MUST HAVE" dalykų. Užlenkiami veidrodėliai - patogu ankštuose parkinguose, tačiau, dažnai būna pagedęs mechanizmas ir su laiku persisuka kreivai. Automatinės šviesos ir automatiniai valytuvai irgi netrukdo. Kruizo kontrolė irgi gerai, jei važiuoji kartais kur nors toliau. Logic7 labai gerai, aš dedu didelį pliusą šitai sistemai - patiks tiems, kas vertina kokybišką skambesį ir mėgsta muziką. Plokščios sėdynės būtų nusivylimas, bet dalykas pakeičiamas (jei žiūrėčiau tokį variantą - iškart įsitraukčiau į sąmatą ir jų pakeitimą į sportsitze). Memory sėdynės irgi visai geras dalykas, jei automobiliu naudosies ne vienas - davus žmonai pavairuoti ar pan., nereikės paskui ieškoti savo nusistatytos pozicijos.

Dabar dėl antros dalies - sportinės įrangos (kas žemiau parašyta, netaikytina M3). Primityviai: mtech, m sport, m package (paket'as) reiškia vieną ir tą patį. M paketą paprastai sudaro išorės ir vidaus apdaila. Išorės apdaila - bamperiai ir slenksčiai, dažnai - ratlankių tam tikras modelis. Vidaus - vidiniai slenkstukai, pakojis, vairas, bėgiu svirtis, juodos lubos. Iš paketų dar buvo AERODYNAMIC paketas (berods tik e92/e93) ir Performance paketas (berods tik e90/e91) - šitie abu retesni, ypač, pastarasis. Tarp tų paketų kažkokių esminių inžinierinių skirtumų nėr, iš esmės skiriasi dizainas (bachurų tarpe be m paketo "začioto" negausi).

1. Jei teisingai žinau, buvo du važiuoklės variantai - paprasta ir msport. Msport važiuoklė buvo atskira opcija nuo m paketo - t.y. ji gali būti arba nebūti nepriklausomai nuo to, ar m paketas yra/nėra. Apie adaptyvią važiuoklę ant E92 335i nesu girdėjęs.
2. Tik mechaninę. Pirkti 335i su AT tai kažkas panašaus kaip išvažiuoti atostogų į negyvenamą salą su Agness Landau - viskas kaip ir neblogai būtų, jei ne tas vienas dalykas... :D
3. Aukštesnių apsukų palaikymas yra ir ant AT ir ant DCT. Kaip Babausis jau rašė, jei jau gyvenime nepasisekė ir įsigyjai 335i su AT dėže - tai bent jau ALPINA dėžės flash`ą susidėti yra būtina.
4. Nesudėtinga, bet gana brangu. Elektroninis diff`as kažkiek gelbsti situaciją, bet LSD yra LSD :) Jų būna torsen`ų (kaip quaife pvz) ir plokštelinių (kaip wavetrack pvz). Rinkčiausi plokštelinę. Kitas variantas - dėti nuo M3 (ten jau plokštelinė eina iškart), bet vien reduktorių pakeisti neužteks, netiks nei pusašiai, nei kardanas, etc. Žodžiu, įdėti galima, bet tas dalykas pakainuoja.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2017.01.23
Pranešimai:
3
Didelis AČIŪ už tikrai išsamų atsakymą. Manau kai ateis laikas, turėsiu ir konkretesnių klausimų.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 17:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Kas su alpina softu pagelbėti galėtų?

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Efreet rašė:
Didelis AČIŪ už tikrai išsamų atsakymą. Manau kai ateis laikas, turėsiu ir konkretesnių klausimų.

Prašom. Drąsiai klausk jei dar kas neaišku.

Evka' rašė:
Kas su alpina softu pagelbėti galėtų?

Vilniuje - taip.


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Supratau.Kreipsiuosi, kai toje pusėje būti planuosiu

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
O kas blogai su 335i automatu?


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.05.14
Amžius:
39
Pranešimai:
3126
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
F11 535d lci
Skype:
evaldas989
Nieko, bet jei gali būti geriau, tai kodėl ne :)

_________________
No smoke - no power!


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Sitoj vietoj nesutinku, kai daug ag man tai jau kaip nuo zagres ta mechanika :D


StandartinėParašytas: 23 Sau 2017, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Bavaras rašė:
Sitoj vietoj nesutinku, kai daug ag man tai jau kaip nuo zagres ta mechanika :D


Nesu prieš AT - viskas su jom gerai. Tačiau, ne į šitą modelį - kiekvienas daiktas turi savo paskirtį ir vietą.

335i - sportiškas modelis, skirtas vairavimą branginančiam benzingalviui. Vairuojant 335i su AT to benzingalviško jausmo labai trūksta (matomai ne sutapimas, kad E85 M Roadster arba E86 M Coupe M Gmbh net negamino niekaip kitaip, nei tik su vienintele MT dėže). Būtų koks 318i ar 750i - apie MT nebūtų net šnekos. Bet 335i - MT dėžė IS A MUST*.

* - jei labai nesinori turėti sankabos pedalo yra SMG ar DCT dėžės. Tiesa, SMG dėžės 335i modeliui BMW kiek žinau nesiūlė (o ir ne visiems su SMG pavyksta susidraugauti). DCT į šį modelį dėjo, bet kaina su ja, žinoma, iškart atitinkamai didesnė... :(


StandartinėParašytas: 24 Sau 2017, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
A must tai a must, bet kai reikia parduoti, tai ilgai reikia laukti savojo spacebar'o kliento, kuris tą MT įvertintų :D O gal ir gerai, taip ir liko tas daiktas pas mane :D

225-260kw nėra tiek jėgos, kad nespėt junginėt su mechanu. Nežinau man asmeniškai kokia ta galios riba būtų, nuo kurios mechano nenorėčiau. Su saviške dar net štukos km nesusukęs, nesu iki galo ir apsipratęs, o šaudau bėgius kaip teroristas iš kalašnikovo :D


StandartinėParašytas: 24 Sau 2017, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
kosmoz rašė:
A must tai a must, bet kai reikia parduoti, tai ilgai reikia laukti savojo spacebar'o kliento, kuris tą MT įvertintų :D O gal ir gerai, taip ir liko tas daiktas pas mane :D

225-260kw nėra tiek jėgos, kad nespėt junginėt su mechanu. Nežinau man asmeniškai kokia ta galios riba būtų, nuo kurios mechano nenorėčiau. Su saviške dar net štukos km nesusukęs, nesu iki galo ir apsipratęs, o šaudau bėgius kaip teroristas iš kalašnikovo :D

ypac kamsciuose smagu saudyt tuos begius, kai judi 100m per minute :) kas nedriftina, o kasdien vazineja, tam tas mechanas nieko vertas, nebent koki litra kuro sutaupyt


StandartinėParašytas: 24 Sau 2017, 01:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.06
Amžius:
38
Pranešimai:
593
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
E90 335xi AT
E46 330ci ZHP 6mt
ex E90 335i 6mt
ex E53 4.8is
ex E39 530d
ex E39 540i 6mt
siomka rašė:
ypac kamsciuose smagu saudyt tuos begius, kai judi 100m per minute :) kas nedriftina, o kasdien vazineja, tam tas mechanas nieko vertas, nebent koki litra kuro sutaupyt


nesitaupo tas litras. Planuok laiką - išvengsi kamščių. Ir tas kamštis padročinant su mechanu yra menka auka likusiam laikui. Ne litras kuro, ne sekundės dalys įsibėgėjant čia lošia, o grynas jausmas ir automobilio kontrolė. Nespėsim susivokt, kaip vairavimą perims programos, o tokio kaip mano vaikai, kurie dar negimę, patys greičiausiai ir nepavairuos automobilio, tai reikia mėgautis. Automatas gali būt f10 ir didesnėse mašinose, taip pat dyzeliuose. Vairuotojo mašina turi būt mechanas.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2017, 01:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
siomka rašė:
ypac kamsciuose smagu saudyt tuos begius, kai judi 100m per minute :) kas nedriftina, o kasdien vazineja, tam tas mechanas nieko vertas, nebent koki litra kuro sutaupyt


Tuomet, sekant logika, kamštyje ir iš 335i jokios naudos. Kam kamštyje tas 335i su savo performance`u? Pavažiuoti 100 metrų per minute galima ir su Daewoo Matiz.

Paprasčiau tariant, 335i su MT perki dėl tų akimirkų, kurias patiri už kamščio ribų - užmiesčio keliuose, savaitgaliais, tracdays`uose ir t.t. Vat tada jei pasirinkai AT ir pradedi suprasti bei gailėtis, kad džiaugtis šio modelio privalumais trūksta normalaus gearbox'o. Na, bet jei pirkėjui labai svarbus "kamščio reikalas" ir erzina sankaba, tuomet idealus pasirinkimas yra DCT.


Paskutinį kartą redagavo spacebar 24 Sau 2017, 01:45. Iš viso redaguota 1 kartą.

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 45 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery