Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Kov 2025, 01:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Gru 2016, 12:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
264
butent, issiregeneruoja/issiplauna tik suodziai, tepalo degimo produktas virsta i keramika kuri susiaurina mikrokanalus filtre sumazindama jo pralaiduma ir ta mase neissiregeneruoja/neissiplauna niekaip, todel padazneja regeneracija nuo to padideja sanaudos, padideja ismetmuju duju temperatura gadinama turbina ir visas detales prie kuriu ta padidinta temperatura prisiliecia, kol regeneracija vyksta kas ~1k km tai viskas ok, kai regeneruos prie kiekvieno sviesoforo tada suprasi ka daryti ;)


StandartinėParašytas: 08 Gru 2016, 13:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.02.06
Pranešimai:
236
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E90 320d 2005
o ta regeneracija automatiskai kazkaip nevyksta? kaip zinot kada ji vyksta?


StandartinėParašytas: 09 Gru 2016, 12:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Žmonės, prašau, baikite rašinėti neteisybę "plovimas laikinai tik padeda".

Pirma ir svarbiausia taisyklė - būtina pašalinti priežastis dėl kurių DPF`as kišasi.
Tik pašalinus šias priežastis galima plauti DPF`ą, ir tik tada DPF`o plovimas turi prasmės.

Aš nusipirkęs savąjį 330d iškarto pakeičiau visas žvakes, pakaitinimo valdymo bloką ("relę"), abu termostatus, radau, kad EGT daviklis rodė pievas. Šituos dalykus padarius nuvažiavau išplauti DPF.

Išplovus DPF, pravažinėjau du metus iki jo išpjovimo. Išpjaudinėjant DPF`ą jis buvo kaip naujas - nebuvo užsikišusi nei viena skylutė iš visų esančių. Tad, prašau, daugiau neberašykit tokių nesąmonių, kad "DPF plovimas nepadeda".

Kitas, blogesnis niuansas yra tas, kad TA specialistai nežinos ar suvirinimo siūlė ant DPF bakelio reiškia "išimtas DPF", ar "išplautas DPF". Todėl, bet kuriuo atveju siūlę būtina slėpt, kadangi Tuvlitoje dažniausiai dirba idiotai, kurie vien už tą siūlę (su tvarkingu katalizu ir DPF) gali nepraleisti.


StandartinėParašytas: 09 Gru 2016, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
38
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
Parasyk prabiega to DPF :}

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 09 Gru 2016, 19:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
264
spacebar rašė:
Žmonės, prašau, baikite rašinėti neteisybę "plovimas laikinai tik padeda".

Pirma ir svarbiausia taisyklė - būtina pašalinti priežastis dėl kurių DPF`as kišasi.
Tik pašalinus šias priežastis galima plauti DPF`ą, ir tik tada DPF`o plovimas turi prasmės.

Aš nusipirkęs savąjį 330d iškarto pakeičiau visas žvakes, pakaitinimo valdymo bloką ("relę"), abu termostatus, radau, kad EGT daviklis rodė pievas. Šituos dalykus padarius nuvažiavau išplauti DPF.

Išplovus DPF, pravažinėjau du metus iki jo išpjovimo. Išpjaudinėjant DPF`ą jis buvo kaip naujas - nebuvo užsikišusi nei viena skylutė iš visų esančių. Tad, prašau, daugiau neberašykit tokių nesąmonių, kad "DPF plovimas nepadeda".

Kitas, blogesnis niuansas yra tas, kad TA specialistai nežinos ar suvirinimo siūlė ant DPF bakelio reiškia "išimtas DPF", ar "išplautas DPF". Todėl, bet kuriuo atveju siūlę būtina slėpt, kadangi Tuvlitoje dažniausiai dirba idiotai, kurie vien už tą siūlę (su tvarkingu katalizu ir DPF) gali nepraleisti.

prasyk neprases, plovimas nepadeda, plovimas nepadeda, plovimas nepadeda :D jei jis nebuvo uzsikises tai tau ir padejo, maciau ne viena ir ne du kurie po plovimo istempe savaaite ;)


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 12:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
kiek plauta visos masinos vaziuoja po siai dienai


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
41
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
sveiki, pas mane 3.0d tiesus ishmetimas, teh apziuroi parode 0,06 leistina 1.5 , turiu dar toyota 2012 metu su 76k rida, dpf vietoj, dumingumas 1.15 :) cia jum pamastymui apie ekologija:) pridedu, bmw nieko pjaut nereikia, viskas graziai ishsidauzo ir siulies lieka gamiklines.

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Tech apžiūroj kietųjų dalelių (kol kas) nematuoja. Įdomu, ką darys tie išpjovusieji DPF, jei Tuvlita vieną diena pradės matuoti.


StandartinėParašytas: 10 Gru 2016, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
38
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
nusipirks pakaitinius dpf tik techui praeiti.

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 00:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
DieselBurner > turint galvoje kiek šiai dienai išpjautų DPF`ų, tai tų šrotinių (dar į EMP nepriduotų) DPF`ų užtektų geriausiu atveju kokiems 5% kai toks Tuvlitos patikrinimas prasidėtų. Kiek nauji kainuoja, irgi puikiai žinome - dažnam gal net brangiau kainuotų nei jo kevalas vertas :)

Be to, užsikišantis DPF`as tik indikuoja, kad kažkas ne OK su motoru. Tai geriau sutvarkyti tas problemas ir DPF`ą palikti - juk jis netrukdo ir nesukelia jokių problemų, jei viskas veikia kaip priklauso. Sakau tai ne iš kokios teorijos ar gandų, sakau tai iš savo patirties.


StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 01:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
38
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
kodel su motoru? Gali but ir tepalas lievas arba kuras. + nuo ridos jis pavargsta..

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 03:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Blogas tepalas ar blogas kuras ko gero irgi įtakoja. Rida nėra labai didelė problema, tiesiog, sumažėja DPF efektyvumas, bet tai nereiškia, kad jis dėl to užsikiša arba nebedirba. Net jei grynai dėl ridos jau prisikaupė tiek, kad per regeneracijas neišsivalo - plovimas kaip tik ir padėtų puikiai tokiu atveju. Aš visad esu už tai, kad nedaryti tų kastravimų, jei tikrai nėra būtinybės. Bet čia sukurtas toks mitas ir legendos apie DPF`us, kad net tokie kaip Vimota seka pasakas apie DPF`us (tie patys, kurie rimtu veidu aiškino, kad pas mane DPF`o nėra, ar kad pas mane negali būti DCT dėžės ir t.t.), nes jiems - tai lengvi pinigai. Atvažiavo pasakų prisiklausęs baudžiaunininkas su užsikišusiu DPF`u, truputį pabūrei, išprogramavai DPF, paėmei šimtą ar porą šimtų eurų (dar prikalbinai ant remap`o, dar papildomi euriukai), profit. Toliau nuvažiavo pas DPF pjovikus - tie dar kapeikų gavo. Visi patenkinti. Ir pirkėjas, nes jam atrodo, kad jo problemos pasibaigė, ir programuotojai, nes per pusvalandį uždirbo triženklę sumą, ir servisai, kurie už DPF`o išpjovimą gavo eurų, o dažnu atveju - dar ir pasakę klientui, kad DPF`as nieko vertas (arba vertas mažiau nei realiai), gauna pinigų iš EMP jį pridavę. Taip ir sukasi metų metus pasakom paremtas bizniukas :)


StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.08.23
Amžius:
38
Pranešimai:
174
Miestas:
Kaishiai
Automobiliai:
A6 C5 1.9tdi
A6 C6 2.0tdi
A5 B8 3.0tdi
E91 330D
Nikas:
Gynce
Cia kiekvienam savo. Man pvz Vimota nelygis, bet si tema ne apie tai. Asmeniskai as issiemiau savo veikianti DPF ir idejau tiesu downpipe :) DPF voliojasi garaze. Jei bus sunkumu su tech ar pardavinesiu jis gris i automobili.

_________________
Once you're kugelis, you're kugelis for life..


StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Tokių kaip tu, kurie pašalinę dpfą jį pasiliko nepjaustytą su galimybe gražiai susidėti atgal - geriausiu atveju vienas iš šimto :)


StandartinėParašytas: 11 Gru 2016, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Esme tokia, kad su laiko DPF uzsikims ir pas tvarkinga automobili. Viskam ateina laikas. Vienok DPF vis tiek yra ne draugas masinai. Neretai su jau blogu dpf c0 ismetimo emisija ryskiai blogesne nei to, pas kuri nera.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery