Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 04 Gru 2024, 21:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E90 / E91 / E92 / E93 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 17:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Arunas B rašė:
Aha sakaitos numeri duok dar ir pinigu pervesiu prie to pacio.

Tai gal kaip nors iseitu susitarti ir atsilyginti uz ta informacija? ;)

FrodNex rašė:
tokius ir isdurineja .. ;)

Kokius tokius? Nera daugiau kur kreiptis Lietuvoj tokeis klausimais.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 17:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
TurboOST servizas nustate, kad elektrine dalis gera. Ta alkunele pastate truputi labiau per viduri, negu kad buvo. T.y. kojele dabar zemiau negu pries tai buvo. Rezultatas, jokio - automobilis prie zemu apsuku netraukia. Turbinos putimas mazesnis per 200 (kuom ten INPOJ matuojama) negu turetu buti. Prie dideliu apsuku turbina dapucia kiek reikia.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2013, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Kiek tau rodo kai tuscia eiga dirba motoras?


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 01:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Arunas B rašė:
Kiek tau rodo kai tuscia eiga dirba motoras?

Jeigu nesuklysiu, uzvedus varikli 992-998 per INPA. Pavaziavus ~1000. Turiu fotkiu kaip tipo turboOST pastate ta alkune elektrinio valdymo ir kaip ji gryzo i vieta uzdejus ir jokio skirtumo, po ju "reguliavimo". Mastau imti turba ir su visa elektrine dalim siusti i Turbo serviza, nes nebezinau kas belieka...

P.S. Dar skambinaus del AD-1 to testerio, tai sake, kad turbo servizui pries 2 savaites issiunte. Tai gal jie rimtai kuom nors pagelbetu, gal bent sureguliuotu. Arba pradedu mastyti apie sugeduse geometrija. Bet kojele vaiksto labai laisvai, letai ja judinant nesijaucia net menkiausio strigimo.


Paskutinį kartą redagavo MySelf 22 Bir 2013, 01:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 01:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
P.S. Esu nufilmaves vaziuojant dugnais INPOS rodmenis, jeigu kartais reiketu. Nors kiek suprantu, ne dugnais reikia vaziuoti nustatinejant kaip turba atsilieka prie zemesniu apsuku.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 11:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Tuscia eiga turi rodyti virs 1025 uzvestai masinai reguliioji tol kol pasieki auksciausia parodyma. O reguliavimas vyksta atsileidus salta turbako puse ir ja sulinejant i reikiama puse. Tai paskutinis atsakymas i klausimus jei dar neadaies tada jau patys kalti.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Arunas B rašė:
Tuscia eiga turi rodyti virs 1025 uzvestai masinai reguliioji tol kol pasieki auksciausia parodyma. O reguliavimas vyksta atsileidus salta turbako puse ir ja sulinejant i reikiama puse. Tai paskutinis atsakymas i klausimus jei dar neadaies tada jau patys kalti.

Darem viska kaip tu sakei. Pradzioj ant laisvu apsuku rode 990-994. Sukelem iki 1003, daugiau neiseina. Uzvedus rodo 1040, paskui per kokias 5s nukrenta iki 1003.
Ir kai krenta nuo tu 1040 iki 1003 variklio garsas keiciasi ir toks garsas kaip ispustu lauk ora, ar kazkas panasaus.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 17:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Viska surinkus, pagazavus, turbina beatsilieka per 50. Pavaziavus, nera jokios traukos iki 2000 apsuku, nuo 2000 pradeda traukti. Dabar jau girdisi kaip dirba turbina, kaip atleidus gaza ispucia ora. Taciau girdisi ir kitas garsas, atleidus gaza toks garsas lyg kas nors kur nors liestusi ir tylejantis. Manau, kad tas garsas is turbinos.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 17:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dusle neuzsikisusi?


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Speju, kad ne. O garsas tai akivaidziai kad trauktu ar pustu ora, garsas is turbinos. Kaip ir minejau iki 2000 visiskai nera traukos. Uzvedus turbina rodo apie 1040, praejus keliom sekundem pradeda kristi ir yra toks garsas. Pagazavus, lygiai toks pat garsas is turbinos (uzimas, sniokstimas atleidus gaza). Gal DPF kisasi? Jokiu dumu nemeta.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 18:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Dar vienas pastebejimas. Vaziuojant atleidus gaza turbina gan ilgai svilpia ir gan ilgai rodo, kad vis dar pucia per inpa. Dabar beveik nebeatsilieka ant mazesniu apsuku kai pradeda pusti, bet vis tiek gan ilgokai kol dasipucia staigei ir smarkei spustelejus gaza.


StandartinėParašytas: 22 Bir 2013, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Zodziu, siandienos apibendrinimas. Reguliavom kaip Arunas B sake, ant laisvos eigos daugiausiai buvo 1003. Pavaziavus, trauka buvo geresne negu anksciau. Uzsilus varikliui, ant laisvos eigos buvo apie 1020. Prie zemu apsuku, turbina perpute per 200. Sugalvojom pasukti saltaja dali atgal, arciau pradine padeties. Paskui dienos gale kazkodel sumastem pabandyti uzglusinti EGR. Uzglusinus EGR, ant laisvu apsuku rode 1030-1036. Pastacius saltaja dali i pradine vieta, kaip ir buvo pries visus reguliavimus, ant laisvos eigos INPA rodo 1020-1026. Trauka atsirado prie zemu sukiu, turbina neatsilieka nei kiek. Tik kad oro srautas padidejas iki 450-500 ant laisvos eigos. Pajungus EGR, oro srautas susitvarko, turbina nukrenta iki 994-998.


StandartinėParašytas: 28 Bir 2013, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
Atgal prie temos. Kadangi manem, jog yra sugedes EGR vakuumo solenoidas, pakeitem ji nauju, tas pats - pajungus egr ant laisvu turbinos darbas 998-1003 (vaziuojant prie zemu apsuku taip pat atsilieka ~150), atjungus - 1020-1030 (vaziuojant neatsilieka).
Susitvarkiau DIS, bet neiseina patikrinti DPF, nes kai spaudziu exhaust-gas backpressure, exhaust-gas temperature before particulate filter, raso not used.

Gal kas nors turite minciu, kas dar gali buti?


StandartinėParašytas: 29 Bir 2013, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
"not used" rašo galbūt dėl to, kad išprogramuotas?


StandartinėParašytas: 29 Bir 2013, 16:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.10.16
Pranešimai:
69
Skype:
gerb.myself
As taip pat apie ta pati masciau, bet palindus po automobilio apacia, viskas yra, tiek katalizatorius, tiek DPF.

Beje, dabar supratau, kad ten visai ne EGR'e esme. Atjungus EGR, turbinos darbas pagereja todel, kad kompas paduoda daugiau svaraus oro. Lygiai taip pat, neatjungus EGR, uzvestam automobiliui ilgai stovint vietoje, kai pakyla oro srautas iki 500, turbino darbas buna 1025. Truputi kilstelejus apsukas, oro srautas nukrenta iki ~300, turbina nukrenta iki 1003.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery