Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Spa 2024, 15:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 15:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.10
Amžius:
41
Pranešimai:
67
Miestas:
utena
Automobiliai:
bmw E36 m3 99m,
bmw E38 728i 2001m,
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:
Variklis:
Degalai:

Problema/klausimas:ar sis naujesnis dyzeliukas turintis ispudunka dinamika yra wisiskai atnaujintas ,ar tas pats kuris ejo nuo 99m tik su nauja programa,,mat noriu toky isigyti ir neatmetu galimybes deti cipa,manau gautusi wisai smaiksti kasdiene masina.
tik wa tas klausimas ,jei ji tik perprogramuota tada eksplotaciniai resursai jos ir taip mazesni,nebeapsimoka listi giliau:)
ačiū butu tiems kurie turi tokius auto 330d


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
150kw 3.0d yra visaiskai skirtingas motoras, nuo senojo 135kw. Vien svoris 40kg skiriasi...


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.10
Amžius:
41
Pranešimai:
67
Miestas:
utena
Automobiliai:
bmw E36 m3 99m,
bmw E38 728i 2001m,
o tai reiskiasi nepatingejo bawarai:)wisos jos jau su sesiu pawaru mechanika ejo?nors tokiam motoriukui ir automatine ne wargas manau..gal kas zino silpnesnias sio wariklio wietas,idejus cipa turetu buti apie 170kw gal kas jau turite ir galite pasidalinti patirtimi ir ispudziais?


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 18:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
natrium rašė:
o tai reiskiasi nepatingejo bawarai:)wisos jos jau su sesiu pawaru mechanika ejo?nors tokiam motoriukui ir automatine ne wargas manau..gal kas zino silpnesnias sio wariklio wietas,idejus cipa turetu buti apie 170kw gal kas jau turite ir galite pasidalinti patirtimi ir ispudziais?

zinau kas labai nebloga parduoda, 2003m, universalas, 3.0d.


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 20:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.10
Amžius:
41
Pranešimai:
67
Miestas:
utena
Automobiliai:
bmw E36 m3 99m,
bmw E38 728i 2001m,
pliuse juodas:)?


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.10
Amžius:
41
Pranešimai:
67
Miestas:
utena
Automobiliai:
bmw E36 m3 99m,
bmw E38 728i 2001m,
gal dar kas ka rimciau papasakot gali apie si motora?


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.25
Amžius:
41
Pranešimai:
165
Automobiliai:
E46 330d 00'11 Touring
Google before asking dumb questions :)
rimciausias pasakojimas yra pavaziavimas su masina turincia toki motora, tada nieko pasakot nereikia. Skiriasi nuo 135 kw mataro purkstukais, darbiniu turiu, turbina, svoriu kompu ir dar kaskuom. Visos su tokiais matarais turejo ait su 6 dez mech arba automatu. Mataras kaip ir priklauso 3 litru dyzeliui turi galios ir megsta prieziura.


StandartinėParašytas: 09 Lap 2008, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
turiu pats toki motora ant masinos. silnu vietu kaip ir nera jei pilsi tepala originalu, keisi filtrus (svarbus - turbinos separatorisu berots taip vadiansi) ir eksplotuosi proto ribose. kas faina kad techn apternaviams kas 30 000 km, bet skaiciuoja ne nuo km o nuo degalu kiekio sunaudoto tai kad realiai galima vaziuoti iki 32-33 t km. automatas tokai yr apats tas nes galios per akis yra. beje labai ekonomiska - mieste pilant pilna baka, vaziujant iki galo ir vel pilant (ir taip jau pusantru metu) gaunasi apie 7 vasara, ir ziema 8. aisku dar priklauso kokiais atstumais vazineji nes praeita ziema vazinedavau tumpais marsrutais tai variklis nepasildavo pinai ir apie 9-10 litru gaudos sykiais.

o dabar apie chipinima ar koki tiuniga smegenu - nieko gero tik pinigai i ora. masina ir taip galios turi pakanamai, o jeigu pachipines redlaininsi varikli uzlenksi nes dazniausiai issilydo stumuokliai ar dar kasnors panasaus der perdidelio kuro kiekio cilindre. matai kaip meistrai pasakojo dazniausiai sios programos kartu su kitais navarotais padidina puro purskimo kieki i cilindra kad su didesnio tubinos pripusta oro mase stipriau sprogtu. viskas ok bet buna kad padidejusios temperaturos variklis nesugeba pasalinti ir tados .... variklis issimtas ir metosi kaip metalo lauzas. cia mano subjektyvi nuomone ir matyt cai bus kas kitaip mano, bet jei jau kisi i varikli rankas kad pakeltum galia tados jau kartu ir rizika dideja kad nelaikys kiti mazgai.

al zo masina tikrari verta savo pinigu.

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 09 Lap 2008, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.06
Amžius:
46
Pranešimai:
153
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
bmw ........
na del cipavimo cia reikia kreiptis,www.vimota.lt ir jokie stumoklei nesilydo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Kai tu juokiesi,pasaulis juokiasi kartu su tavimi.Kai tu verki,pasaulis juokiasi toliau......


StandartinėParašytas: 09 Lap 2008, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
opapa rašė:
na del cipavimo cia reikia kreiptis,www.vimota.lt ir jokie stumoklei nesilydo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


a tie kurie cipuoja tikrai nieko apie tai nekalbes o krastos atstovai tokiu varikliu i valias prisiziuri. beje apie cipaviama ir programavima atskira tema buvo tai jei ka tenai daugiau info

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 22:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Teko su situ modeliu paciam vaziuoti 150 kw....Juodas,visi bajeriai,sedanas...triptronikas...karamelines odos ir panasiai, M buferiai...Vnz gera masina,aijna nerealiai ,bet paimi sena petaka 530d kaip mano,idedi cipa,ir aijna taip paciai kaip anas...Skirtumas tas ,kad petakas per puse pigesnis,nei anas 2003 metu :) Tai nzn...


StandartinėParašytas: 15 Lap 2008, 15:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
Neveris rašė:
Teko su situ modeliu paciam vaziuoti 150 kw....Juodas,visi bajeriai,sedanas...triptronikas...karamelines odos ir panasiai, M buferiai...Vnz gera masina,aijna nerealiai ,bet paimi sena petaka 530d kaip mano,idedi cipa,ir aijna taip paciai kaip anas...Skirtumas tas ,kad petakas per puse pigesnis,nei anas 2003 metu :) Tai nzn...

svaigimai.
PAsiemi ta 3.0d 150kw, idedi cipa, ir tas senas 530d nepasivelka...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 04:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
:D lol ,,,tame ir esme ,kad i toki bmw ,ir tuo labiau Triptrona deti cipa daugelis bijo,nes nevienam deze neatlaiko,o paziurejus i triptrono remonto kainas, tai iseina,kad nusvaigai vyruti. Tada gaunasi ,kad mechanika rulez. :lol:


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
Neveris rašė:
:D lol ,,,tame ir esme ,kad i toki bmw ,ir tuo labiau Triptrona deti cipa daugelis bijo,nes nevienam deze neatlaiko,o paziurejus i triptrono remonto kainas, tai iseina,kad nusvaigai vyruti. Tada gaunasi ,kad mechanika rulez. :lol:

dar viena nesamone rasai. Sikart apie dezes. Galima patikslinti, i kuri bmw cia ta triptrono deze deda? Dar tokio neteko matyt...
Antra. Automatine deze yra patvaresne didelem apkrovom, uz mechanine. Paparasciausiai, dyzelis turi mazdaug 400-500nm, tuo tarpu benzas, 250-300nm (jei imam panasiu atmosferini benza ir dyzeli panasaus turiu), o detales naudojamos tiek pas dyzeli, tiek pas benza didzioji dalis tos pacios, o jegos apkrova didesne reikai atlaikyti. Sitoje vietoje, daug patikimiau atlaiko automatine deze, jos mazgais tvirtesni. Paiklausk pas mesitrus, kas ismano/susiduria ;)
Trecia: teiginys, kad automatines dezes remontas brangesnis, lygu :benzas geriau, siurblys kainuoja daug pigiau.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 19:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Esme ta,kad vienam idejus cipa,padare virs 500 Nm,lyg netoli 600 NM..ir automatas neatlaike...Vnz draugelis turi ta bmw 150 kw...Zinau pats ,kad ji uzcipavus,gautusi nemazai ir nebutu ka lygintis,cia reik jau irgi ,nauja masina pirkti,jei kazka nori...Bet man tame zjb,kad jis cia puikavosi ,kad jo gerai aijna,ziauriai, uzcipavus mano 530d,pats jis pravaziavo juo,ir liko isiziojes :D 8)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery