Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Gru 2024, 23:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Spa 2017, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Prikabintas failas:
DDE6.0_en.pdf [283.24 KiB]
Atsisiųsta 669 kartus(ų)

Prikabintas failas:
DDE7.0_en.pdf [321.02 KiB]
Atsisiųsta 1196 kartus(ų)

Prikabintas failas:
DDE7.0_ru.pdf [339.28 KiB]
Atsisiųsta 372 kartus(ų)


StandartinėParašytas: 27 Spa 2017, 08:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2017.07.30
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E90 320d '07
tomaxsas rašė:
Kaip ir sakiau, vartys internetus, bet vartotojo instrukcijos gink dieve nepaskaitys.

O tu postinsi kelis kartus į temą, bet gink dieve neparašysi nieko naudingo. =D>

kajus rašė:
Kaitint pradeda atidarius dureles. Jeigu greit isokes i masina kursi kartais pamatysi ismes spirale žvakiu ekrane porai sekundžiu ir tada sukt prades starteri. Nereik jokiu startu is anksto spaust. Kad ir -25 lauke isedai i masina ikisai rakteli spaudi start burpt ir dyrba. Aisku jei viskas tvarkoj :mrgreen:

Ačiū už informatyvų atsakymą!

kiesha rašė:
Prikabintas failas:
DDE6.0_en.pdf

Prikabintas failas:
DDE7.0_en.pdf

Prikabintas failas:
DDE7.0_ru.pdf

Ačiū labai!


StandartinėParašytas: 27 Spa 2017, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
"Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on." - tai čia taip išeina, kad jei labai šalta, galima degimą įjungti ir palaukti, nes taip dar papildomai 10 sekundžių kaitina?


StandartinėParašytas: 27 Spa 2017, 14:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.20
Pranešimai:
4180
Automobiliai:
E60 535d M57N2 '08
E46T 320d M47N '04
E88 120d N47 '12
Šiaip jei su knopke kuriasi, tai ir nekuria iš karto kol nesuveikia pašildymo tas pradinis ciklas.


StandartinėParašytas: 27 Spa 2017, 22:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
Pumper rašė:
"Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on." - tai čia taip išeina, kad jei labai šalta, galima degimą įjungti ir palaukti, nes taip dar papildomai 10 sekundžių kaitina?

Bent rusiskai raso, kad 10s laike dar karta kaitina zvakes.....
Prikabintas failas:
DDE6.0_ru.pdf [292.44 KiB]
Atsisiųsta 493 kartus(ų)


StandartinėParašytas: 31 Spa 2017, 14:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
Žvakes kaitina kiekvieną kartą atidarius dureles (todėl pvz. jei pas tave silpnas akumas ir sugalvoji kur nors prie ežero vaikščiot į mašiną belekiek kartų tik šiaip kažko pasiimt, gali mašina nustebint ir nebeužsikurt). Žvakės "momentinės" (ar kaip čia jas pavadint), žodžiu kaista jos labai greitai todėl kiaulės uodegą pamatysi nebent prie didesnių šalčių (ašku ta proga žvakių kaina ne kaip opelio ar vw). Jeigu atrakinęs mašinos neužkuri, bet ir neužrakini, mašina dar kas kažkiek laiko pakaitina tas žvakes ir tik paskui užmiega ir laukia kol vėl bus atidarytos durelės.
Kažkada čia vienas pakaitinimo žvakių rėlių "auksarankis" su manim ginčijosi dėl to, kad žvakės kaitinamos nuo durų atidarymo, tai aš jam daug informacijos pateikiau, bet dabar kažkur pasimetė tas dokumentas o ir laiko nelabai turiu ieškot :)

Dar pamiršau paminėt, kad žvakes tam tikru algoritmu kaitina ir užkurtai mašinai.
Automobilis po užkūrimo purtytis neturi, bet reikia įvertint, kad užkūrimo sėkmę lemia ne vien žvakės ar jų relė, bet ir akumas, kuras, filtras ir t.t. ir pan.
Ir taip, jei po užkūrimo mygtuko nuspaudimo mašinos kompiuteris manys, kad dar reikia kaitinti žvakes prieš sukant starterį, ji taip ir darys (pripažįstu, jausmas keistokas, kai po mygtuko nuspaudimo variklio nesuka).


StandartinėParašytas: 07 Lap 2017, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2017.07.30
Pranešimai:
31
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E90 320d '07
kietas0 rašė:
Žvakes kaitina kiekvieną kartą atidarius dureles (todėl pvz. jei pas tave silpnas akumas ir sugalvoji kur nors prie ežero vaikščiot į mašiną belekiek kartų tik šiaip kažko pasiimt, gali mašina nustebint ir nebeužsikurt). Žvakės "momentinės" (ar kaip čia jas pavadint), žodžiu kaista jos labai greitai todėl kiaulės uodegą pamatysi nebent prie didesnių šalčių (ašku ta proga žvakių kaina ne kaip opelio ar vw). Jeigu atrakinęs mašinos neužkuri, bet ir neužrakini, mašina dar kas kažkiek laiko pakaitina tas žvakes ir tik paskui užmiega ir laukia kol vėl bus atidarytos durelės.
Kažkada čia vienas pakaitinimo žvakių rėlių "auksarankis" su manim ginčijosi dėl to, kad žvakės kaitinamos nuo durų atidarymo, tai aš jam daug informacijos pateikiau, bet dabar kažkur pasimetė tas dokumentas o ir laiko nelabai turiu ieškot :)

Dar pamiršau paminėt, kad žvakes tam tikru algoritmu kaitina ir užkurtai mašinai.
Automobilis po užkūrimo purtytis neturi, bet reikia įvertint, kad užkūrimo sėkmę lemia ne vien žvakės ar jų relė, bet ir akumas, kuras, filtras ir t.t. ir pan.
Ir taip, jei po užkūrimo mygtuko nuspaudimo mašinos kompiuteris manys, kad dar reikia kaitinti žvakes prieš sukant starterį, ji taip ir darys (pripažįstu, jausmas keistokas, kai po mygtuko nuspaudimo variklio nesuka).


Labai informatyviai. Dėkui! =D>


StandartinėParašytas: 01 Gru 2017, 09:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
40
Pranešimai:
3369
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Info is WDS:

Glowplug system DDE6.0
The glowplug system consists of the following components:

•DDE control unit

•electronic glowplug control unit

•quick-start glowplugs

•Bit serial data interface (BSD) and electrical leads

No glow-duration relay is fitted.

The quick-start glowplugs are designed for a voltage of between 5.3 and 7.8 Volts. In the initial heating stage, system voltage may also be applied for a short time.

The essential differences from the glowplug systems on previous models are as follows:

•control of the glowplugs is by pulse width modulation

•the glowplug relay has been dispensed with and its function taken over by electronic output stages on the glowplug control unit

•an emergency glowplug function has been introduced

•quick-start glowplugs have been introduced

•each of the four glowplug circuits can be diagnosed individually

To check the glow system, there are two adapter leads:

•1-pin, order number 13 6 470

•12-pin, order number 13 6 460
In conjunction with measurement box 26-pin, order number 61 1 459

Function
The glowplug control unit communicates with the DDE control unit via the bit serial data interface.

The required heating output is determined by the DDE control unit on the basis of the following operational parameters:

•Coolant temperature

•Vehicle voltage

Two other operational parameters determine the point at which glowplug function is activated and deactivated:

•Engine speed

•Injection volume

The DDE control unit transmits the heating request to the glowplug control unit via the bit serial data interface. The glowplug control unit puts the request into effect by activating the glowplugs by means of a pulse-width modulated signal. In addition, the glowplug control unit sends diagnostic and status information back to the DDE control unit.

Preheating
At coolant temperatures below 25 °C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25 °C.

Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0 °C.

After-heating
At coolant temperatures below 30 °C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.

Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on.

Troubleshooting
The DDE control unit monitors communication with the glowplug control unit. In the event of a fault on the bit serial data interface, the DDE control unit stores the following fault code:

•4203, Glowplug control unit, no communication via bit serial data interface

The glowplug control unit monitors activation of the individual glowplugs and is able to detect the following faults and store them for each glowplug:

•Short circuit to earth

•Break

•Excess temperature output stage

If the glowplug control unit detects a fault, it reports it to the DDE control unit which stores the fault in its fault memory.

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 24 Vas 2018, 17:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2018.02.24
Pranešimai:
2
Automobiliai:
e91 320d 120kw
sveiki,

Nekuriant naujos temos gal kas pagelbesit. Pries menesi pakeiciau zvakes, rele, akuma nes sunkiai kuresi. Nepraejus menesiui vel pradejo sunkiai kurtis prijungus kompa rode zvakes bet viskas su zvekem buvo gerai rele nekaitino pamanem gal kokia brokuota papuole tai vel pakeiteme rele beja idejome beru. Paspaudus salciui vel pradejo sunkiai kurtis tik is kokio 15-20 paspaudimo gal kas esate susidure su tokia problema ar ka rekomenduoti galite dekui.


StandartinėParašytas: 25 Vas 2018, 08:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.24
Amžius:
37
Pranešimai:
480
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex E36M 318tds 95
ex E36 325tds 95
ex E46 320d 01
ex E46 320d 02
ex E46 320d 03
ex E46M 320dA 02
E90 320dA 06
E60M 525dA 06
F07 530d 10
Pliusini laida nuo starterio i rele kur eina ziurek. Jei laidas tvarkoj tai lieka brokuota rele arba sudegusios zvakes.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery