Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 03:08

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 20:50 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1999
Variklis:316i 77kw
Degalai:

Problema/klausimas:turiu as 316i bmw ir suzinojau kad 318i turi 10kw daugiau(87) nors sie varikliai tokie patys. Noreciau suzinoti koks "bajeris" duota jam tuos 10kw?


StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Papildysiu info iš wikipedijos: M43B19

The 1.9 L (1895cc) M43B19 was the largest M43 engine. It produced 87 kW (117 hp) and 180 N·m (133 ft·lbf) or 77 kW (103 hp) and 165 N·m (122 ft·lbf). It used BMW BMS 46 fuel injection.

It's also known as M43 TÜ engine. It had twin-balancing shafts.

Applications:
87 kW (117 hp) and 180 N·m:
-2001 E46 318i/318Ci
1998-2001 E36 Z3 1.8/Z3 1.9i

77 kW (103 hp) and 165 N·m:
1999-2000 E36 316i compact
1998-2001 E46 316i

------------------------------
Radau, gi 316i turi 8 vožtuvus, o 318i - 16V.. Štai ir atsakymas, kodėl 318i su "tuo pačiu" varikliu galingesnis, nors kubatūra vienoda :)


StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 21:33 
  
 
 
isimesk chipa ir tada bus daugiau galios :D


StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Maniuxxx rašė:
isimesk chipa ir tada bus daugiau galios :D

Keisti mašiną reikia, o ne čipą. Šiaip tai galvoti reikėjo prieš perkant.


StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 22:09 
  
 
 
Jauciu užpakalis toki varikli vairuot. :roll: Draugelio E46 318i tvarkinga vairavau ir tai jau sudas buvo. Nesakau, kad pas mane zveris, nes ir man truksta poniu.


StandartinėParašytas: 03 Geg 2008, 22:54 
  
 
 
Is savo patirties pasakysiu pirkti 318i neapsimoka.
Pats turejau 318i. Tai kuro rijo apie 12 litru mieste.
Dabar turiu 330 o rija tik litru daugiau.
tai va. ir siaip su tais varikliukais tai zinai...nieko neisspausi.
ypatingai nervindavo kai autostradoj nori koki autobusa aplenkti tai ijungi 3 begi jau is paskutiniu lenki lenki..ir siaip ne taip prasilenki su priesais atvaziuojanciais..ne kaifas pasakyciau.. :oops:
tai va. jei jau sumanysi keisti tai pirk 325i. tik vat 320i irgi neapsimoka..


StandartinėParašytas: 04 Geg 2008, 01:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.24
Amžius:
37
Pranešimai:
793
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d
Varnas rašė:
Is savo patirties pasakysiu pirkti 318i neapsimoka.
Pats turejau 318i. Tai kuro rijo apie 12 litru mieste.
Dabar turiu 330 o rija tik litru daugiau.
tai va. ir siaip su tais varikliukais tai zinai...nieko neisspausi.
ypatingai nervindavo kai autostradoj nori koki autobusa aplenkti tai ijungi 3 begi jau is paskutiniu lenki lenki..ir siaip ne taip prasilenki su priesais atvaziuojanciais..ne kaifas pasakyciau.. :oops:
tai va. jei jau sumanysi keisti tai pirk 325i. tik vat 320i irgi neapsimoka..

man atrodo igrudus 8l varikli butu apsimokiausia...

_________________
Passion in something that you love can help to make the world smaller to the size that you can handle by yourself to reduce the world smaller to only one path, one destination or just one person to look forward to...[Buakaw Por. Pramuk]


StandartinėParašytas: 04 Geg 2008, 09:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
Varnas rašė:
Is savo patirties pasakysiu pirkti 318i neapsimoka.
Pats turejau 318i. Tai kuro rijo apie 12 litru mieste.
Dabar turiu 330 o rija tik litru daugiau.

