Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=59&t=99059
Puslapis 14

Autorius:  Micius [ 30 Bal 2011, 20:23 ]
Pranešimo tema:  [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2000
Variklis:M47 320D sedanas
Degalai:Dyzelinas

Problema/klausimas:

Sveiki,

Turiu keletą minčių, ir noriu pasikonsultuoti su Jumis. Nežinau nuo ko pradėt :) Nu gerai, įsiurbimo kolektorius pilnas baisiausio mauro. Iš kur jis atsiranda ? Pagal mane, tai turbina jau pavargus (nuėmus šlangą ji taip jau normaliai tepaluota), ir per daug jau tepalo meta į įsiurbimą. Mano galva, jeigu EGR visai nebūtų, tai kolektorius daug mažiau užsiterštų, nes dabar kai jį sunkiai valau, tai galvoju kad būtent EGR veikimo metu tą ant sienelių tepalą tiesiog pridegina. Tepalas tiesiog kristalizuojasi, ir labai jau greitai mažėja visos ertmės. Pvz EGR vožtuvą buvau pilnai išvalęs, kolektoriaus priekį taip pat, pravažiavau vos 10000 km, o ten jau vėl košmaras darosi. Na gerai, turbiną pabandysiu nuvežti į turboservisą, tegu suremontuoja, bet EGR vistiek man knieti kažkaip modifikuot. Jeigu jis nepadėtų pašildyti variklio, tai senai būčiau atjungęs, bet man reikia, kad jis šildytų motorą, kad kuo greičiau užkaistų. Ką manot, jeigu palikčiau visą sistemą, tik vamzdį išeinantį iš EGR šildytuvo pajungčiau ne į įsiurbimo kolektorių, o pvz kur nors į duslintuvą ar pan, čia jau sugalvočiau, o valdymą, tai galėčiau palikti kaip dabar. Galvoju, jog gamintojas tikrai nėra kvailas, ir viską gan gerai apgalvojęs. Kai auto naujas, tai gal ir gerai ten viskas veikia, bet kai jau būna apvargęs, tai kažin ar labai jau gerai svilinti ten kolektorių, + gi į tą pačią šlangą alsuoklis pajungtas. Ką manot, jeigu EGR nukreipti ne į kolektorių, o sakykim laukan :) O kas liečia dėl taršos, tai manau kad uždegintas kolektorius daug blogiau negu EGR pirsnojimas tipo perdeginant dujas.

Autorius:  DmK [ 30 Bal 2011, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

apie keturtakcio variklio taktus zinai? kuom baigesi 4 taktas? stai ir atsakymas.

Autorius:  Micius [ 30 Bal 2011, 20:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Aaa, nu tai lyg ir išmetimas :) Bet koks atsakymas, tai nesupratau :)

Autorius:  DmK [ 30 Bal 2011, 21:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

isiurbimas prasideda iki vmt, o ismetimas baigesi po vmt. supranti kas ivyksta? stai ir nuosedos. gal tu baik modifikuoti varikli be atitinkamu ziniu? cia jau ne pirma tema "tokia".

ps. kokiu budu egr sildo varikli?

Paveikslėlis

Autorius:  Micius [ 30 Bal 2011, 21:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Ale kokie pikti čia visi... :( Baisi čia matai modifikacija... Visų pirma niekas dar nemodifikuoja, o antra, jeigu čia negalima pasidalyti mintimis, tai kam čia tada tas forumas ? Ar pagal jus turi knistis paieškoje ir dar kartą knistis paieškoje. Nu gerai, nesu gi inžinierius, bet neesu ir visai jau kvailas. Tai tu man nori pasakyt, kad taktų persidengimo metu iš cilindrų pūsteli atgal į įsiurbimo kolektorių karštų dujų, ir jos pridegina kolektorių ? Bet tai negi jos daeina iki pat EGR ? čia gi vos ne 30cm gaunasi, tai pagal tamstą ten turėtų ugnimi spjaudytis. Beje teko niurkyt Ford Fiesta dyzeliuką, ir birbinau visai be jokio įsiurbimo kolektoriaus, ten visai vožtuvas už 5 cm nuo skylės, ir nieko panašaus ten nėra, gazavau normaliai, nei ten ugnies matosi, nei ten tų dują atgal duoda. Nesakau kad nė čiut neduoda atgal, bet kol kas tai tamsta manęs neįtikinot, ir nereikia man pasakot, kad kolektorius naujam automobiliui uždega per 10000km.

P.S O kokiu būdu šildo, tai šiam modeliui šildo aušinimo skystį, o toliau pačios karštos dujos patenka su įsiurbiamu oru.

Autorius:  DmK [ 30 Bal 2011, 21:25 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

na ne tokie jau ir pikti.
apie egr ir variklio sildyma esi neteisus manau. nieko jis nesildo, o kaip tik yra saldomas ausinimo skisciu. ten termostatas nebereikalo stovi.
o del kolektoriaus nuosedu, tai taip, ismetimo dujos patenka i isiurbimo kolektoriu, ypac jei variklis be turbinos ir isiurbimo pradzioje susidaro negativus spaudimas. kiek ten nuosedu susirenka priklauso nuo variklio stovio. aisku, per egr ju daug daugiau patenka, ir ne tik duju, o kartu su nesudegusiu kuru, kuris ir nusesta ant seneliu. jis yra paprastai atjungiamas ir viskas.

Autorius:  Micius [ 30 Bal 2011, 21:39 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Tai gerai kad ne pikti :) O čia tai įdomiai pasakei, tikrai nepagalvojau, kad tas dalykas išmetamų dujų šaldymui skirtas :roll: Na bet tada gaunasi, kad tie marškiniai 2 gerus dalykus daro, juk saldydamas dujas skysčiu, jį taip pat kaitina. Bet tai pala, tai kaip tada tas termostatas veikia ? Chm... :roll: Bet forume skaičiau ne vieno žmogaus žinutes, kur jie teigia, kad po EGR termostato pakeitimo, variklis greičiau įšyla.

Tepalas šalto oro turbinos pusėje, tai tikrai manau kad negerai, ir tas stipriai prisideda prie kolektoriaus užnešimo, įdomu, per kur ten leidžia ? Įvorės išdyla, ar kas ten ?

P.S Čia apie ką kalbam įdėjau, Detalė NR 1

Paveikslėlis

https://www.bmwautodalys.lt/lt/kataloga ... on-cooling

Autorius:  DmK [ 30 Bal 2011, 21:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

egr termostatas veikia kaip ir pagrindinis. kai susila perleidzia i radiatoriu. o jei "kiauras" tai perleidzia pastoviai, sistema tai viena - variklis nesila.
tepalas variklyje mazieja? gal ir nieko blogo su ta turbina. isitikink kad egr voztuvas dirba tvarkingai, arba atjunk ji sekantiems 10tkm, palygink kolektoriaus stovi.

Autorius:  Micius [ 30 Bal 2011, 22:09 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Vat tas man ir keisčiausia, kad tepalas spoksant į matuoklę, nemažėja, arba mažėja nepastebimai. 24000 km prasukau, ir tepalo norma kaip ir buvus... O nuėmus šlangą nuo kolektoriaus, iš jos vos ne lašėte laša tepalas... jaučiu intercooleris irgi kaip reikiant pilnas tepalo :( Jaučiu bandysiu užvest, ir žiūrėt, ar iš turbos purškia tepalą ar ne :)

P.S Ar tik nebus čia tas tepalas iš alsuoklio ? :) Chm..... reikės pažėt kiek ten ir iš to pučia :)

Dar vienas klausimas tuo pačiu. Kolektoriaus gale, stovi daviklis, panašus į slėgio. Tai jis kartu dirba su oro srauto matuokle, ar dar kažką kitą matuoja ? Beje jisai pilnai užneštas, skylutė visiškai užnešta mauru :(

Autorius:  Arunas B [ 01 Geg 2011, 14:54 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Daug minciu tik nevisikai tikslios kai kuriose vietose isvis i pievas nugrybauta. Uzsinesa kolektorius del erg, o tiksliau del pro ji patenkamu ismetamu duju. Kaip greit uzsinesa erg to neitakoja, pagrinde kuro misinio beda jei jis riebus ir metama daug suodziu pro duslintuva tai taip pat tu suodziu daugiau papuola ir pro erg i isiurbimo kolektoriu. Kiek pastebejau autoriaus avejiu greiciausiai bus kaltas isiurbimo kolektoriaus slegio daviklis kuris uzsikises, ko pasekoje gali grubauti kuro misinio sureguliavimas. Erg tikrai variklio nesildo jis auskinamas tam kad i isiurbima patektu kuo saltesnes dujos, cia tas pas efektas kaip ir interkuleris ausina puciama ora is turbinos. Tepalas patenka i isiurbima pro alsuokli ir tia yra normalu, nebent alsuoklio voztuvas yra neasndarus ir jau teka tie tepalai upeliais. Ir dar ten kazkokie erg kirpimai buvo mastomi tai nieko kirpti atjungi vakuma nuo erg ir viskas. Galima statyti modifikuota gerkle kurioje jau isviso nera jokio erg mechanizmo viduje.

Autorius:  Micius [ 01 Geg 2011, 15:18 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Na kad EGR yra gamtosaugos sumetimais montuojamas, tai aišku. Tiesiogiai jis ir neskirtas varikliui greičiau įšildyti, bet tu pats pripažink, kad jis tai daro :) Karštos dujos praeina pro aušintuvą, pro jį teka aušinimo skystis (vat ar jis mažajame apytakos rate ar ne tai dar neišsiaiškinau),kuris automatiškai šyla, ir tokiu būdu padeda užkaisti varikliui + dujos vistiek šiltesnės už įsiurbiamą orą, ir jas įsiurbdamas variklis tikrai šyla greičiau.

Separatoriaus filtrą esu uždėjęs naują su visu mechanizmu :)

EGR atjungti tai visai paprasta, bet kai spaudžia - 20 laipsnių šaltukas, ir nė velnio nekaista motoras, vat tada ir pagalvoji, kad reikia kiekvieną galimybę išnaudot, tam juk net elektrinis šildytuvas stovi, o kiek jis energijos ryja, tai net baisu pažiūrėjus kokio storio laidai ateina.

Žinoma, gera webasta, ir galima išmest ir visą egr ir tą elektrinį šildytuvą, tik va kad kaina žvėriška webasto :shock:

Įdomu ar yra E46 320D pritaikytas šaltam klimatui ? :) Kažin kas ten įmontuota, bet spėju kad webasta o visa kita kaip ir stocke :)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 35&lang=en

Blyn, atrodo tikrai EGR aušintuvas pajungtas į centrinį radiatorių, ar aš klįstu ? Nu čia tai įdomiai, galvojau kad į mažąjį apytakos ratą, o čia... man rodos tuoj man šaus mintis jį pajungti prie elektrinio šildytuvo :lol: Dar mygtuką prisitaisysiu žiemos sezonui :lol:

Autorius:  Arunas B [ 01 Geg 2011, 18:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Ka tu cia kliedi, erg NESILDO VARIKLIO ir niekaip nepadeda jam greiciau susilti, pats ka tik ziurineji i ta sitema ir nieko nematai, kai variklis saltas per ta erg ausintuva necirkuliuoja joks ausinimo skystis jam net sansu nera ji pasildyti jei jau pagal tave daleisim tokia prieliada kad su zvake pagreitinsi variklio susilima, ir isviso ivertinus tavo logini mastyma tai pas kai kurias bobas jis daug geresnis nei tavo.

Autorius:  Micius [ 01 Geg 2011, 21:05 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Arunas B rašė:
Ka tu cia kliedi, erg NESILDO VARIKLIO ir niekaip nepadeda jam greiciau susilti, pats ka tik ziurineji i ta sitema ir nieko nematai, kai variklis saltas per ta erg ausintuva necirkuliuoja joks ausinimo skystis jam net sansu nera ji pasildyti jei jau pagal tave daleisim tokia prieliada kad su zvake pagreitinsi variklio susilima, ir isviso ivertinus tavo logini mastyma tai pas kai kurias bobas jis daug geresnis nei tavo.


Savo pasitikrink ? OK ? VYRE, net rašyt lietuviškai nesugebi, o mane čia maišai su žemėm.

EGR sistema šildo variklį, nors jo pagrindinė funkcija sumažinti išmetimo emisiją. Ir jeigu tau ten žvakė, tai pabandyk užvedęs pridėt ranką prie EGR aušintuvo, ar vamzdžio už jo pamatysi, kad po kelių minučių rakos nenulaikysi. Aš nesakau, kad tai ŽENKLIAI padeda, bet kad padeda, tai faktas kaip blynas :P

O schemą dar tik analizuoju, ot :)

Autorius:  Arunas B [ 01 Geg 2011, 22:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Micius rašė:
EGR sistema šildo variklį, nors jo pagrindinė funkcija sumažinti išmetimo emisiją. Ir jeigu tau ten žvakė, tai pabandyk užvedęs pridėt ranką prie EGR aušintuvo, ar vamzdžio už jo pamatysi, kad po kelių minučių rakos nenulaikysi. Aš nesakau, kad tai ŽENKLIAI padeda, bet kad padeda, tai faktas kaip blynas :P

O schemą dar tik analizuoju, ot :)


Jei analizuoji tai nematai kad yra ausintuvo termostatas kuris atsidaro tik varikliui ikaitus. Tai tu dabar man paaiskink kokiu budu jis varikli pasildo jei saltam varikliui esant necirkuliuoja ausinimo skystis per ji.

P.S. su zemem niekas taves nemaiso man tik uzknisa kaip tokie kaip tu priraso cia kliedesiu ir paskui kiti zmones prisiskaite pradeda irgi kliedeti nesamones.

Autorius:  Micius [ 02 Geg 2011, 08:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E46] Dėl EGR, kolektoriaus, ir turbinos

Matau, kad yra termostatas, neesu visai kvailas kaip kad manai. Jeigu termostatas pilnai užsidaręs, tai faktas, kad pro jį tuo metu arba visai nėra cirkuliacijos, arba būna labai maža ir tuo metu EGR sistema nešildo skysčio kuris cirkuliuoja variklyje ir salono pečiuke. Bet jau kaip kartojuosi, dujos, net ir praėjusios aušintuvą, yra gerokai karštesnės negu oras įsiurbiamas iš lauko. Vat šioj situacijoj, oras ir padeda šildyti variklį, juk greičiau įkaista įsiurbimo kolektorius, automatiškai ir įsiurbiamas oras. Paimk paprastą T-40 traktorių, oro įsiurbime stovi gan galinga pakaitinimo žvakė, kuri šildo įsiurbiamą, orą, ir patikėk, kai yra neigiama temperatūra, tai Ženkliai padeda užvedimui, būtent šilto oro įtraukimas. Čia EGR užvedimui aišku visai nepadeda, bet juk pats pagalvok, per kiek laiko įkais variklis traukdamas iš lauko -20 laipsnių orą, ir sakykim +100 laipsnių. Čia juk elementari fizika.

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/