Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[9x] n52, n53, n54 , n55 bedos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=60&t=142915 |
Puslapis 3 iš 7 |
Autorius: | Davincis [ 02 Bal 2016, 20:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Pamiselis rašė: Tai supratau ,kad mazdaug paklausia ko reikia ir kiek pinigu gali skirt ir duoda tau pavadinima kuri iperki.. Dabar butent del 335i su kuriuo pats vaziuoji , (vasaros uzgaida mano) cia savininku klaida ,kad turbinas uzsilenkia prie 140-180 tukst ridos ? tepalus per velai keicia ? tepimas ar kas ten blogai su jais? Turiu daugiau ka zinoti ? E93 sveria ~200kg daugiau uz E92 ,vaziuokle nebus ,kad issiziosiu kaip prades kas bildet ,ta prasme kitokia ? apskritai 140-180 sitam motorui jau skaitosi didele rida:) Turbinos cia sudetingos, vandeniu ausinamos, tepalo nubegimai hemarojiski, vidiniai wesgate, dazniausiai niekas nekeicia ju jau i OEM:) Prie tokios ridos jei dar nekeista, tikrai reiks pasikeist visus purkstukus ir visas babinas, voztuvu dangtelio tarpine, visa alsuoklyna:) Kas liecia vaziuokle, nieks neissiskes pas cabrio:) Siaip lepus motorai, prieziuros tikrai reikalaujantis, jei pries tai buves savininkas nelabai draugavo su technika tai problemu gali but nemazai:) Ypac jei prie tokios ridos dar nebus valyti isiurbimo kanali tai turetu ta masina isukt kokius 220ag:D |
Autorius: | Marius. [ 02 Bal 2016, 20:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
O tu jau išsivalei? |
Autorius: | Davincis [ 02 Bal 2016, 20:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Marius. rašė: O tu jau išsivalei? Dar ne, tada kai snekejom tai taremes kad balandzio menesi uzsiimsim valymis:) nera dar man toks degantis dalykas, bet pasidaryt reikia:) |
Autorius: | Marius. [ 02 Bal 2016, 20:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Padaryk foto, įdomu kiek ten pritukę pas tave bus su tokia rida po lietuviško kuro Man reiks pasidaryti ir tik jaučiu kai montuosiu koliką prie to pačio. |
Autorius: | Pamiselis [ 02 Bal 2016, 21:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Na man viduriukas buvo ~80 ir pan rida ,norisi dar to bmw kvapo isedus,tik geriau butu vaziuoti ,o ne klupot prie tos masinos tik ka daugiau vietoj to 335i ziuret kaip varianta ,kad ties vienu nelikt ? 645i ,650i ? audi a5 ? su 330i isties dziaugiausi iki to taksejimo,visiems akys issoka del kuro sanaudu ,bet nors remontuot nereikejo ir vaziuoji. |
Autorius: | spacebar [ 03 Bal 2016, 11:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Purkštuku feilai susiję ne su rida, o su gamybos broku. Neveltui juos bmw keičia nemokamai ir kartais net apynaujam auto. Visada galima nuvažiuot i krasta ir pasidaryti patikrą (99%, kad ji ir taip jau bus padaryta ankstesnio savininko). Jokios ten turbos neišlekia prie 140-180. Yra wastegate problema(kuri neturi įtakos performance'ui, tik nervina garsas), kuri vėlgi pasireiškia nepriklausomai nuo ridos (kurią krasta irgi nemokamai šalina iki 80k mls ridos), bet tai nėra nieko daugiau blogo su tom turbom - jos daug paprastesnės ir ištvermingesnės (nėra jokių kintamų geometrijų ir pan., kas dažnai dyzelių turbose užsilenkia anksčiau už pačią turbą) nei dyzelių, o kiek pastarieji nuvažiuoja patys žinot. Kanalų valymas žinoma dalykas geras ir naudingas, bet prie 80k ridos jų valymas lygiai toks pats kaip ir prie 200k. |
Autorius: | Davincis [ 03 Bal 2016, 14:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Purkstukus rekomenduoja keist kas 100k km, juos benzas sueda paprasciusiai, nesvarbu po recall ar pries. Dyzeliu purkstukus tepa dyzelis kaip tepalas, benzinas tiesiog grauzia. Turbinos eina kartu su kolektorium ir yra apgailetino dydzio... Tepalo nubegimas padarytas per kilpa, kas jei naudos tikrai neduoda, plius temparaturos visai kitos ir jos issitasko zymiai greiciau nei dyzelio... Apskritai n54/n55 del ekologinos su stock map eina liesiu misiniu del co emisiju, kas reiskia dideles egt... |
Autorius: | Davincis [ 04 Bal 2016, 00:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
As tepalo daugiau 130 laipsniu neuzleidziu, nors tepalai supilti tinkami kurie puikiai veiktu ir ties aukstesnem ribom, tiesiog inkstintas ties ~135 jau numetineti gaza:) O ka kalbet pirmiesiems n54tiem kurie neturi net tepalo radijatoriaus:D |
Autorius: | spacebar [ 04 Bal 2016, 01:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Faktiškai tik '06 gamybos ir esu matęs be, paskui iškart pataisė. Bet net jei ir nėra - įsidėti paprasta - tepalo filtro korpusą pakeiti ir radiatorių (kad ir aftermarket), problem solved |
Autorius: | Davincis [ 04 Bal 2016, 02:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
spacebar rašė: Faktiškai tik '06 gamybos ir esu matęs be, paskui iškart pataisė. Bet net jei ir nėra - įsidėti paprasta - tepalo filtro korpusą pakeiti ir radiatorių (kad ir aftermarket), problem solved Bet ka ir sakau, nusipirkes koks iolikinis uz tevelio pinigus, gi nepasidarys:D Reikia bent kazkiek jau raukti:D |
Autorius: | spacebar [ 04 Bal 2016, 10:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Kai peršoks kelis kartus į limp mode, pasidomės |
Autorius: | Kaltas [ 04 Bal 2016, 23:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [9x] n52, n53, n54 , n55 bedos |
Na ka vakar apturejau water temperature too high ant N52.Viskas vyko uzmiescio kelyje,issoko geltonas ispejimas,atsuku peciuka-peciukas pucia salta ora,ieskom kur stoti-raudona lempa,metam laisva begi ir riedam,raudona keicia geltonas,sustojam virsutines slangos saltos.Greitai gesinam kol neuzkaito,kazkas suburbuliavo lyg butu oro kamstis(su sistema nieko nedaryta 2 metai).visa laika ijungta rest funkcija,Ieinu i slapta meniu temperatura ~95 uzkuriu,peciukas pradeda pusti silta ora,stebiu temperatura bandau judeti,viskas tvarkoje,gryztu namo ivairiais rezimais viskas tvarkingai.Pajungiu inpa ira klaida 2E84 Electrical cooling pump, communication istrynu dingsta,palaukiam pravesta,atsukam issipletimo bakeli su inpa ijungiam vandens pompa keliais rezimais ciurksle pareina veikia..Uzkaitinam iki 95 paleidziam bleed testa viskas atrodo tvarkinga ir veikia kaip turi buti.Sendiena pasivazineta visada stebint temperatura,tai po uzmiescio ivaziavus i miesta ramiu rezimu temperatura nepasiekia 90+ prastoveta 10-15minuciu ant laisvu apsuku peciukas 1padetyje temperatura nustatyta 21,5 nepakylo virs 85 kieme 13 laipsniu silumos.praskanavus su inpa vel ismeta klaida 2E84 Electrical cooling pump, communication (engine stop) (0rpm). Gal buvo uzstriges termostatas ir susibiesino ? turbut ir pompa skaiciuoja paskutinius km,rytoj bandysim apziureti ar visos fyskes vietose. Visa laik galvojau jog jei jau pareis pompa mirs vienu kartu. Uzsakyta nauja pompa,esat gal kas keite termostato vidurius ir palyke sena korpusa ? Masina prabegus 70k myliu |
Puslapis 3 iš 7 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |