Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Bir 2024, 15:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 539 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Kov 2013, 23:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.10.16
Amžius:
35
Pranešimai:
1350
Automobiliai:
E60 525d
zazoo rašė:
Dėl info - tikrai nėra už ką. Dėl sklendžių, Krastoj paaiškino, kad sklendės reikalingos tam, kad sudeginant suodžius sumažintų paduodamo oro kiekį.


Ne, tam yra droseline sklende pries kolektoriu. Kam tada i slyvas dejo kur dpf dar toli grazu nebuvo?


StandartinėParašytas: 09 Kov 2013, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
zazoo rašė:
Dėl sklendžių, Krastoj paaiškino, kad sklendės reikalingos tam, kad sudeginant suodžius sumažintų paduodamo oro kiekį.



Jau nusibodo tos nesamones, gal reik nusiust jiems koki laiska kad pasiustu savo darbuotojus i apmokymus.


StandartinėParašytas: 10 Kov 2013, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Krasta kaip visada, savam stiliui :mrgreen:


StandartinėParašytas: 03 Bal 2013, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.19
Amžius:
30
Pranešimai:
70
Automobiliai:
E90 05'
Nikas:
Zilva
Sveiki, prie tų pačių naujoko klausimų norėčiau paklausti.

E90, 2005, 2l d, 120kw.
Užgesinus variklį jis skleidžia garsą tokį lyg cipimas kažkas pan, žodžiu dirba jis. Išsijungia ir po kelių minučių vėl įsijungia ir dirba. Po ilgesnio laiko netikrinau, bet įsėdus į šaltą mašiną lygtais įsijungia vėl, gal būt koks daviklis nušokęs? O gali būt dar iškrovinėja kažkiek akumuliatorių? Ir ką manot jei vis dar stovi orginalus BMW akumuliatorius?

Va šitas:

http://www.part.lt/img/4427509b7f68486dcb23e2a4f405cea6466.jpg


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Zilva > gal po užgesinimo tu girdėjai darinėjamas salono ventiliacijos sklendes arba afterrun water pump'os garsus? Nelabai aišku iš tavo aprašo kas ten per garsai. Be to - negražu užgrobti kito žmogaus topic`ą ;)

BaLTs > aš asmeniškai nerekomenduoju išiminėti sklendžių E9x modeliams. Čia "swirl flaps blanking plates" gamintojų ir montuotojų išpūstas burbulas dar nuo E46 laikų, paremtas vairuotojo baime ir gąsdinimais "geriau nerizikuok, išleisk 200 Lt ir būk tikras, nei paskui verk dėl remonto už 2000 Lt".

Aš išėmiau sklendes pasidavęs šitai psichozei ir jau gailiuosi. Žemesniuose sūkiuose išlindo duobė, kuri ryškesnė esant geros būklės DPF`ui (clog`intas DPF`as sukuria didesnį atgalinį slėgį "backpressure", dėl ko duobė prie žemų sūkių išėmus swirl flaps'us jaučiasi ne visiems). Verta paminėti, kad tiek Krasta, tiek BMW e9x kartos varikliuose swirl flaps nėra pažymėjusi jokiu "know issue" arba "service bulletin" - gal ne veltui?

Be to, kas matė, kaip atrodo E9x išimtos sklendės, puikiai žino, kuo jos skiriasi nuo bug`ovų ankstesnės kartos sklendžių. Tad, pažiūrėk kas skleidžia tas erezijas ir baimes ir bus iškart aišku ;) (apie 'swirl flaps' gali rasti internete istoriją, kai petrolhead'as, bandydamas pats pasikeisti sklendes, įmetė į variklį detalių, o paskui bandė atsakyti savo merginai į klausimą "kodėl reikėjo taisyti sveiką mašiną, jeigu jai viskas buvo gerai ir galiausiai su ta mašina nebegalima net važiuoti?" - LOL)

Dėl termostatų - gerai padarei, kad pasikeitei iškart abu. Nematau prasmės keisti vieną, ne kalnus kainuoja, o gauni garantiją, kad dabar su termostatais viskas OK. Vienintelis kas mane šiek tiek neramina - ar servisai (neautorizuoti) tikrai moka tinkamai nuorinti aušinimo sistemą po jos ardymo...


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
spacebar rašė:
Zilva > gal po užgesinimo tu girdėjai darinėjamas salono ventiliacijos sklendes arba afterrun water pump'os garsus? Nelabai aišku iš tavo aprašo kas ten per garsai. Be to - negražu užgrobti kito žmogaus topic`ą ;)

BaLTs > aš asmeniškai nerekomenduoju išiminėti sklendžių E9x modeliams. Čia "swirl flaps blanking plates" gamintojų ir montuotojų išpūstas burbulas dar nuo E46 laikų, paremtas vairuotojo baime ir gąsdinimais "geriau nerizikuok, išleisk 200 Lt ir būk tikras, nei paskui verk dėl remonto už 2000 Lt".

Aš išėmiau sklendes pasidavęs šitai psichozei ir jau gailiuosi. Žemesniuose sūkiuose išlindo duobė, kuri ryškesnė esant geros būklės DPF`ui (clog`intas DPF`as sukuria didesnį atgalinį slėgį "backpressure", dėl ko duobė prie žemų sūkių išėmus swirl flaps'us jaučiasi ne visiems). Verta paminėti, kad tiek Krasta, tiek BMW e9x kartos varikliuose swirl flaps nėra pažymėjusi jokiu "know issue" arba "service bulletin" - gal ne veltui?

Be to, kas matė, kaip atrodo E9x išimtos sklendės, puikiai žino, kuo jos skiriasi nuo bug`ovų ankstesnės kartos sklendžių. Tad, pažiūrėk kas skleidžia tas erezijas ir baimes ir bus iškart aišku ;) (apie 'swirl flaps' gali rasti internete istoriją, kai petrolhead'as, bandydamas pats pasikeisti sklendes, įmetė į variklį detalių, o paskui bandė atsakyti savo merginai į klausimą "kodėl reikėjo taisyti sveiką mašiną, jeigu jai viskas buvo gerai ir galiausiai su ta mašina nebegalima net važiuoti?" - LOL)

Dėl termostatų - gerai padarei, kad pasikeitei iškart abu. Nematau prasmės keisti vieną, ne kalnus kainuoja, o gauni garantiją, kad dabar su termostatais viskas OK. Vienintelis kas mane šiek tiek neramina - ar servisai (neautorizuoti) tikrai moka tinkamai nuorinti aušinimo sistemą po jos ardymo...


Pacios sklendes tvirtos, bet po tam tikro laiko pradeda atsilupineti guma aplink jas ir sukrenta vidun.Is to irgi bedu isplaukia... Ir dar pasakyk kad pro jas tepalo nevaro... visas variklis kaip apvemtas buna nuo tu sklendziu...

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Amigo, tai kaip ir sutariam, kad sklendės neįkris (ant ko "joja" swirl flaps blanking plates pardavėjai ir montuotojai), nes jos yra ženkliai geriau padarytos nei pirminė sklendžių versija, su kuria buvo daug bėdų (ir kurios iš tikro krisdavo į variklius). Sutinku, kad blogiausiu atveju - gali įkristi sklendžių gumavimo atplaišėlės.

Tačiau, nors smulkūs gumos gabaliukai (atplaišėlės) gali su laiku nubyrėti, siūlyčiau to nedramatizuoti - variklis nuo to nei subyrės, nei kas nors jam atsitiks - elementariai sudegs gumos atplaišėlės ir tiek (t.y. tas gumos kiekis yra ant tiek santykinai mažas su visu kitu šūdu kuris patenka per oro paėmimo traktą, kad dėl to išiminėti sklendes būtų absurdiška).

Kas liečia tepalo patekimą pro sklendes - nelabai supratau, kuo čia dėtos sklendės? Turi galvoje, kad pro sklendžių ašeles patenka tepalas iš išorės? Jei taip, kaip jis išorėje atsiranda? Ar čia ne apie tą patį kalbam?


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.10
Pranešimai:
363
telapa varo lauk pro aseles ir pacias sklendes. idedi zagluskes, nusiplauni varikli ir pamirsti tepalu leidima.

_________________
Average is failure


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 15:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Dabar supratau - tu rašei apie tepalo patekimą į išorę pro ašelių tarpiklius.
Tas dalykas sprendžiamas labai paprastai - pakeičiami tarpikliai ir jokio prasisunkimo.
Kiek teko matyti užsienio forumuose, tai čia nėra labai dažnas reiškinys.
Pavyzdžiui, pas mane iš viso buvo švaru.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 17:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
spacebar rašė:
Dabar supratau - tu rašei apie tepalo patekimą į išorę pro ašelių tarpiklius.
Tas dalykas sprendžiamas labai paprastai - pakeičiami tarpikliai ir jokio prasisunkimo.
Kiek teko matyti užsienio forumuose, tai čia nėra labai dažnas reiškinys.
Pavyzdžiui, pas mane iš viso buvo švaru.

Nešnekėk nesamoniu apie tuos tarpiklius nera ten ka keist, arba desi nauja kolektoeiu arba akles, o kas pigiau nemanau kad reik aiskinti.


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 19:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.06
Pranešimai:
19
Automobiliai:
BMW E90
isemes sklendes jau pralekiau apie 60 000 km. ir nejauciu jokiu, nei duobiu ar kazkokiu kitu nesamoniu, man nusilauze graziai sklendes ir niekur nevaro nei tepalo nei ko, manykim ir toliau bus ore, bet tos sklendes, manau, simtas metu nereikalindos pritariu kitiems :)
specas sake: turbynki ir sklendes tai tiek susija kaip rusas su babajum :) ir dar sake jai kam duobiu atsiranda tai tegul uzsilygina ;)


StandartinėParašytas: 04 Bal 2013, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.29
Pranešimai:
43
Automobiliai:
[ex] e90 325d M57 '06
Jus man duokit bent viena logiska paaiskinima, jog isemus sklendes atsirado kazkokios 'duobes' ar pan., kaip kad cia snekama...
Sklendes, EGR, DPF salini lauk ir pajunti skirtuma. I teigiama puse.
Daugiau nera cia ko atradinet dvirati.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2013, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
3AKOH77 > "Swirl flap purpose is to ensure that the air entering the cylinder is sufficiently turbulent for good fuel-air mixing even at low engine speeds. This aids in reducing certain toxic emissions and may also improve low-end power and torque."

Arunas B > nekalbu apie tai "kas pigiau". Jei vadovautis požiūriu "pigiau", tai ir pirkęs būtum ne BMW, o kokią nors kitą, ženkliai pigiau išlaikomą markę. Nematau prasmės "drakoninti" sveiką automobilį jei detalė sveika ir puikiai veikia (arba lengvai sutvarkoma).

MantinisX > "aglasite ves spisak" - kas tas "specas"? Gal tas "specas" žino, kodėl BMW gamykla sklendes visgi dėjo, jeigu tai yra papildomi gamybos kaštai, o vartotojas dažnai apie tas sklendes net negirdėjęs (jei girdėjęs net nelabai supranta jų prasmės, reiškia, už tai papildomų babkių nepaimsi) bei į taršos emisijas telpama be jų. Paaiškinimas welcome :)

p.s. "duobių išlyginimas" sprendžiamas individualiu remap`u ant dyno - ką ir padarysiu, jei dar bus noro.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2013, 01:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dar vienas maikes plešytojas atsirado. Ka tu čia nori parodyti mums kad daug užsienio forumu perskaitei ir informacijos google pakankamai prisirinkai ar kaip? Jei toks mandras tad paaiskink kodel butent pas x5 e53 ir e60 525d lci sklendžiu nera?


StandartinėParašytas: 05 Bal 2013, 08:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.17
Pranešimai:
508
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 2008m
BMW e91 2007m
BMW E38 2000m
Arunas B rašė:
Dar vienas maikes plešytojas atsirado. Ka tu čia nori parodyti mums kad daug užsienio forumu perskaitei ir informacijos google pakankamai prisirinkai ar kaip? Jei toks mandras tad paaiskink kodel butent pas x5 e53 ir e60 525d lci sklendžiu nera?

+1,pastatei i pavesi :)

_________________
Nelėk greičiau,nei tavo angelas lekia.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 539 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery