Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E90] Keletas naujoko klausimų
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=60&t=116857
Puslapis 336

Autorius:  donce258 [ 09 Kov 2013, 23:33 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

zazoo rašė:
Dėl info - tikrai nėra už ką. Dėl sklendžių, Krastoj paaiškino, kad sklendės reikalingos tam, kad sudeginant suodžius sumažintų paduodamo oro kiekį.


Ne, tam yra droseline sklende pries kolektoriu. Kam tada i slyvas dejo kur dpf dar toli grazu nebuvo?

Autorius:  Arunas B [ 09 Kov 2013, 23:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

zazoo rašė:
Dėl sklendžių, Krastoj paaiškino, kad sklendės reikalingos tam, kad sudeginant suodžius sumažintų paduodamo oro kiekį.



Jau nusibodo tos nesamones, gal reik nusiust jiems koki laiska kad pasiustu savo darbuotojus i apmokymus.

Autorius:  Džiunglių Šniūrs [ 10 Kov 2013, 00:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Krasta kaip visada, savam stiliui :mrgreen:

Autorius:  Zilva's [ 03 Bal 2013, 18:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Sveiki, prie tų pačių naujoko klausimų norėčiau paklausti.

E90, 2005, 2l d, 120kw.
Užgesinus variklį jis skleidžia garsą tokį lyg cipimas kažkas pan, žodžiu dirba jis. Išsijungia ir po kelių minučių vėl įsijungia ir dirba. Po ilgesnio laiko netikrinau, bet įsėdus į šaltą mašiną lygtais įsijungia vėl, gal būt koks daviklis nušokęs? O gali būt dar iškrovinėja kažkiek akumuliatorių? Ir ką manot jei vis dar stovi orginalus BMW akumuliatorius?

Va šitas:

http://www.part.lt/img/4427509b7f68486dcb23e2a4f405cea6466.jpg

Autorius:  spacebar [ 04 Bal 2013, 00:10 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Zilva > gal po užgesinimo tu girdėjai darinėjamas salono ventiliacijos sklendes arba afterrun water pump'os garsus? Nelabai aišku iš tavo aprašo kas ten per garsai. Be to - negražu užgrobti kito žmogaus topic`ą ;)

BaLTs > aš asmeniškai nerekomenduoju išiminėti sklendžių E9x modeliams. Čia "swirl flaps blanking plates" gamintojų ir montuotojų išpūstas burbulas dar nuo E46 laikų, paremtas vairuotojo baime ir gąsdinimais "geriau nerizikuok, išleisk 200 Lt ir būk tikras, nei paskui verk dėl remonto už 2000 Lt".

Aš išėmiau sklendes pasidavęs šitai psichozei ir jau gailiuosi. Žemesniuose sūkiuose išlindo duobė, kuri ryškesnė esant geros būklės DPF`ui (clog`intas DPF`as sukuria didesnį atgalinį slėgį "backpressure", dėl ko duobė prie žemų sūkių išėmus swirl flaps'us jaučiasi ne visiems). Verta paminėti, kad tiek Krasta, tiek BMW e9x kartos varikliuose swirl flaps nėra pažymėjusi jokiu "know issue" arba "service bulletin" - gal ne veltui?

Be to, kas matė, kaip atrodo E9x išimtos sklendės, puikiai žino, kuo jos skiriasi nuo bug`ovų ankstesnės kartos sklendžių. Tad, pažiūrėk kas skleidžia tas erezijas ir baimes ir bus iškart aišku ;) (apie 'swirl flaps' gali rasti internete istoriją, kai petrolhead'as, bandydamas pats pasikeisti sklendes, įmetė į variklį detalių, o paskui bandė atsakyti savo merginai į klausimą "kodėl reikėjo taisyti sveiką mašiną, jeigu jai viskas buvo gerai ir galiausiai su ta mašina nebegalima net važiuoti?" - LOL)

Dėl termostatų - gerai padarei, kad pasikeitei iškart abu. Nematau prasmės keisti vieną, ne kalnus kainuoja, o gauni garantiją, kad dabar su termostatais viskas OK. Vienintelis kas mane šiek tiek neramina - ar servisai (neautorizuoti) tikrai moka tinkamai nuorinti aušinimo sistemą po jos ardymo...

Autorius:  Amigo [ 04 Bal 2013, 00:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

spacebar rašė:
Zilva > gal po užgesinimo tu girdėjai darinėjamas salono ventiliacijos sklendes arba afterrun water pump'os garsus? Nelabai aišku iš tavo aprašo kas ten per garsai. Be to - negražu užgrobti kito žmogaus topic`ą ;)

BaLTs > aš asmeniškai nerekomenduoju išiminėti sklendžių E9x modeliams. Čia "swirl flaps blanking plates" gamintojų ir montuotojų išpūstas burbulas dar nuo E46 laikų, paremtas vairuotojo baime ir gąsdinimais "geriau nerizikuok, išleisk 200 Lt ir būk tikras, nei paskui verk dėl remonto už 2000 Lt".

Aš išėmiau sklendes pasidavęs šitai psichozei ir jau gailiuosi. Žemesniuose sūkiuose išlindo duobė, kuri ryškesnė esant geros būklės DPF`ui (clog`intas DPF`as sukuria didesnį atgalinį slėgį "backpressure", dėl ko duobė prie žemų sūkių išėmus swirl flaps'us jaučiasi ne visiems). Verta paminėti, kad tiek Krasta, tiek BMW e9x kartos varikliuose swirl flaps nėra pažymėjusi jokiu "know issue" arba "service bulletin" - gal ne veltui?

Be to, kas matė, kaip atrodo E9x išimtos sklendės, puikiai žino, kuo jos skiriasi nuo bug`ovų ankstesnės kartos sklendžių. Tad, pažiūrėk kas skleidžia tas erezijas ir baimes ir bus iškart aišku ;) (apie 'swirl flaps' gali rasti internete istoriją, kai petrolhead'as, bandydamas pats pasikeisti sklendes, įmetė į variklį detalių, o paskui bandė atsakyti savo merginai į klausimą "kodėl reikėjo taisyti sveiką mašiną, jeigu jai viskas buvo gerai ir galiausiai su ta mašina nebegalima net važiuoti?" - LOL)

Dėl termostatų - gerai padarei, kad pasikeitei iškart abu. Nematau prasmės keisti vieną, ne kalnus kainuoja, o gauni garantiją, kad dabar su termostatais viskas OK. Vienintelis kas mane šiek tiek neramina - ar servisai (neautorizuoti) tikrai moka tinkamai nuorinti aušinimo sistemą po jos ardymo...


Pacios sklendes tvirtos, bet po tam tikro laiko pradeda atsilupineti guma aplink jas ir sukrenta vidun.Is to irgi bedu isplaukia... Ir dar pasakyk kad pro jas tepalo nevaro... visas variklis kaip apvemtas buna nuo tu sklendziu...

Autorius:  spacebar [ 04 Bal 2013, 12:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Amigo, tai kaip ir sutariam, kad sklendės neįkris (ant ko "joja" swirl flaps blanking plates pardavėjai ir montuotojai), nes jos yra ženkliai geriau padarytos nei pirminė sklendžių versija, su kuria buvo daug bėdų (ir kurios iš tikro krisdavo į variklius). Sutinku, kad blogiausiu atveju - gali įkristi sklendžių gumavimo atplaišėlės.

Tačiau, nors smulkūs gumos gabaliukai (atplaišėlės) gali su laiku nubyrėti, siūlyčiau to nedramatizuoti - variklis nuo to nei subyrės, nei kas nors jam atsitiks - elementariai sudegs gumos atplaišėlės ir tiek (t.y. tas gumos kiekis yra ant tiek santykinai mažas su visu kitu šūdu kuris patenka per oro paėmimo traktą, kad dėl to išiminėti sklendes būtų absurdiška).

Kas liečia tepalo patekimą pro sklendes - nelabai supratau, kuo čia dėtos sklendės? Turi galvoje, kad pro sklendžių ašeles patenka tepalas iš išorės? Jei taip, kaip jis išorėje atsiranda? Ar čia ne apie tą patį kalbam?

Autorius:  Amigo [ 04 Bal 2013, 13:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

telapa varo lauk pro aseles ir pacias sklendes. idedi zagluskes, nusiplauni varikli ir pamirsti tepalu leidima.

Autorius:  spacebar [ 04 Bal 2013, 15:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Dabar supratau - tu rašei apie tepalo patekimą į išorę pro ašelių tarpiklius.
Tas dalykas sprendžiamas labai paprastai - pakeičiami tarpikliai ir jokio prasisunkimo.
Kiek teko matyti užsienio forumuose, tai čia nėra labai dažnas reiškinys.
Pavyzdžiui, pas mane iš viso buvo švaru.

Autorius:  Arunas B [ 04 Bal 2013, 17:03 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

spacebar rašė:
Dabar supratau - tu rašei apie tepalo patekimą į išorę pro ašelių tarpiklius.
Tas dalykas sprendžiamas labai paprastai - pakeičiami tarpikliai ir jokio prasisunkimo.
Kiek teko matyti užsienio forumuose, tai čia nėra labai dažnas reiškinys.
Pavyzdžiui, pas mane iš viso buvo švaru.

Nešnekėk nesamoniu apie tuos tarpiklius nera ten ka keist, arba desi nauja kolektoeiu arba akles, o kas pigiau nemanau kad reik aiskinti.

Autorius:  MantinisX [ 04 Bal 2013, 19:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

isemes sklendes jau pralekiau apie 60 000 km. ir nejauciu jokiu, nei duobiu ar kazkokiu kitu nesamoniu, man nusilauze graziai sklendes ir niekur nevaro nei tepalo nei ko, manykim ir toliau bus ore, bet tos sklendes, manau, simtas metu nereikalindos pritariu kitiems :)
specas sake: turbynki ir sklendes tai tiek susija kaip rusas su babajum :) ir dar sake jai kam duobiu atsiranda tai tegul uzsilygina ;)

Autorius:  3AKOH77 [ 04 Bal 2013, 21:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Jus man duokit bent viena logiska paaiskinima, jog isemus sklendes atsirado kazkokios 'duobes' ar pan., kaip kad cia snekama...
Sklendes, EGR, DPF salini lauk ir pajunti skirtuma. I teigiama puse.
Daugiau nera cia ko atradinet dvirati.

Autorius:  spacebar [ 05 Bal 2013, 00:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

3AKOH77 > "Swirl flap purpose is to ensure that the air entering the cylinder is sufficiently turbulent for good fuel-air mixing even at low engine speeds. This aids in reducing certain toxic emissions and may also improve low-end power and torque."

Arunas B > nekalbu apie tai "kas pigiau". Jei vadovautis požiūriu "pigiau", tai ir pirkęs būtum ne BMW, o kokią nors kitą, ženkliai pigiau išlaikomą markę. Nematau prasmės "drakoninti" sveiką automobilį jei detalė sveika ir puikiai veikia (arba lengvai sutvarkoma).

MantinisX > "aglasite ves spisak" - kas tas "specas"? Gal tas "specas" žino, kodėl BMW gamykla sklendes visgi dėjo, jeigu tai yra papildomi gamybos kaštai, o vartotojas dažnai apie tas sklendes net negirdėjęs (jei girdėjęs net nelabai supranta jų prasmės, reiškia, už tai papildomų babkių nepaimsi) bei į taršos emisijas telpama be jų. Paaiškinimas welcome :)

p.s. "duobių išlyginimas" sprendžiamas individualiu remap`u ant dyno - ką ir padarysiu, jei dar bus noro.

Autorius:  Arunas B [ 05 Bal 2013, 01:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Dar vienas maikes plešytojas atsirado. Ka tu čia nori parodyti mums kad daug užsienio forumu perskaitei ir informacijos google pakankamai prisirinkai ar kaip? Jei toks mandras tad paaiskink kodel butent pas x5 e53 ir e60 525d lci sklendžiu nera?

Autorius:  FrodNex [ 05 Bal 2013, 08:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E90] Keletas naujoko klausimų

Arunas B rašė:
Dar vienas maikes plešytojas atsirado. Ka tu čia nori parodyti mums kad daug užsienio forumu perskaitei ir informacijos google pakankamai prisirinkai ar kaip? Jei toks mandras tad paaiskink kodel butent pas x5 e53 ir e60 525d lci sklendžiu nera?

+1,pastatei i pavesi :)

Puslapis 336 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/