Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E90] N57 variklio pliusai ir minusai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=60&t=124921
Puslapis 12

Autorius:  EIT [ 05 Lap 2013, 22:49 ]
Pranešimo tema:  [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Sveiki, noreciau daugiau isgirsti apie N57 varikli E90 kebule, jei konkreciai tai N57D30U0 ir N57D30U0. Butent apie situos nelabai radau informacijos. Kokie ju skirtumai lyginant su pries tai buvusiu 170kw varikliu? Kiek skaiciau 150kw ir 180kw varikliai vienodi, skiriasi tik programine dalis? Kokios ju bedos pagrindines? Ar aplopytas kazkiek labiau variklis lyginant su M57? Ar visdar reikia isiurbimo kolektoriaus sklendes operuot sitiem ar jau geriau laiko? Kaip su trukstanciom grandinem? Kokios dar specifines bedos? Ties kokia rida galima tiketis islendanciu bedu?

Ieskausi sau butent su sitais varikliais masinos, dauguma apie 190k vaziavusios buna. Ar yra kazkokie dideli servizai ties tokia rida? Ar nesibaimint del jos? Ateityje noretusi pasichipuoti. Ar geriau nespausti is to variklio daugiau su tokia rida? Kokie bendri pamastymai? :)

Autorius:  EIT [ 08 Lap 2013, 19:43 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Gal Arunui B teko susidurt su sitais varikliais? negi niekas nesusidure su sitais varikliais LCI? jokiu gandu negirdejot? :D ar nieko ten mandro ir tas pats panasiai kaip ir su 170kw varikliais?

Autorius:  GraveDiggaz [ 14 Lap 2013, 15:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Problemos su grandinem pas N47.

Autorius:  EIT [ 14 Lap 2013, 16:40 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Apie N47 as zinau, bet kalba eina apie N57 3.0D, ar ir sitam tokios pacios bedos?

Autorius:  GraveDiggaz [ 14 Lap 2013, 16:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Kai ieskojaus sau auto isnarsiau UK ir RU forumus tai neteko nieko girdeti apie N57 grandiniu problemas.

Autorius:  EIT [ 14 Lap 2013, 18:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

O gal pats su LCI jau vazineji 150kw tuo varikliu? Kokie atsiliepimai? Ar dar 145kw? Kokios sanaudos misriai gaunasi? mechanika ar automatas? :)

Autorius:  Aizekas [ 15 Lap 2013, 20:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

draugas turi 330 lci xdrive su n57 180 kw.rida 250 ir jau purkstukai grybauja, egr taip pat. dirba, traukia svariai, tik salta purtosi.tokia diagnoze krasta pasake.

Autorius:  siomka [ 15 Lap 2013, 22:28 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Aizekas rašė:
draugas turi 330 lci xdrive su n57 180 kw.rida 250 ir jau purkstukai grybauja, egr taip pat. dirba, traukia svariai, tik salta purtosi.tokia diagnoze krasta pasake.

o kas cia keisto, kad purkstukus reik keist prie 250kkm ?? dar buna, kad jie tiesiog uzsitrumpina ir prie mazesniu ridu

Autorius:  donasx [ 24 Lap 2013, 18:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

ypac pasitikrint dpf filtra, bukle nesvarbu nuo ridos,o kaip buvo vaziuota...rida nera didele, jei tik zinoma tikra,pats pirkau su didesne,po dar +60 000km,problemu nera,isskyrus smulkmenas...

Autorius:  EIT [ 24 Lap 2013, 19:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

O pats su kuriuo variantu vazineji? 150kw ar 180kw? Kaip vaziuoja jis? patenkintas ? Kiek kurena tau jis mieste/trasoj/misriai? Del DPF'o tai as isivaizduoju, kad jei jis pasikises tai ispjaut, isprogramuot ir ramu tada...

Autorius:  spacebar [ 25 Lap 2013, 13:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

EIT > aš DPF`ą nuvežiau, kad išplautų - išplovė, jokių bėdų jau metus laiko. Tiesa, prieš tai, kaip jau rašyta forume - susirask priežastis, kodėl jis užsikišo arba tiesiog pašalink visus gedimus, kuriuos rasi per ECU (mano atveju buvo EGT sensorius numiręs, bet apie tai skydelyje nebuvo jokios info - tik per ECU nuskaitymą pavyko tai pastebėti).

Autorius:  donasx [ 26 Lap 2013, 12:02 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

mano butent 170 kw,aplamai patenkintas,kuro sanaudos mieste nuo 7-9 ,uzmiesty iki 6 ir cia priklausomai kaip vaziuosi

Autorius:  Arunas B [ 26 Lap 2013, 19:29 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Grandines trukineja taip pat, net ir po 9k myliu, purkstukai prakiura taip kad net svaistikliai linksta, sugedus egr voztuvui pradega isiurbimo kolektorius kiaurai.

Autorius:  Džiunglių Šniūrs [ 28 Lap 2013, 23:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

BMW kokybe :mrgreen:
Arunas B rašė:
Grandines trukineja taip pat, net ir po 9k myliu, purkstukai prakiura taip kad net svaistikliai linksta, sugedus egr voztuvui pradega isiurbimo kolektorius kiaurai.

Autorius:  EIT [ 29 Lap 2013, 11:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] N57 variklio pliusai ir minusai

Nu baisu darosi tikrai paskaicius, nzn net ka galvot :shock: bet kiek as ziuriu ju DE tai su defektais labai mazai kaip ir apskritai 3.0D varikliais, nors stengiuosi iki 180k pravaziavimais ziuret, o vat N47 tai tralais vezk, ka lietuviai ir daro :D Arunai, o kuris is tu trilitriu (145kw,150kw,170kw,180kw) geriausias E90 kebule? Ka ir kaip tikrint, kad neuzbrist taip ziauriai?

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/