12 litru imdavo, nes smaugdavai. Šiaip tikrai tiek neima normaliai važiuojant. Didesniam motorui, pvz, alyvos keitimo sąnaudos bent dvigubai didesnės - brangesnę alyvą ir didesnį jos kiekį pilti reikia. Pagreitis iki neleistino greičio irgi trumpesnis - didėja tikimybė mentams susimokėti :) Taip kad kai visus tropniai pinigėlius suskaičiuoji, tokio dalyko sąkyti "neapsimoka" pirkti 316i ar 318i nedrįsčiau. Nebent į galvą pradeda lįsti tokios mintys kaip "čipinimas" ir pan.
Temos autoriui siūlyčiau prisipilti kokio 98 benzino - turėtų būti akivaizdus pagerėjimas bent trumpam save apgauti :D Kai kainos pakilo, skirtumo tarp 95 ir 98 beveik nebėra (įvertinus, kad su 98 ekonomiškiau važiuoja). Dar vienas dalykas aktualus dujininkams - dujinė įranga 4 cil. mašinoms pigesnė nei 6 cil. mašinoms :) Kitaip sakant, mažas motoras - vieni pliusai. Be to, mergikės vis tiek nesuprantu, kas ten po variklio dančiu :D


StandartinėParašytas: 04 Geg 2008, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
uztat kai mergikes tave su kokiu 2.5 padaro tai buna labai ajsku. :mrgreen:

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 04 Geg 2008, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.28
Amžius:
38
Pranešimai:
16
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 325CI
isidek varza tarp temperaturos daviklio, kai variklis yra saltas tada kuro misinys yra paduodamas truputi didesnis ir kai apsyla variklis tada sumezeja, o varza pades siltam varikliui esant paduot didesni kuro misiny ir tu laimingesnis busi ir panos laimingos :D

_________________
If google don't know no one does.


StandartinėParašytas: 07 Geg 2008, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.31
Pranešimai:
1658
Bet cia kazkas suklydo, nes, man regis, sulygino blogus motorus!
Abu, tiek 318, tiek 316 yra tokia paciu turiu, ir taip pat 8voztuvu. Kas skiriasi-neaisku.
Auksciau sulygino su naujesniu motoru, kuris yra 16V.
Kitaip tariant M43, o naujesnis-N42...


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 16:39 
  
 
 
Del galios..jei tau truksta tu papildomu 10kw tai patariu isideti sportini oro filtra ir piltis E98.
tada dar ir aplenksi 318i.

dar galima butu paforsuoti tavo varikli padidinus kompresija.
dadetu dar apie 10kw.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 17:16 
  
 
 
Varnas rašė:
Del galios..jei tau truksta tu papildomu 10kw tai patariu isideti sportini oro filtra ir piltis E98.
tada dar ir aplenksi 318i.

dar galima butu paforsuoti tavo varikli padidinus kompresija.
dadetu dar apie 10kw.

Jei taip lengvai arkliai augintusi tai senai jau vazineciau su 300+ Ag. Jei variklis sukurtas vaziuoti benzu 92 ar 95 ipilus 98 arkliu prieaugis bus lygus NULIUI. Ar 98 a 95 dega taip pat ir degdamas isskiria tiek pat dzauliu, skiriasi tik ju detonacija, t.y. prie kokio suspaudimo benzinas savaime uzsidega, liaudiskai pasakius prie kuo didesnio suspaudimo benzinas uzsidega tuo jo didesnis oktaninis skaicius.
O is oro filtro gauk nors 2 kw ir jau reiketu buti patenkintam. Tai is kur like 8kw?


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 21:32 
  
 
 
benzinas sutinku labai daug naudos neduos.
bet geresnis oro padavimas efekta duoda. pasiziurim pvz kodel ank kapotu pas kai kurias stato tas vadinamas kisenes..kad oro daugiau ipustu ??
o del variklio forsavimo tai efektyvus dalykas..nesakyk. as gi nesakau kad dviguba galia isgausi..bet 10kw galima drasiai butu prideti..

nors is esmes tai zaidimai.. :D


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 21:50 
  
 
 
As kalbejau ne apie galvos spaudima, o apie kura ir filtra. O tie orgaudziai - musgaudziai tai baisus ir naudos is ju praktiskai jokios.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery