Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Rgs 2024, 22:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 539 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Bal 2013, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Arunas B > kur matei, kad maikę plėšyčiau? Chill out... Tik diskutuoju pasitelkdamas argumentus be jokių asmeniškumų (nesunku atgal parašyti "jei jautiesi esąs protingesnis už BMW inžinierius, kodėl dar nedirbi BMW AG?" bet to nedarau - noras yra keistis informacija, ne asmeniškumais).

Jei kažkam nepatinka argumentuota diskusija (dėl socialinių įgūdžių ir gebėjimų dalykiškai diskutuoti trūkumo) - čia tų žmonių bėdos. Nei su tavim (Arunai B), nei su dar kažkuo "ilgiais nesimatuoju" (kaip, kad FrodNex`ui atrodo, čia kažkas kažką "į pavėsį stato"). Pagal tas pačias "matavimosi paniatkes" FrodNex'ą galima būtų "pastatyti į pavėsį" dėl jo parduodamų "plastelininių" koilų, bet ne to čia susirinkom, ar ne?

Informacija dėl sklendžių pašalinimo žalos dažniausiai nepatinka tiems, kas dalyvauja (ar prijaučia) su tuo susijusioje aftermarket`o prekių/paslaugų rinkoje - neigiami atsiliepimai po sklendžių išėmimo nepadeda parduoti daugiau "blanking plates"; nepadeda parduoti sklendžių išmontavimo paslaugų; nepadeda parduoti remap`o paslaugų. Ne visi nori prarasti torque`ą prie žemų sūkių ir keisti sklendes tiems modeliams, kurie su jom problemų neturi (elementarus "do not touch working system" principas). Žmogui duota galva ant pečių ne tam, kad į pilvą neprilytų: pats nuspręs kaip jam geriau daryti, išklausęs visus UŽ ir PRIEŠ.

Priminsiu, kad forumas yra tam, kad keistis informacija, patirtimi. Čia nėra nei vieno žmogaus, kuris "žino viską". Todėl, diskusijos ir dalinimasis patirtimi yra sveikas ir naudingas dalykas visai forumo bendruomenei (iki nepradeda labiausiai forume maikę plėšantys isterikuoti kitus kaltindami maikės plėšymu). Dažniausiai bandymai užčiaupti kitokią nuomonę, neleisti jos išsakyti ar ją sumenkinti pasišaipymais tėra kažkieno silpnumas ir užmaskuoti nepilnavertiškumo kompleksai.

Mano atsakymas, Arunai B, į tavo klausimą yra toks: sklendžių tavo minimuose modeliuose nėra dėl tos pačios priežasties, dėl kurios jų nėra ir E90 325D modelyje. Tačiau, kodėl lygiagrečiai sklendės yra tos pačios kartos visoje likusioje dyzelinių variklių gamoje - modeliuose 318D, 320D, 330D, 335D - priežastį, tikiuosi, žinai ir ją visiems pasakysi (kuom jie tokie ypatingi, kad sklendes gavo, o 325D - ne?).

Taip pat, papildomas klausimas - gal gali forumiečiams paaiškinti, kodėl kai kuriuose ankstesniuose modeliuose swirl flaps yra AT versijoje, bet nėra MT versijoje?

Šitie atsakymai būtų daug kam įdomus ir, tikiuosi, tau į juos nebus sunku atsakyti?


StandartinėParašytas: 05 Bal 2013, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Visas sita skledziu itakos "bull shit" turbininiam motorui yra tai kad gamintojas galetu graziau atrodyti automobilio tech duomenu isklotineje kuria pateikia parduodama automobili. Praktiskai tokios ytakos kaip sklendziu buvimo ar ne niekas nepajaus, nei to vadinamo suskimomo momento praradimo ar kuro sanaudu. As asmeniskai i visa sita ziuriu is tos puses kad geriau investuoti i kitas automobilio vietas ji eksplotuojant nei i naujo isiurbimo kolektoriaus pirkima pradejus jom nefunkcionuoti kaip priklauso. Naujo tipo sklendes paliekam kol jos nepradeda leisti tepalu, arba ju gumos pradeda plisineti, tokiu atveju metam jas lauk ir dedam akles. Kas del seno tipo tai jas reik lupti lauk ir apie tai pridiskutuota pakankamai. Kas del naujo tipo sklendziu patikimumo tai jos luzinejimui atsparesnes, bet nesandarumui tai sakyciau dar net prastesnes nei seno tpo. Kiek as praleidziu pro savo garaza dyzeliniu motoru tai su naujesnio tipo sklendemis motorai 95% leidzia ir turi problem su jomis.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2013, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.05
Pranešimai:
34
Automobiliai:
e90,2006 318i
Sveiki gal galit man tiksliai atsakyt kur randasi isores temperaturos daviklis e90 318i?
ačiū


StandartinėParašytas: 08 Bal 2013, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.29
Amžius:
37
Pranešimai:
44
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 316 M43 95'
e90 320d M47N2 05'
Na dėl tų sklendžių nežinau, šiaip prieš išimant sakė, kad puikios būklės, net neapsitepalavusios, bet ale senesnio tipo.. Siūlė palikt, bet aš prisiskaitęs greit nusprendžiau imt lauk. Dar klausiau ar aklių nereik, tai teigė, kad čia tik pinigų švaistymas, ale viskas ten vietoje liks, tik slendžių tvirtinimo skylutes užsandarins varštais su kažkokių tai izoliatorių.. Kurį laiką tikrai jokių pokyčių nepastebėjau.

Bet dabar kita bėda.. Buvo atsiradęs nemalonus garsas iš variklio skyriaus, toks kalenimas. Jau kuo toliau važiavau tuo baisiau. Servise patikrino, alkūninio veleno skriemulys (demferis) blogas - pakeitė viskas gerai, garas dingo. Bet vėliau pastebėjau, kad kartais auto traukia gerai, kartais kažkokia buka. Kadangi tapau paranojiškas viskam, atrodo ir dėžė nebe taip dirba. Tolygiai ir greitai bėgėjantis tai nesijaučia perjunginėjimų, bet jei prie pavaros perjungimą staigiai atleidi gazą, ar pristabdai tai jaučiasi toks kaip smūgiavimas, tai būna ir prieš sustojant. Pats variklis prieš tai dirbo kaip bitutė, su akseleratorių atrodo ramiai, bet šaudavo kaip reikiant, o dabar jau reikia negailėt jei nori greičiau įsibėgėt ir kad traukia gerai tokių momentų ir nebėr. Variklio garsas taip pat netoks malonus, nors nuvažiavau 2-3tūkst.
Įdomu ar čia galėjo man demferis su kokiu alkūniniu velenu ir dėže pridaryt žalos ir nusiteikt rimtiem remontam?


StandartinėParašytas: 09 Bal 2013, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.06
Pranešimai:
19
Automobiliai:
BMW E90
to SPACEBAR... man tai simtas metu ka tu cia rasai kazkokia neaiske kalba... na gal tu teorikas ar kazkas panasaus knyggrauzys ar netgrauzys... bet PRAKTIKA kalba pati uz save, ir tas SPECAS tavo zinei tavo!!! tas sklendes veliau ima lauk, tik jau deja is neveikiancio variklio, bet manau sy karta buvau gretesnis uz jas :) ir jas ispirdolinau lauk ir del to esu laimingas kad bent nekils galvos skausmo del sklendziu, nes galesiu pagalvot apie kazka geresnio.... o kas ten gamino ar kazka, man simtas metu neydomu ir kas ko ir kiek isleido... man svarbu rezultatas :)
Pritariu Arunui B :) bent zmogus matosi ismano :)


StandartinėParašytas: 10 Bal 2013, 20:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Renatas31 > išorės temperatūros daviklis tavo mašinoje yra pr. bamperyje. Atrodo taip:
Paveikslėlis

MantinisX > kiekvienas pats pasirenkam kuom tikėt, o kuom ne. Nei tavęs, nei kitų, per prievartą neverčiu tikėti tuom, ką rašau.

BaLTs > kai išspręsi, parašyk. Įdomu kokia priežastis to. Tu tikras, kad tas bukumas atsirado po demferio problemų, o ne po sklendžių pakeitimo? Tavo atveju, kaip suprantu, įsuko varžtus į sklendės ašelės vietą, o sklendžių vidines dalis (kurios įsileidžia į kolektorių) tiesiog nupjovė - čia irgi būdas sutaupyti tiems, kas nenori blanking plates pirkti.


StandartinėParašytas: 15 Bal 2013, 14:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.11
Pranešimai:
5
tai kas kiek kilometru keicias tas bmw long life tepalas? vieni sako 25k, kiti 15k.


StandartinėParašytas: 15 Bal 2013, 23:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
BMW_kl rašė:
tai kas kiek kilometru keicias tas bmw long life tepalas? vieni sako 25k, kiti 15k.


Viskas priklauso nuo tautos tupumo. Pvz anglai durnesni uz vokiecius tai jiems keiciam tepalus kas 30k t.y. Skaitliukus nustatom. vokieciam siek tiwk maziau 15k matomai gudresni jie neina taip lengvai prigaut ju.


StandartinėParašytas: 16 Bal 2013, 09:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.11
Pranešimai:
5
Arunas B rašė:

Viskas priklauso nuo tautos tupumo. Pvz anglai durnesni uz vokiecius tai jiems keiciam tepalus kas 30k t.y. Skaitliukus nustatom. vokieciam siek tiwk maziau 15k matomai gudresni jie neina taip lengvai prigaut ju.

:D o kas kiek priklauso? berods bc skaitliukas kas 25k servisa raso.


StandartinėParašytas: 16 Bal 2013, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
~15k Km


StandartinėParašytas: 16 Bal 2013, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Arunas B rašė:
~15k Km


Pritariu. Jei myli savo automobilį ir saugai jo širdį reikia keisti kas 15 tūkst. km. Nesvarbu , kad long life deklaruoja 30 tūkst.


StandartinėParašytas: 17 Bal 2013, 10:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.11
Pranešimai:
5
o tai kas geriau, pirkt kokį mobil esp formula su tuo 04 standartu, ar originalų bmw? beje, kitose parduotuvėse tas originalus bmw 2x pigiau nei krastoj. kaip žinot ar ten ne koks fake?


StandartinėParašytas: 19 Bal 2013, 02:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.02
Amžius:
47
Pranešimai:
15
Miestas:
Sandgerdi ( IS )
Automobiliai:
E90 320i '05
turiu ir as jums viena klausima
kas kiek laiko reikia keisti automatines greiciu dezes tepala ?
kazkaip amzinas tepalas manes neitikino :D


StandartinėParašytas: 19 Bal 2013, 10:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.04.11
Pranešimai:
5
grinius rašė:
turiu ir as jums viena klausima
kas kiek laiko reikia keisti automatines greiciu dezes tepala ?
kazkaip amzinas tepalas manes neitikino :D

80000-100000. O kas tau sake kad automate tepalas amzinas? Taip ir sugenda paskui tos dezes :)


StandartinėParašytas: 19 Bal 2013, 10:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.04.02
Amžius:
47
Pranešimai:
15
Miestas:
Sandgerdi ( IS )
Automobiliai:
E90 320i '05
patikek , yra net servisu kurie tuo tiki :D ( zinoma ne Lietuvoje )
kai man pasake , kad sioms dezems tereikia tik dapylti , vos nesusijuokiau garsiai .
bet kadangi negavau servise negavau atsakymo - paklausti nusprendziau pas zmones , kurie zino kaip priziureti savo automobilius


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 539 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 36  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery